Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eerste screenshots Minority Report

    Eerste screenshots Minority Report



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooi. Ik had de import zien liggen, en wou hem kopen (ik geef niet om soeptitels) maar die €46 vond ik toch net iets teveel van het goede. Ik hoop dat deze versie betaalbaarder zal zijn!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    Nou tot 26 Maart kan ik niet wachten.

    Ik bestel hem wel uit Aussie deze is ook met nederlandse subs en voor 23 Euro incl. verzenden.

  4. #4

    Standaard

    Erg mooi,

    Heb net de Aussie versie binnen die volgens mij identiek is aan de nederlandse (er zitte nl subs op) en het ziet er erg strak uit allemaal....

    Na alleen nog de film kijken (was een blinde aankoop)

  5. #5

    Standaard

    Toch niet zo slim van 20th Century Fox om zo lang te wachten met de release in Nederland als je hetzelfde exemplaar in Australie kunt bestellen voor zo'n € 22.-. En met NL ondertiteling, DTS en de hele rim-ram.

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad wat hierboven wordt gezegd. Afgelopen woensdag ook in aussie besteld, dus hoop hem deze week binnen te krijgen.

    Ben benieuwd hoe de film is, heb hem nog niet gezien, moet wel goed zijn heb ik gehoord.

    DVD ziet er in iedergeval goed uit.

    Edit: tiepvout

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilco de Bree
    Toch niet zo slim van 20th Century Fox om zo lang te wachten met de release in Nederland als je hetzelfde exemplaar in Australie kunt bestellen voor zo'n € 22.-. En met NL ondertiteling, DTS en de hele rim-ram.
    shit, jammer dat me player niet regiovrij is ;(

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Nou tot 26 Maart kan ik niet wachten.

    Ik bestel hem wel uit Aussie deze is ook met nederlandse subs en voor 23 Euro incl. verzenden.
    Is die DVD uit Australië afspeelbaar in Regio 2 spelers en welke site. Ik ga voor die prijs ook niet wachten
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #9

    Standaard

    Hij is 'down under' R2/4 gecodeerd, dus ook een R2 speler kan hem aan. Check ook: http://www.michaeldvd.com.au/ En hij is bij mij vanavond in de bus gevallen.

  10. #10

    Standaard

    hmm, hij kost £16.99 bij play.com ook met DTS maar zonder dutch subs ;(

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Hij is 'down under' R2/4 gecodeerd, dus ook een R2 speler kan hem aan. Check ook: http://www.michaeldvd.com.au/ En hij is bij mij vanavond in de bus gevallen.
    waar heb je um gekocht? want die URL is alleen info-site toch? geen winkel

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    ezydvd.com.au

  14. #14

    Standaard

    hmm, ziet er interessant uit (€ 19,76). Ik heb eigenlijk alleen 'bestel-ervaring' met play.com. Hoe zit het met douane, meerprijs en levertijd bij een bestelling uit australie?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quartje
    hmm, ziet er interessant uit (€ 19,76). Ik heb eigenlijk alleen 'bestel-ervaring' met play.com. Hoe zit het met douane, meerprijs en levertijd bij een bestelling uit australie?
    Bij EZY, heb ik alleen maar goede ervaringen.
    Binnen een week had ik Minority Report al op de mat zeer goed verpakt.
    Douane heb ik nog geen last van gehad, maar deze prijs ligt ook onder de € 22.
    Bij devoted heb ik iets minder ervaring wacht al ruim 3 weken op 2 dvd's terwijl nummer 3 al meer dan een week in huis is.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Ziet er zeer goed uit. Zit dan ook al een tijdje op deze DVD te wachten. Ik hoop dat ie bij de FRS of de MM niet al te veel geld gaat kosten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  18. #18

  19. #19

  20. #20

    Standaard douane

    hoe zit het eigenlijk met de douane als ze je dvd onderscheppen

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Heb hem van de week bij play besteld. Ben wel benieuwd wat de NL R2 bij de free gaat kosten, zal toch zeker wel een 30 euro zijn.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Heb hem van de week bij play besteld. Ben wel benieuwd wat de NL R2 bij de free gaat kosten, zal toch zeker wel een 30 euro zijn.
    de import kost momenteel een 'schappelijke' € 39,99 bij de frs

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=240920


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Nou tot 26 Maart kan ik niet wachten.

    Ik bestel hem wel uit Aussie deze is ook met nederlandse subs en voor 23 Euro incl. verzenden.
    Heb ik dus ook gedaan, en net iets goedkoper gekregen, daar het een pre-order was.
    Ik heb hem gisteren binnengekregen, maar nog niet de tijd gehad om hem te bekijken, maar dat ga ik wel snel doen één dezer dagen
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Denissen
    RobW : Ja, die is regio 2.


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •