De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung breedbeeld Tv's?

    Iemand ervaring met dit merk? Is het vergelijkbaar met Philips?

  2. #2

    Standaard

    Nou mijn ervaring met Samsung tv's is een beetje dubieus. De allereerste tv die ik ooit kocht was een Samsung. Ik was toen 12 jaar en wilde een tv op m'n kamer Dat ding speelt nu nog steeds goed en ik ben inmiddels 25 jaar.
    De 2e tv (breedbeeld) die ik kocht was, na deze goede ervaring, ook een Samsung. Maar die tv heb ik nog geen jaar gehad. Ik was absoluut NIET tevreden met de beeldkwaliteit. Die was ronduit bedroevend. Daarna maar een Sony breedbeeld genomen omdat ik ook zeer te spreken was over de beeldkwaliteit van de tv die destijds in onze woonkamer stond. Iets minder was ik te spreken over de prijs maar ok, dan heb je ook wel wat
    Ik ben nog steeds heel erg blij met die Sony en een Samsung komt er bij mij voorlopig niet meer in. Of ze moeten de kwaliteit echt rigoreus aangepakt hebben en moet ik in nood zijn voor een tv. Beide zie ik overigens niet zo heel erg snel gebeuren
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  3. #3

    Standaard

    ik was er na 2 weken al klaar mee. de prijs is ook niet hoog dus....

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook een Samsung en ik vind Sony beter qua beeld als het om tv programma's gaat. dvd maakt denk ik niet veel uit. Niet dat ik me tv ga weg doen nu.

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Samsung breedbeeld Tv's?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbert
    Iemand ervaring met dit merk? Is het vergelijkbaar met Philips?
    Ik denk dat een Philips toch wat hoger ligt in kwaliteit dan een Samsung
    Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat Samsung slecht is

  6. #6

    Standaard

    Ik heb een Samsung 82cm breedbeeld 100Hz en die is tot nu redelijk goed voor DVD kijken in 16:9 mode.

    De 4:3 mode voor gewoon TV is ook nog goed, maar alle andere formaten (zoom1, zoom2, panoramic) om de zwarte banden weg werken zijn zeer slecht. Deze vervormen het beeld veel te veel. Philips en Sony zijn daar veel beter in.

    Ik zou dus geen Samsung meer kopen. Enkel de prijs is wel interessant. Bij Philips of Sony zou je direkt tussen € 250 en
    € 500 meer kwijt zijn.

    Als deze BB-TV het begeeft, dan ga ik uitkijken naar een 42" Plasma.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb zelf een Samsung breedbeeld 100hz 82cm gehad. Ik heb hem 2 keer ingeruild omdat er allemaal fouten in het beeld zaten. Na de 2e keer was het nog (lag dus gewoon aan het type of aan Samsung zelf). Nu heb ik een Philips en die is echt stukken beter, geen vervorming, gewoon een mooi plaatje

    Robbert, ga je nu voor iedere advertentie die je ziet een post plaatsen?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •