De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Jules Verne

  1. #1

    Standaard Jules Verne

    Voor de Jules Verne fans, nieuws over 20.000 Leagues under the sea.

    http://www.thedigitalbits.com/#mytwocents
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  2. #2

    Standaard

    Dat ziet er goed uit voor een DVD uitgave. Het zal wel eerst R1 worden. Als kind was ik al onder de indruk van dit verhaal. Die octopus scene is me altijd bijgebleven, maar ja, met wat we nu gewend zijn ben ik benieuwd of dat nog blijft staan.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  3. #3

    Standaard

    Originally posted by Renny Collard
    [B]Die octopus scene is me altijd bijgebleven, maar ja, met wat we nu gewend zijn ben ik benieuwd of dat nog blijft staan.
    In mijn ervaring blijven klassieke scenes als die, hoe oud ook, nog steeds "staan".
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.

    In mijn ervaring blijven klassieke scenes als die, hoe oud ook, nog steeds "staan".
    Daar moet ik je gelijk in geven.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Komt hij als SE ook op Regio2 uit?

  6. #6

    Standaard

    Vooralsnog zal het R1 zijn, maar R2 zal toch ook wel aan de beurt komen? In ieder geval SE> kijk maar...

    http://www.thedigitalbits.com/mytwocentsa67.html#20000
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •