De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Mulan op eBay

  1. #1

    Standaard Mulan op eBay

    Als het goed is zoeken er toch nog wel een aantal mensen Disney's Mulan. Hij staat nu op eBay bij de 'vanaf 1 Euro' dingen.

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...&category=2292

    Hij is niet van mij hoor, ik meld het alleen even

  2. #2

    Standaard

    Huidig bod EUR 14,00
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Huidig bod EUR 14,00
    Tja, hij is dan wel out-of-print maar dat zou ik er toch niet voor overhebben. Deze zal binnen niet zo lange tijd toch wel een keer opnieuw uitgebracht worden.

  4. #4

    Standaard

    Huidig bod EUR 15,50
    Het gaat ook aardig hard
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #5

    Standaard

    22,50 + 3 euro verzendkosten nu? Haha! Ik heb deze toevallig afgelopen weekend op een platen-/cd-beurs NIEUW gekocht voor het luttelige bedrag van 17 euro. Weer een OOP-Disney voor mijn verzameling.

  6. #6

    Standaard

    Met nog een dag veilen te gaan staat ie nu op 36,25!! Met de verzendkosten erbij dus bijna 40 euro: als dat de verzamelwaarde is dan zijn die OOP Disneys nog een leuk bedragje waard.

    Btw: dat was ECHT een koopje toen ik hem dit weekend kocht.

  7. #7

    Standaard

    Komt er eigenlijk een nieuwe uitvoering van Mulan?
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Komt er eigenlijk een nieuwe uitvoering van Mulan?
    Ik durf de uitspraak wel aan dat je daar geen twee jaar op hoeft te wachten: Disney is momenteel druk bezig om al hun non-'Platinum collection' titels op dvd uit te brengen of om ze opnieuw uit te brengen als de oude releases 'bare bones' waren. Van bijv. Dumbo en Alice in Wonderland (beiden eerder in NL uitgebracht door Warner) zijn er al nieuwe releases verschenen en dat zou, afhankelijk van de afspraken die er bestaan tussen Disney en Warner, ook met de andere oude releases moeten gebeuren. Het schijnt dat bijv. Pinokkio en The Black Cauldron (beiden ook eerder door Warner uitgebracht) al dit jaar uitkomen en Mulan zal vermoedelijk in de nabije toekomst ook wel weer op dvd uitkomen.

    EDIT: de oude dvd's van Jungle Book en The Little Mermaid zijn natuurlijk de uitzonderingen op dit re-release verhaal. Beiden zijn namelijk aan de Platinum Collection toegevoegd en verschijnen pas in resp. 2006 en 2008 weer op dvd.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon


    Ik durf de uitspraak wel aan dat je daar geen twee jaar op hoeft te wachten: Disney is momenteel druk bezig om al hun non-'Platinum collection' titels op dvd uit te brengen of om ze opnieuw uit te brengen als de oude releases 'bare bones' waren. Wat betreft die oude releases: met Dumbo en Alice in Wonderland (beiden eerder in NL uitgebracht door Warner) is er al een nieuwe release verschenen en dat zou, afhankelijk van de afspraken die er bestaan tussen Disney en Warner, ook met de andere oude releases moeten gebeuren. Het schijnt dat bijv. Pinokkio en The Black Cauldron (beiden ook eerder door Warner uitgebracht) al dit jaar uitkomen en Mulan zal vermoedelijk in de nabije toekomst ook wel weer op dvd uitkomen.
    Ik ben benieuwd Want Mulan is zeker één van de betere Disney's
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Ik ben benieuwd Want Mulan is zeker één van de betere Disney's
    Ik had hem (tot dit weekend) nog niet eerder gezien, maar ik vond hem ook erg goed. Mooi verhaal, mooie karakters, erg goeie animatie en ook nog eens de juiste dosis humor en actie. Ik was erg blij dat ik hem toch nog aan mijn verzameling kon toevoegen.

  11. #11

    Standaard

    Djeezz.. het eindbod was maar liefst 46,25! Met verzendkosten erbij dus bijna 50 euro: IEMAND zat heel erg verlegen om deze titel kennelijk. Ik ga mijn OOP Disney's toch maar eens wat zorgvuldiger behandelen denk ik: als dit geen unicum is dan zijn ze aardig wat waard kennelijk.

  12. #12

    Standaard

    Zeker weten...en hiervan leren om gelijk een disney uitgave aan te schaffen. Net zoals Jungle boek heb ik destijds tot in den treure uitgesteld, omdat ik hem zo goed 'kende' en nu... Maar ja, je leert ervan!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  13. #13

    Standaard

    echt jammmer dat disney deze classics niet eerder opnieuw uitbrengt , schaarste brengt belachelijke prijzen voort,
    zie jungle book, mulan, 101 dalmatiers en de kleine zeemeermin. en voor de regio 1 releases de disney treasures met name mickey in living color en de silly simphonies om er maar een paar te noemen
    michel
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  14. #14

    Standaard

    Ik heb mijn favoriete OOP-Warner-Disney's (Pinokkio, Jungle Book, 101 Dalmatiers, Mulan) maar ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik die andere nooit heb gekocht toen het nog kon. Op een gegeven moment kwam ik bijvoorbeeld 'The Little Mermaid' tegen voor iets van 10 euro maar die liet ik destijds liggen omdat ik hem 'niet interessant genoeg' vond. Dom, dom, dom: nu kan ik wachten tot ie in 2008 opnieuw uitgebracht wordt....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •