De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: 24 Boxset Nederland

  1. #1

    Standaard 24 Boxset Nederland

    Ben net toe aan de laatste aflevering van een van de beste series ooit gemaakt voor de tv: 24

    Yorin moet nog ongeveer vier afleveringen uitzenden en dat zit serie 1 er ook in Nederland op. De Engelse 24 box is allang uit en jkost daar ongeveer 40/45 pond. Bij de MediaMarkt ligt deze importbox voor 70 Euro. Nog altijd redelijk prijzig.

    Weet iemand misschien wanneer de Nederlandse 24 DVD box uitgebracht wordt? Loont het zich nog om te wachten of kan ik maar beter al de Engelse box kopen?

    PS: Bij Play.com staat dat de box 32.95 pond kost, inclusief verzending. Geldt de gratis verzending ook voor Nederland en betekent dat dat ik bij Play 32.95 x 1.5 = €50 moet betalen?
    Graag jullie reacties op bestellen bij Play.com!

  2. #2

    Standaard

    play is inc verzenden,ook voor nederland idd.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard Re: 24 Boxset Nederland

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    Ben net toe aan de laatste aflevering van een van de beste series ooit gemaakt voor de tv: 24

    Yorin moet nog ongeveer vier afleveringen uitzenden en dat zit serie 1 er ook in Nederland op. De Engelse 24 box is allang uit en jkost daar ongeveer 40/45 pond. Bij de MediaMarkt ligt deze importbox voor 70 Euro. Nog altijd redelijk prijzig.

    Weet iemand misschien wanneer de Nederlandse 24 DVD box uitgebracht wordt? Loont het zich nog om te wachten of kan ik maar beter al de Engelse box kopen?

    PS: Bij Play.com staat dat de box 32.95 pond kost, inclusief verzending. Geldt de gratis verzending ook voor Nederland en betekent dat dat ik bij Play 32.95 x 1.5 = €50 moet betalen?
    Graag jullie reacties op bestellen bij Play.com!
    De box verschijnt rond 05 Maart 2003.
    Meer informatie kan je lezen in het Regio 2 gedeelte in dit topic.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...585#post346585

  4. #4

    Standaard

    Zag 'em ook net bij de Release-info staan. Hoop dat ze 'em wel in dezelfde box uitbrengen, ie ziet er zeer mooi uit. Op de UK versie staan al bijna geen extra's dus daar kunnen ze moeilijk in gaan schrappen. Nu alleen nog hopen dat de MediaMarkt er een mooie prijs voor kan verzinnen, voor alleen de subtitling loont het wachten niet!

    PS: 24 Season 2; premiere 16 februari op de BBC (zonder reclame (Y)!

  5. #5

    Standaard

    heey! Krijg nou wat, je kan ook ZOEKEN in dit forum!!!

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •