Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 150 van 150 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Nou Niels, de mpeg2 versies, dus de extended versie en de (via easter egg te bekijken) theatrical versie die je gewoon in je dvd speler kan kijken zijn van met een resolutie van 1920*1080 pixels gedigitaliseerd, en waarschijnlijk na wat gefilter is dat naar 720*480 (normale NTSC) resolutie geresized.

    En de WMV9 versie die je alleen op je computer kan kijken is niet naar 720*480 geresized maar naar 1440*816 geresized, en zo op de 2e dvd gezet. En tijdens het afspelen wordt dat weer vergroot naar 1920*1080 pixels...

  2. #127

    Standaard

    En is het al eens iemand gelukt om de dvd op de computer af te spelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?

  3. #128

    Standaard

    [off-topic]
    Ik hoop dat iemand mij met mijn dilemma kan helpen. Ik kon zo vlug ff geen andere thread vinden voor de R1 Ultimate Ed. van T2, dus dan maar hier.

    Hierbij mijn dilemma: Ik heb ergens de R1 van de UE gezien, maar ik schrok me kapot van de prijs: € 50,-... Wat moet ik nu? Ik zou erg graag deze versie willen hebben, maar vind 50 euro toch wel behoorlijk wat. Maar ja...Is deze dvd het waard? Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken.

    Wat nu wat nu? Kan iemand mij een beetje raad geven?
    [/off-topic]

    Is het iemand trouwens al gelukt om de High-Res. versie van de Extreme Ed te bekijken?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    [off-topic]
    Ik hoop dat iemand mij met mijn dilemma kan helpen. Ik kon zo vlug ff geen andere thread vinden voor de R1 Ultimate Ed. van T2, dus dan maar hier.

    Hierbij mijn dilemma: Ik heb ergens de R1 van de UE gezien, maar ik schrok me kapot van de prijs: € 50,-... Wat moet ik nu? Ik zou erg graag deze versie willen hebben, maar vind 50 euro toch wel behoorlijk wat. Maar ja...Is deze dvd het waard? Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken.

    Wat nu wat nu? Kan iemand mij een beetje raad geven?
    [/off-topic]

    Is het iemand trouwens al gelukt om de High-Res. versie van de Extreme Ed te bekijken?
    Is 50 Euro niet een beetje te veel Ik zie op verscheidene sites o.a. CDWOW dat hij gewoon nog te krijgen is voor ongeveer 25 Euro . Dus als ik jou was, niet doen!!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    [off-topic]

    schrok me kapot van de prijs: € 50,-...

    Bij dvdsoon bijvoorbeeld excl. verzenden nog geen 21 euro of bedoel je toch een andere dvd? Ik kan namelijk die 50 euro helemaal niet plaatsten.

  6. #131

    Standaard

    Dus de T2:Ultimate Edition is (stukken) beter dan de T2:Extreme Edition?
    Wel vreemd dat de Extreme Edition 2 DVD's heeft en de Ultimate Edition maar eentje...

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Dus de T2:Ultimate Edition is (stukken) beter dan de T2:Extreme Edition?
    Wel vreemd dat de Extreme Edition 2 DVD's heeft en de Ultimate Edition maar eentje...
    *kijkt naar zijn Ultimate Edition en ziet daar 2 DVD's in liggen en kijkt nog eens en komt tot de conclusie dat hij niet dubbel ziet...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #133

    Standaard

    Ultimate Edition staat op Play.com als een 1-disc versie...

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Ultimate Edition staat op Play.com als een 1-disc versie...
    Mijne is de gene met tinbox die heeft 2 DVD's
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #135

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken.

    Wat nu wat nu? Kan iemand mij een beetje raad geven?
    Een wat late reactie maar ik moet um toch even kwijt.

    De seamless van de R1 UE is zeer zeker de moeite waard. Alhoewel het maar een paar scenes betreft komt er toch een heel ander licht op de film te staan. Logisch omdat die scenes een duidelijk verband met elkaar hebben, wat ook nog wordt toegelicht bij de extra's. Een andere UE is gewoonweg zonde.

  12. #137

    Standaard

    de ultimate regio1 is er in 2 versies:

    1dvd,aan 2 zijden beschreven,zgn dvd18(slaande op 18 gb ruimte)

    en een 2dvd,die dus bestaat uit 2x een dvd9

    dus 1 of 2,met de UE regio1 geen verschil!

    ik zal jullie eens wat vertellen,mijn eerste Regio1 ultimate edition,kocht ik in nederland voor 120 gulden-10%(dvd was hier amper te koop toen).

    na mijn CC kwam ik erachter dat ik gigantisch getild was,ik was toen ook nog geen lid van dit forum,sterker nog,t hele forum was er nog niet!

    ik had er binnen een jaar 4,en heb er toen 1 verkocht voor 100 gulden!!hehe.

    dus die 50 euro is zo gek nog niet...

    nee,meer als 15 euro zou ik er niet voor betalen,daarvoor moet je em zeker kunnen krijgen.

    ik zoek zelf nog 1 UE T2,regio1.dan heb ik er precies 4,mooi rond getalletje...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #138

    Standaard T2-Exstreme Hidef-film aan het werk gekregen

    Hallo luitjes,

    Ik dacht laat ik maar mijn post bij een oude topic zetten, want het gaat over deze Film: T2 Exstreme DVD van ARTISAN

    Zelf ben ik sins dat ik vorig jaar November een 28 Inch hoge resolutie breedbeeld heb, weer geintersseerd geworden in films, ik speel ze gewoon op m'n PC, ik heb in m'n hele leven nog nooit een TV gekocht ik kijk al 15 jaar TV op m'n pc

    Het meest was ik geinteresserd in hoge resolutie filmpjes en stuite op deze site:
    http://www.wmvhd.com/
    Toen heb ik het plan opgevat op de betreffende DVD te kopen, voornamelijk voor de hoge resolutie-versie

    Nog even een vraag: Hebben die eikels deze film nog steeds niet uitgebracht in EUropa? ik kon hem daar niet vinden, dus had ik hem besteld bij Amazon, maar dan zit je weer met regio1 te hanisen

    Om een lang verhaal korter te maken:
    Het is me gelukt om een Licensie te krijgen om de HiDef versie te mogen kijken op de pc
    De truc is om de Licencie pc te laten denken dat je uit de US of Canada komt dmv het instellen van proxysever aldaar

    Wie geinstersseerd is hoe ik het precies gedaan heb en/of in screenshots, die moet maar effe een gil geven
    wordt anders een beetje lange post

    groetjes van Dick
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

  14. #139

    Standaard

    Kom maar op met die screenshots zou ik zeggen

    Ik heb een vraagje: Ik heb R2 van de UE Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken. Kan dat ? Zo ja, hoe ? Bij R1 blijkt dat wel te kunnen.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Ik heb een vraagje: Ik heb R2 van de UE Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken. Kan dat ? Zo ja, hoe ? Bij R1 blijkt dat wel te kunnen.
    Nee, dat kan niet. Je kunt ze alleen los bekijken als easter egg.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Kom maar op met die screenshots zou ik zeggen

    Ik heb een vraagje: Ik heb R2 van de UE Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken. Kan dat ? Zo ja, hoe ? Bij R1 blijkt dat wel te kunnen.
    Oke, van welke scene wou je een screen zien?

    ik heb de Regio2 Ultimate Edition niet, maar de Regio1 Exstreme edition, dus van dat plakken weet ik niks

    groetjes :wink:
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

  17. #142

    Standaard

    Hoi luitjes,

    Voorlopig heb ik problemen met het maken van een screenshot, het schijnt dat Windows-mediaplayer met een soort overlay werkt, als ik mbv printscreen een screenshot maakt en die saved en bekijk hem achteraf, dan heb alleen maar een zwart scherm!

    Dus moet nog effe uitvogelen of ik uberhaubt een screenshot kan maken, mag wel opschieten want ik ik mag volgens de Licentie de film maar 5 dagen bekijken

    groetjes van Dick :wink:
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DickVD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Kom maar op met die screenshots zou ik zeggen

    Ik heb een vraagje: Ik heb R2 van de UE Het gaat mij vooral om de optie om via seamless branching die 2 scenes in te plakken. Kan dat ? Zo ja, hoe ? Bij R1 blijkt dat wel te kunnen.
    Oke, van welke scene wou je een screen zien?

    ik heb de Regio2 Ultimate Edition niet, maar de Regio1 Exstreme edition, dus van dat plakken weet ik niks

    groetjes :wink:
    No Problemo 8) Ik zou die screen willen, waar die T1000 in die helicopter zit. Veel succes !

  19. #144

    Standaard

    hallo luitjes,

    Het is me nog niet gelukt om screenshots te maken, maar als iemand wil weten hoe ik de licentie heb verkregen voor de hidef versie dan moet je effe hier kijken:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=27779.0
    daar heb ik uitgelegd hoe ik het gedaan heb.

    groeten van Dick :wink:
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

  20. #145

    Standaard

    hoi luitjes,

    Het is me gelukt om screens te maken! 8)
    Moest wel de film opnieuw registreren want de licentie was voorbij, was wel weer een gehannis met proxyservers

    De JPG compressie geeft wat vertekening en een stilstaand beeld ziet ook minder scherp uit dan wanneer de film speelt

    Hier is de screen:


    en hier de fullscreensize
    http://home.hccnet.nl/d.vandijk/Plaatjes/T2-hidef1.JPG

    Hier nog een vd trailer


    en hier de fullscreensize:
    http://home.hccnet.nl/d.vandijk/Plaatjes/Trailer1.JPG

    groetjes van Dick :wink:
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

  21. #146

  22. #147

    Standaard

    Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om de WMV versie te bekijken zonder tegen die regio´s aan te lopen.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om de WMV versie te bekijken zonder tegen die regio´s aan te lopen.
    Als je deze topic goed gelezen had, vond je hier de beschrijving:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=27779.0

    Dus het gaat erom dat je de USA-licentie computer wijs maakt dat je uit de US of Canada komt dmv het instellen van anonieme-proxyservers aldaar.

    succes en groetjes :wink:
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

  24. #149

    Standaard

    dank je voor de uitleg. mm komt bekend voor en bij mij lukt het niet. Zowel IE als Mplayer ingesteld, maar helaas pindakaas. Volgende week nog maar eens proberen.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    dank je voor de uitleg. mm komt bekend voor en bij mij lukt het niet. Zowel IE als Mplayer ingesteld, maar helaas pindakaas. Volgende week nog maar eens proberen.
    Oke, succes!
    p.s. hoe anoniemer de proxyserver is, hoe beter! en effe kijken of ie wel online is/te bereiken is :wink:
    groetjes van Dick Van Dijk
    AMD2700+1Gb-ram;ati9700pro;2x80Gb in raid0;28Inch breedbeeld-monitor;HauppaugeWinTv-Radio;XP-Home@1920x1080;500W Dolbysurround-prologic

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •