Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.

Discussie: hogere sferen

  1. #1

    Standaard hogere sferen

    to whom it may concern...

    welke films kijken jullie het liefst in 'hogere sferen'
    oftewel met een dikke joint erbij

    mijn favorieten:

    2001 a space odyssey
    vampyros lesbos
    the iron giant (!)
    suspiria
    dead man
    the doors
    ...

  2. #2

    Standaard

    Requiem For A Dream

  3. #3

    Standaard

    Ik zou Attack of the Clones eens moeten proberen onder invloed. Misschien werkt hij dan minder irriterend.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  4. #4

    Standaard Re: hogere sferen

    Ik zou bijna zeggen; "Welke film niet?"...

    Maar goed... Als ik me dan toch tot een paar hoogtepunten moet beperken, dan wil ik me toch zeker aansluiten bij 2001, A Space Odyssey en The Doors!

  5. #5

    Standaard

    Ik doe het al jaren niet meer (joint roken) Maar ik weet wel dat ik de films van Cheech and Chong onder het genot van een joint, echt wel een stuk helderer vond
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat Fear and Loathing in Las Vegas ook wel genoemd mag worden
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  7. #7

    Standaard

    Ocean's Eleven...
    Én Brad Pitt,
    Én George Clooney..
    Én Matt Damon...
    in één film. waarschijnlijk kan ik daar onder invloed echt niets over zeggen.. maar gewoon ontzettend ehm... geïnteresseerd, naar kijken
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  8. #8

    Standaard

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een joint gerookt heb en zelfs nog nooit enige drug gebruikt heb zelfs. Is dat wat, films bekijken onder invloed? Voegt het iets toe? Een beetje alcohol werkt vaak wel prettig, merk ik altijd, maar is het met een joint nog beter?

    EDIT: btw een heel goed idee voor een thread dit. Interessante materie.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb het vaak geprobeerd, maar telkens val ik al na een kwartier zowat in slaap

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    <scheur>... zelfs nog nooit enige drug gebruikt heb zelfs... <scheur>... Een beetje alcohol werkt vaak wel prettig, merk ik altijd...
    Om je even uit de droom te helpen...
    Veel mensen beseffen het niet, maar alcohol valt ook onder de noemer "drugs". Sterker nog... Het valt medisch gezien onder de noemer HARDdrugs! Een verdovend middel met psychische EN lichamelijke verslavingsverschijnselen... net als heroïne en cocaïne.
    Marihuana en hash zijn SOFTdrugs. D.w.z. dat ze "slechts" psychisch verslavend zijn... net als koffie en thee (jajaa... ook drugs )

    Tot zover deze off-topic uiteenzetting...

  11. #11

    Standaard

    sjit he, dan ben ik weer lekker bezig geweest vandaag:
    koffie gedronken, thee gedronken, sigaretje of wat er door gehaald vandaag, en een biertje gedronken. En ik maar zeggen dat ik nooit drugs gebruik .
    Maaruh, om ff ontopic te komen: af en toe kijk ik wel eens een filmpje met een paar biertjes op, maar verder dan de helft kom ik meestal niet (misschien teveel biertjes ).
    En drugsdrugs (joints en dat zooit zooi) heb ik nog nooit gebruikt (een keer 2 trekjes, maart dat amerikaanse zooi, en daar merk je geen ene moer van ).

  12. #12

    Standaard

    Harvard Man ook wel een film die je af en toe laat trippen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Om je even uit de droom te helpen...
    Veel mensen beseffen het niet, maar alcohol valt ook onder de noemer "drugs". Sterker nog... Het valt medisch gezien onder de noemer HARDdrugs! Een verdovend middel met psychische EN lichamelijke verslavingsverschijnselen... net als heroïne en cocaïne.
    Marihuana en hash zijn SOFTdrugs. D.w.z. dat ze "slechts" psychisch verslavend zijn... net als koffie en thee (jajaa... ook drugs )

    Tot zover deze off-topic uiteenzetting...
    Alcohol is natuurlijk niet direct een hallucinerend of geestverruimend middel (dwz: zolang je het in 'normale' doses gebruikt natuurlijk) dus een 'volwaardige' drug lijkt het me nou niet bepaald.

    DAARINTEGEN heb ik wel eens een vriendin gehad die me er naar doet neigen om de stelling te willen verdedigen dat sommige vrouwen ook onder harddrugs zouden moeten vallen. Ik bedoel: ze kunnen verslavend werken, ze maken je soms gillend gek, ze laten je dingen zien die er niet zijn, ze kosten je handen vol geld, ze kunnen je in 'hogere sferen' doen belanden maar soms (als ze je verlaten) laten ze je volledig gevoeloos achter en onderdrukken ze je eetlust of enige andere 'zin'. Met dat soort symptomen hebben we het hier niet meer over soft-drugs mensen...

  14. #14

    Standaard

    eigenlijk rook ik nooit een jointje maar i.c.m. The Cell is het wel aan te raden (ook omdat de film zonder niet te pruimen is)


  15. #15

    Standaard

    Mischien een beetje clichè lijstje maar toch...

    lord of the rings (4disk-r1)
    starwars I en vooral II
    the matrix
    bram stalker`s Dracula (superbit/DTS-track)
    Manga`s
    `Toodle-fucking-oo?`- Dr. Melfi.

  16. #16

    Standaard

    Fear and Loathing in Las Vegas :))

    vind et er helemaal een film voor ;)

    *edit*, was al genoemd.. had nog niet gelezen..
    nahja ben et met je eens iig ;)


    vind films zoals Pi ook wel te doen, ga je allemaal moeilijke verbanden leggen :P
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  17. #17

    Standaard

    Zekers wel The Big Lebowski!!!

    Zeker met die 'trip' scenes
    Collectie van Tijs
    Mijn Cu2-Profiel
    ~Times like these call for a big lebowski~

  18. #18

    Standaard

    Uh the Doors!!!!!!!!!!!!

    En toppers zoals Basic Instinct. Ever fucked on cocaine .

  19. #19

    Standaard

    Ik heb maar 3x in m'n leven een joint (mee)gerookt. En tijdens een van die keren werd Pink Floyd - The Wall opgezet.
    Poe hee ik weet echt niet meer hoe die ging maar ik kan me nog wel herinneren dat ik er naar zat te kijken als een aap naar een horloge
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  20. #20
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Ik denk dat Fear and Loathing in Las Vegas ook wel genoemd mag worden
    Hoe deze film is tijdens het roken van een joint weet ik niet ... heb er nog nooit één gerookt. Het zegt me niets.

    Maar op sommige andere drugsvormen is hij toch niet aan te raden!

    The Lion King daarentegen wel ... ooit eens 5 keer na elkaar gekeken.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded



    The Lion King daarentegen wel ... ooit eens 5 keer na elkaar gekeken.
    LoL dan zit je er echt in jaded

    Go with the flow .

  22. #22
    skin
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Ik doe het al jaren niet meer (joint roken) Maar ik weet wel dat ik de films van Cheech and Chong onder het genot van een joint, echt wel een stuk helderer vond
    wel eens een lachkick gehad in de bios bij en C & C?
    ik wel, zo erg dat de rest van de zaal na 5 minuten ook meedeed, heel genant allemaal

  23. #23

    Standaard

    Ik moest gister ook wel verdomd hard lachen om Sleepy Hollow

    zonder joint ;)

    was ook gewoon komische film imho, Tim Burton kan et wel! :)
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  24. #24

    Standaard

    Pulp Fiction
    Strange Days
    Tank Girl
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  25. #25

    Standaard

    o.i. van welke drugs dan Jaded? ik vind lion king echt niks...
    misschien met 15 bier,ken je nog lachen als die pa vertrappeld wordt...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •