De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik heb 'm "The Phantom Menace", maar..............

    Hai Folks,

    Ik heb 'm dan eindelijk Star Wars The Phantom Menace op DVD!!!!

    ik heb alleen alle menu's in het Frans en kan ze ook niet op engels zetten

    Heb ik de verkeerde schijffies, of hoort het zo
    ALSJEBLIEFT NIET

  2. #2

    Standaard

    Ik heb ditzelfde probleem wanneer ik de DVD via mijn PC afspeel met PowerDVD. Op mijn Sony DVD speler bij de TV krijg ik de menu's gewoon in het Engels. Zorg ervoor dat je DVD speler staat ingesteld op Nederland of Engeland, dan zou het geen probleem mogen zijn.
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het menu op Nederlands staan
    Ik ga 'm NU even op Engels zetten en kijken wat het effect is.....

  4. #4

    Standaard HET WERKT!!!!


    Menu op Engels et Voilá....


    dus een goeie tip
    dank je wel Eric!!;

  5. #5

    Standaard

    Op mijn Sony had ik het probleem niet met Phantom Menace, maar wel met Ghostbusters... Ook alles in het Frans... Blijkt mijn menu instelling dus inderdaad op NL i.pv. EN te staan...

    Bedankt voor de hint Eric!!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb bij DVD´s altijd alles op Engels staan. Dan krijg je ook niet die ellenlange Video-veilig filmpjes voor de film. Vooral bij Columbia DVD´s een ware plaag.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    altijd alles op Engels staan... niet die ellenlange Video-veilig filmpjes
    Tot nu toe vond ik Nederlands wat 'persoonlijker' overkomen... Nee, nee... mijn DVD-speler heeft nog geen naam .... Maar vanaf vandaag staat ze... eeuh... de speler volledig op Engels!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind
    Tot nu toe vond ik Nederlands wat 'persoonlijker' overkomen... Nee, nee... mijn DVD-speler heeft nog geen naam .... Maar vanaf vandaag staat ze... eeuh... de speler volledig op Engels!
    Kan ik me volledig bij aansluiten. Behalve dan de ondertiteling die staat nog op Nederlands uiteraard. Je kan 'm natuurlijk op Engels zetten dan kan je lekker mee lullen met de dialoog

    Doen ze toch ook in de Boiler Room als ze naar de film Wallstreet kijken
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  9. #9

    Standaard

    De ondertiteling bij StarWars TPM vind ik rampzalig als die Jar Jar Binks praat. Ik snap best dat ze zijn gekke taaltje op de een of andere manier moeten ondertitelen, maar dit vind ik echt een ramp, doet gewoon pijn aan mn ogen man...
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  10. #10

    Standaard

    nog betreft nog maar eens de starwars-dvd !

    de dvd-spelers zijn al van hun "menu à la française' verlost....nu de pc-dvd nog......
    heeft er iemand suggesties ?????
    en doet dit probleem zich op alle regio 2 dvd's voor, of alleen op de 'belgische' uitgave ?

  11. #11

    Standaard

    Originally posted by jan jacobs
    [B]nog betreft nog maar eens de starwars-dvd !

    de dvd-spelers zijn al van hun "menu à la française' verlost....nu de pc-dvd nog......
    heeft er iemand suggesties ?????
    en doet dit probleem zich op alle regio 2 dvd's voor, of alleen op de 'belgische' uitgave ?
    Raar in tegentelling tot Jan en Eric heb ik gewoon Engelse menu's in PowerDVD
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  12. #12

    Standaard

    Moet ik me bij aansluiten.
    Op PC met Power DVd krijg je engels menu.
    Niks Frans.

  13. #13

    Standaard

    Jan, misschien is het handig om een ander DVD-afspeelprogramma te gebruiken. Welke software gebruik je nu eigenlijk?!?

  14. #14

    Standaard

    ik heb het reeds uitgetest zowel met de compaq dvd, als met pc friendly & interactual......rien à faire...!
    ook heb ik via m'n configuratiescherm de landinstelling 'nederlands belgie' in 'nederlands algemeen' gewijzigd, aangezien jullie er in nederland blijkbaar geen problemen mee hebben, maar 'nothing really happens'
    jan

  15. #15

    Standaard

    Het zou ook nog aan de taal van het OS kunnen liggen
    zelf gebruik ik een engelse versie van windows
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  16. #16

    Standaard

    Wie zit er nou in godsnaam te wachten op een Franstalig menu met daarin ook nog eens een keer de introductie van de film in het Frans (de bekende schuine letters)! Om zo iets naast het engelse menu mogelijk te maken moest deze schijf waarschijnlijk een multibranching versie worden die alleen maar ruimte en kwaliteit kost (oftewel: geen engels 2.0 signaal).
    Al met al mag regio 2 wel steeds beter zijn geworden, het kan nog steeds niet tippen aan regio 1 en 4!

  17. #17

    Standaard

    yesyesyesyes,
    eindelijk gevonden.....
    heb je op je computer een franse intro & franse menus, ga naar configuratiescherm-landinstellingen-aanduiden ==> engels groot brittanie-toepassen...........computer herstart zichzelf

    et voilà.............the phantom menace !!!!!


    met dank aan alle meedenkende forummers, emperor & erik
    'you made my life worth livin' again'

    jan j.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •