De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (WWC) Worldwide Cinema

    Is dit de Nederlandse antwoord op "Hong Kong Legends"?

    Ik heb niet zo heel veel WWC titles (alleen maar princess Blade) maar wat me opvalt is de prijs! WWC titles zijn goedkoop en begin langzamhand overal te verkrijgbaar.

    Nu nog maar hopen dat ze nog meer goede titles en betere kwaliteit dvd gaat uitbrengen in de markt zoals de langverwachte "ichii the killer" 2 disc versie.

    ronaldo,
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  2. #2

    Standaard

    Ichi, is inmiddels uit of wordt over een paar dagen uitgebracht. Worldwide Cinema is een dochterlabel van DFW, waar Hong Kong Legends ook onder valt.

    In vergelijking met HKL is WWC natuurlijk een ander product, bevat bijvoorbeeld niet de extra's die HKL releases wel hebben.. vandaar dat de dvd's ook anders geprijst worden..

    En inderdaad... leuke titels.. en er komen er nog veel meer... waaronder Shaolin Soccer..

    Groet Bjorn

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen
    En inderdaad... leuke titels.. en er komen er nog veel meer... waaronder Shaolin Soccer..
    Ja? Waar heb je die info vandaan? Weet je toevallig al meer over deze release? Wordt het, net als The Princess Blade, weer een DVD-5 met niet-anamorph beeld?
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #4

    Standaard

    Ehm...WWC is niet echt te vergelijken met HKL....sterker nog...ze zijn een stuk slechter. Veel van de door hun uitgegeven titels zijn niet anamorph, meestal op een disc-5 (slechtere beeld quality dan een disc 9 over het algemeen), sommige titels niet in de originele taal alhoewel dat de laatste tijd wél is verbeterd, en soms is er ook nog in geknipt.
    Zoek in de regio 2 topic maar ff naar world wide cinema thread . Als ik jou was zou ik eerst serieus je huiswerk doen (reviews zoeken enzo) alvorens je een WWC release wilt kopen

  5. #5
    MisterNoName
    Guest

    Standaard

    WWC heeft wel aardige releases : The ring 1 & 2 (helaas geen van beidde anamorphic) The killer ( beste release , beter als de criterion) The princess blade , Ichi the killer.

    Hun nieuwe titels zijn wel goed , oude als bijv Hitman niet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Ehm...WWC is niet echt te vergelijken met HKL....sterker nog...ze zijn een stuk slechter. Veel van de door hun uitgegeven titels zijn niet anamorph, meestal op een disc-5 (slechtere beeld quality dan een disc 9 over het algemeen), sommige titels niet in de originele taal alhoewel dat de laatste tijd wél is verbeterd, en soms is er ook nog in geknipt.
    Zoek in de regio 2 topic maar ff naar world wide cinema thread . Als ik jou was zou ik eerst serieus je huiswerk doen (reviews zoeken enzo) alvorens je een WWC release wilt kopen
    ja ik heb gehoord dat hun oude releases sucks maar laten we maar hopen dat ze voortan dvd gaat uitbrengen zoals het hoort.

    Ik ben echt heel benieuwd naar de uncut versie van "ichi" als ze die realeses heeft ******** dan maar voortaan alleen regio 3 dvd hallen!

    ronaldo,
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  7. #7

    Standaard

    geef de dames en heren gewoon even de mogelijkheid om op te starten... (ook bij Warner was niet alles direct perfect...)

    Hun WWC releases worden alleen maar beter, ik heb nu de line-up 2003 liggen en dat ziet er veel belovend uit. (aangezien ik schrijf voor die andere dvd-site....)

    Groet Bjorn

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen
    geef de dames en heren gewoon even de mogelijkheid om op te starten... (ook bij Warner was niet alles direct perfect...)

    Hun WWC releases worden alleen maar beter, ik heb nu de line-up 2003 liggen en dat ziet er veel belovend uit. (aangezien ik schrijf voor die andere dvd-site....)

    Groet Bjorn
    Dat zei men in het begin ook over Eastern Heroes, maar dat is nu na jaren nog steeds een bagger merk. Het is dus maar beter zo goed en duidelijk mogelijk aan te geven wat er beter moet bij hun releases aangezien we als klant nog voldoende opties hebben om betere releases via het buitenland te bestellen. Ik hoop echt dat WWC gewoon kwalitatief erg goede DVD's zal gaan uitbrengen (duhhh!) en het begint er de laatste tijd ook op te lijken dat ze verbeteren (originele taal, originele ratio etc) maar het kan nog beter (anamorph, double-layered discs bijvoorbeeld).

  9. #9

    Standaard

    maar anamorfe transfers en dual layer heeft alleen zin als je bronmateriaal ook anamorfe getransfered kan worden. (daar heeft WWC vaak ook geen controle op)

    Een voorbeeld (niet de waarheid) Een film als Ichi wil je graag distribueren, maar de transfer is niet anamorf.. tja.. dan moet je genoegen nemen met deze transfer.

    Dual layer heeft alleen zin als je veel extra's erbij wil zetten of maximaal de bandbreedte wil benutten. Op zich als er geen extra taal in 5.1 is en geen extra's heeft een dvd-9 weinig zin...

    Wel zou ik het leuk vinden als men wat meer extra's erbij doet, en dat communiceer ik ook regelmatig, voor de rest hoop ik dat men in ieder geval probeert de kwaliteit zo hoog als mogelijk neer te zetten. (princess blade was zelfs non-anamorf op projectie van 2 meter zeer goed!!!) contrast-ratio is goed, met veel detail in de grijs/zwarten.

    Enfin... Shaolin soccer zal ook uitkomen op wwc-label in mei! ben zeer benieuwd.. Helaas hebben ze The Eye niet kunnen scoren...

    Groet Bjorn

  10. #10

    Standaard

    En laten we hopen dat de 'Bullet in the head'-release in Februari een beetje fatsoenlijk is

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterNoName
    WWC heeft wel aardige releases : The ring 1 & 2 (helaas geen van beidde anamorphic) The killer ( beste release , beter als de criterion) The princess blade , Ichi the killer.

    Hun nieuwe titels zijn wel goed , oude als bijv Hitman niet.
    The Killer is volgens mij een HKL release
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    The Killer is volgens mij een HKL release
    De hoes van "The Killer" is HKL, maar op de disc staat met grote letters World Wide Cinema

  13. #13
    MisterNoName
    Guest

    Standaard

    De disc is gemaakt door HKL maar uitgegeven door WWC , dus ik zie het gewoon als een titel onder hun label.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    The Killer is volgens mij een HKL release

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T


    De hoes van "The Killer" is HKL, maar op de disc staat met grote letters World Wide Cinema
    Jullie hebben gelijk, er staat idd World Wide Cinema op de disc. Maar op de site van HKL, staat de film wel bij HKL. Dus volgens mij toch wel een HKL editie
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •