De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: the Art of War

  1. #1

    Standaard the Art of War

    Ben misschien van plan om deze film/dvd te kopen, maar ik wil toch eerst jullie mening horen, dus brand los over deze film en/of dvd!

  2. #2

    Standaard

    Persoonlijk vond ik deze pure rommel.
    Snipes heeft weer acteerlessen van Seagal genomen en het verhaal is voorspelbaar en rammelt aan alle kanten.
    Hier zou ik toch eerst even een huurversie bekijken alvorens aan te kopen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #3

    Standaard

    Erg matige film met een weinig overtuigende Snipes.

  4. #4

    Standaard

    Een film die ik gauw moet gaan vergeten. De allerslechte film van Snipes. Slechter dan Blade II. Er is geen plot, er is geen suspense. Zelfs in een actiefilm bestaat een klein beetje plot.
    Hoe kan Wayne Beach deze crap hebben geschreven, terwijl hij een aantal jaren Murder at 1600 (een van de betere Snipes films) had geschreven. Heel bizar. En wat heeft Snipes toch met die "ik ben beschuldigd, maar ik ben onschuldig" rollen.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #5

    Standaard

    ik was hem allang vergeten totdat ik deze topic zag, dus niet huren/kopen

  6. #6

    Standaard

    Ben ik dan de enigste die dit een gave film vind, heb de film al vele malen gezien en vind 'm nog steeds erg goed!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ben ik dan de enigste die dit een gave film vind, heb de film al vele malen gezien en vind 'm nog steeds erg goed!

    Tommy
    Gelukkig heeft iedereen een andere mening!!

  8. #8
    skin
    Guest

    Standaard

    Total Utter Crap

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    nou lijkt me duidelijk, ik ga m dus niet kopen! jammer dat het geen leuke film is

  11. #11

    Standaard

    Vind het wel een leuke actiefilm, ok hij is niet superspeciaal of zo...maar gewoon een popcorn filmpie. Er zijn wel slechtere films in dat genre met meer poeha uitgebracht
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •