De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: the transporter

  1. #1

    Standaard the transporter

    Weet iemand wanneer deze film gaat draaien of uitkomt op dvd? Is de nieuwste van luc besson, de trailer zag er wel aardig uit, alhoewel ik betwijfel of iemand met een stuk staalplaat een raket kan doen afketsen, maar zager wel cool uit.

  2. #2

    Standaard

    we (pathé) hebben deze film een maand of 4 geleden enkele dagen in huis gehad voor enkele screenings.
    Zelf heb ik deze film ook gezien, behalve dat Luc Besson het verhaal heeft geschreven is deze film voor de rest weinig speciaal, non stop actie wel leuke acteerprestaties van Jason Statham (oa, Mean Machine, Snatch & Lock Stock, Two Smoking Barrels).
    Het is zeer duidelijk te zien dat deze film van franse bodem voor de amerikaanse/engelse markt gemaakt is, vrees dus ook dat we hier enkel met de dvd release vermaakt zullen worden.

    mvg. Tim

  3. #3

    Standaard

    ok de release komt er wel een keertje dus, ff afwachten.

  4. #4

    Standaard

    Heeft enkele maanden terug een tijdje in de Belgische bioscopen gedraaid. Heel wat aardige momenten in deze film maar mede doordat Luc Besson erbij betrokken was, had ik toch meer verwacht van The Transporter. Pretentieloze actie verpakt in een bijzonder dun verhaal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •