De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: 'Cube' dvd vraag

  1. #1

    Standaard 'Cube' dvd vraag

    Weet iemand of de dvd 'Cube' bij de FRS voor 7,99 de breedbeeld versie is??? Heeft iemand hem gekocht, zo ja. Hoe is die?

  2. #2

    Standaard Re: 'Cube' dvd vraag

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Smeets
    Weet iemand of de dvd 'Cube' bij de FRS voor 7,99 de breedbeeld versie is???
    Nee, in Nederland is geen breedbeeldversie uitgebracht. Staat geloof ik ook achterop de hoes. Bovendien geloof ik dat de ondertitels niet uit te schakelen waren, maar dat weet ik niet zeker.

    Ik heb de Regio 4...

  3. #3

    Standaard

    hoe kom ik erachter wat voor beeldmaten een dvd is uitgevoerd, bij Cube stond er nl. niks achterop? Kan ik dat ergens snel uitzoeken?



  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Smeets
    hoe kom ik erachter wat voor beeldmaten een dvd is uitgevoerd, bij Cube stond er nl. niks achterop? Kan ik dat ergens snel uitzoeken?


    Wat er achterop een DVD staat is niet altijd betrouwbaar, dus als je dat wilt weten kun je recensies opzoeken met www.dvd-basen.dk

    Als je echt wilt weten wat nu het originele beeldformaat was van de film in de bios, dan kun je op www.imdb.com zoeken naar de film en dan kijken onder "technical details".

  5. #5

    Standaard

    Ik heb 'Cube' even aangezet en kan bevestigen dat de ondertitels 'ingebakken' zijn. Ik weet trouwens niet of dit bij meerdere spelers voorkomt, maar op mijn Philips DVD 751 loopt bij deze titel de timer niet mee bij het afspelen van de film wat HEEL irritant is. Verder verdient deze dvd de prijs voor slechtste menusysteem ooit: hij is bijna niet te navigeren.

  6. #6

    Standaard

    Ron, de beste versie van Cube zul je in het buitenland moeten halen. De Nederlandse zuigt behoorlijk . Ik heb hem via amazon.fr besteld en ben erg tevreden over de kwaliteit en de extra's. Zie http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASI...758663-7612258
    Enemies make dangerous friends

  7. #7

    Standaard

    Ik moet ineens ook even kwijt dat het mij lijkt of huurversie er qua beeldkwalititeit zo mogelijk slechter voorkomt dan zijn vhs-tegenhanger.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  8. #8

    Standaard

    Ik had deze dus vorige week aangeschaft, en heb em vandaag teruggebracht. (7,99 bij frs), het is de gewone 4x3 versie, en de qualiteit is echt slecht, je kon bijna niet zien wat er nou gebeurde, zelfs met de brightness van mijn tv op zijn hoogst.
    Gewoon laten liggen, dit is nog 1 van die oude HOM vision dvd's, en HOM vision is altijd zijn merk waarbij je maar moet afwachten hoe de qualiteit is, en meestal istie ***..

  9. #9

    Standaard

    nou dat lijkt me duidelijk! Ik denk dat ik m maar niet moet kopen en maar moet wachten op een betere versie of in het buitenland bestellen!

    Bedankt voor jullie reacties!




    PS Slotje!!

  10. #10

    Standaard

    De R4 versie is als het goed is ook het zelfde als de R2UK versie 1.85 : 1 en DD2.0

    alleen zie ik bij een engelse review van Cube staan dat de UK versie wel anamorphic is en bij de R4 staat van niet... dus dit kan een eventueel verschil zijn... bij play is ie 8.49 pond
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •