Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 98 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard apocalypse now special edition?

    ik heb gelezen dat er stemmen gingen dat er in december 2002 een special edition uit zou komen van apocalypse now redux. tot op heden heb ik er niets meer van gehoord, en ook op dvd.nl kan ik er (nog) niets over vinden...

    is het al bekend of er sowieso wel een nieuwe versie uitkomt, en zo ja: wanneer?
    groet, jeroen

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er nog niets over gelezen. Lijkt me een beetje foute boel om met deze film die truuk van het opnieuw uitbrengen als een SE uit te halen. Dat zou dan de derde dvd-release zijn van AN en ze hadden net zo makkelijk van die tweede al een mooie set kunnen maken.

  3. #3

    Standaard Re: apocalypse now special edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe
    ik heb gelezen dat er stemmen gingen dat er in december 2002 een special edition uit zou komen van apocalypse now redux.
    Ik ga deze versie alleen kopen als het mogelijk is de origenele versie van de film te kijken, ik vind de redux stukken weinig toevoegen, vooral het stuk bij de Fransen aan tafel haalt de vaart uit de film en vind ik niet interessant

  4. #4

    Standaard

    Ben't wel eens met Richard Boon, zo kan je bezig blijven met al die Special Editions, DTS, Extended Versions, etc.. doe et dan gewoon in 1x goed ;)

    Overigens vond ik die toegevoegde stukken niet zo irritant (uiteraard, het haalde wel beetje de vaart uit de film), et was toch alleen maar 45 mins meer kijkplezier ;) (hum, hoeveel extra minuten het ook waren, weet niet meer:P)
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  5. #5

    Standaard Re: Re: apocalypse now special edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Ik ga deze versie alleen kopen als het mogelijk is de origenele versie van de film te kijken, ik vind de redux stukken weinig toevoegen, vooral het stuk bij de Fransen aan tafel haalt de vaart uit de film en vind ik niet interessant
    de toegevoegde stukken, en met name de eettafelscène vind ik subliem en enorm belangrijk voor de film, aangezien hier zonder er omheen te draaien kritiek op de waanzin van amerika wordt geuit ten aanzien van de gehele vietnamoorlog. kan wel begrijpen waarom coppola deze scène in eerste instantie eruit heeft geknipt, want dan was de film door het patriotische amerika behoorlijk uitgekotst...
    de film is een enorm succes geworden en daarom is het mogelijk geweest de 'gevaarlijke' scènes alsnog toe te voegen. als meneer coppola me dat in een toegevoegd interview op de dvd nu eens kan gaan vertellen (plus hearts of darkness op dvd 2?), dan ben ik de eerste koper van de beste dvd aller tijden!

  6. #6

    Standaard Re: Re: Re: apocalypse now special edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe
    (plus hearts of darkness op dvd 2?),
    Dat vind ik ook wel een vereiste dat die erbij zit. Zal je zien, komen ze anders later met nog een versie uit MET documentaire

  7. #7

    Standaard

    Ik zou het wel leuk vinden als ze er een SE of CE van maken met wat mooi beeldmateriaal making of etc.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Vanaf het uitbrengen van de Redux versie wist je gewoon dat er een SE van zou komen ...

    Daarom dat ik die zeker niet aankoop!
    Ik blijf bij de gewone versie.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Vanaf het uitbrengen van de Redux versie wist je gewoon dat er een SE van zou komen ...

    Daarom dat ik die zeker niet aankoop!
    Ik blijf bij de gewone versie.
    Is er nu al echt iets officieels aangekondigt?

  10. #10

    Standaard

    Is er al nieuws omtrend een nieuwe release?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Is er al nieuws omtrend een nieuwe release?
    Nope.

    Ten tijde van het uitbrengen van Redux heeft Coppola het nog wel gehad over een NOG langere versie die hij misschien wou gaan uitbrengen. Misschien dat het wachten daarop is? Ik wacht met smart op een SE waarin ook de dvd van Hearts of Darkness te vinden is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Vanaf het uitbrengen van de Redux versie wist je gewoon dat er een SE van zou komen ...

    Daarom dat ik die zeker niet aankoop!
    Ik blijf bij de gewone versie.
    Ik vrees dat je nog lang kunt wachten...

  12. #12

    Standaard Re: apocalypse now special edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe
    ik heb gelezen dat er stemmen gingen dat er in december 2002 een special edition uit zou komen van apocalypse now redux.
    Ik ga deze versie alleen kopen als het mogelijk is de origenele versie van de film te kijken, ik vind de redux stukken weinig toevoegen, vooral het stuk bij de Fransen aan tafel haalt de vaart uit de film en vind ik niet interessant
    Ja,die scene vond ik ook echt uitermate saai,echt een hele slechte scene die niks toevoegde.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Is er al nieuws omtrend een nieuwe release?
    Nope.

    Ten tijde van het uitbrengen van Redux heeft Coppola het nog wel gehad over een NOG langere versie die hij misschien wou gaan uitbrengen. Misschien dat het wachten daarop is? Ik wacht met smart op een SE waarin ook de dvd van Hearts of Darkness te vinden is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Vanaf het uitbrengen van de Redux versie wist je gewoon dat er een SE van zou komen ...

    Daarom dat ik die zeker niet aankoop!
    Ik blijf bij de gewone versie.
    Ik vrees dat je nog lang kunt wachten...
    Nog langere versie? Daar zit ik niet speciaal op te wachten. Gewoon de originele film + Heart of Darkness + nog meer extra's. Zo'n release zie ik graag verschijnen.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Nog langere versie? Daar zit ik niet speciaal op te wachten.
    Tja, ik ook niet. Maarja: Coppola is vriendjes met Spielberg en George Lucas en bij hunnie is het mode om in meesterwerken te gaan knippen terwijl niemand daar op zit te wachten (Starwars, E.T.).

  15. #15

    Standaard

    Hopelijk komt er nog een 2.35:1 editie ipv de 2.00:1 edities van nu

  16. #16

    Standaard

    25 augustus 2005:Apocalypse Now Redux Special Edition
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=1857
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    25 augustus 2005:Apocalypse Now Redux Special Edition
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=1857
    Dit zou ook een reissue kunnen zijn van de oude versie. Deze wordt in enkele andere landen namelijk (ten onrechte) een 'Special Edition' genoemd.

    Maar goed: ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.

  18. #18

    Standaard

    Ik hou het wel gewoon bij de workprint

    :P

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    25 augustus 2005:Apocalypse Now Redux Special Edition
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=1857
    Vandaar die quality film versie die binnenkort uitkomt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    er is ook een erg mooie franse release (in digipack)
    onder andere te verkijgen op amazon.fr

    helaas alleen franse subs, as usual

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    25 augustus 2005:Apocalypse Now Redux Special Edition
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=1857
    Dit zou ook een reissue kunnen zijn van de oude versie. Deze wordt in enkele andere landen namelijk (ten onrechte) een 'Special Edition' genoemd.

    Maar goed: ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.
    Ik weet het ook niet,maar als hij komt hoop ik dat die docufilm ''Heart of darkness'' erop komt eigenlijk.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    er is ook een erg mooie franse release (in digipack)
    onder andere te verkijgen op amazon.fr

    helaas alleen franse subs, as usual
    Er bestond ook een hele mooie digipack UK-versie met mooie uitvouw-hoes. Helaas is die OOP.

  23. #23

    Standaard

    edit: plaatje werkt helaas niet morgen nog maar proberen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Van mij mag A-Film hier wel een mooie 5-disc van uitbrengen.

    1. Apocalypse Now
    2. Apocalypse Now Redux
    3. Hearts of Darkness
    4. Overige extra's
    5. Soundtrack

    Maar of dat ooit nog gaat gebeuren ...

  25. #25

    Standaard

    Ik weet pas sinds gister eigenlijk dat er een SE aan zit te komen van AN Redux!

    Ik wist ook niks over Hearts of Darkness, dus zocht net ff op imdb, ziet er zeker interessant uit!

    Maar goed nog niks bekend dus over de extra's wat er nieuw is vergeleken met mijn AN Redux van A-film?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •