Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 150 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator 2: Extreme Edition

    Voor de liefhebbers, er komt weer een nieuwe versie van T2, de zgn Extreme Edition. Dit komt van een leaflet, die in Stargate Ultimate editon zit. Zie onderstaande bericht en foto van de leaflet.
    Bron www.ign.com

    February 04, 2003 - A few days ago, a rumor hit the net of yet another edition of Terminator 2: Judgement Day. Well, today the final boxed copy of Stargate: Ultimate Edition arrived in the office (look for a full review of the set on Friday), and inside was a pamphlet that confirmed the new T2 disc.

    Titled Terminator 2: Extreme Edition the DVD will hit stores in June - just in time for the theatrical release of Terminator 3: Rise of the Machines in July.

    No other details about the release are known at this time, but hit the media link below for a high-res look at both the cover art and the pamphlet that confirmed the release.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  2. #2

    Standaard

    WTF? gaan ze zeker de music video van Guns 'n Roses toevoegen en wat trailers van T3 en het meteen een Extreme uitgave noemen...
    Maar ik ben op zich tevreden met m'n R1 UE, met alle drie de versies van de film en de music video als MOV bestandje...

  3. #3

    Standaard

    Ben toch wel benieuwd. T2 is één van mijn favoriete films.

  4. #4

    Standaard

    supergaaf dit!!

    was de link? wat een enorm mooi artwork man!!!!

    deze moet ik hebben!(maar gelijk 2 keer bestellen denk ik...)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5

    Standaard

    Even afwachten wat er in deze uitvoering komt. Als het alleen maar een extra clip of CD van Guns&Roses en een nieuw hoesje betreft hoeft het van mij nie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    ik vraag me ook af wat er nog meer bij kan komen ja.
    als je ziet dat op de vorige artisanuitgave al een uurtje of 6 stond...

    maar stel je es voor,dat je em voor 20 euro inc verzenden kan kopen,en er zit die clip bij,een supergave hoes(als ik t artwork zo zie) en een docu van een half uur.

    zou ik zeer zeker de moeite waard vinden,maar ja,iedereen kent mijn mening omtrent schwarzenegger en Terminator 2 uitgaves...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Even afwachten wat er in deze uitvoering komt. Als het alleen maar een extra clip of CD van Guns&Roses en een nieuw hoesje betreft hoeft het van mij nie.
    Precies hoe ik er over denk! Vind het een erg gave film, maar de uitgave die ik nu heb(tin can) is al zo goed dat het me sterk lijkt dat ik deze ga halen, maar we zullen zien wat ie te bieden heeft!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #8

    Standaard

    Wel jammer dat er nog geen uitgave is met de overigens schitterende clip van Guns N' Roses. Misschien dat deze nieuwe release al een sneakpeak heeft richting Terminator 3.

  9. #9

    Standaard

    Ik zie het als belazerij, hebben we allemaal braaf de tin can gaan ze heel irritant nog ff een andere versie uitbrengen.

  10. #10

    Standaard

    Goh kan wel merken dat Arnie een dagje ouder wordt. Hij ziet er zo magertjes en bleekjes uit
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  11. #11

    Standaard

    Die wordt van mij nomatter the cost

  12. #12

    Standaard

    ghast heeft de juiste instelling!

    nu de rest nog...

    ik vraag mij af wat dat vage teken op t endoskeleton daaro doet,zou t een indicatie zijn van de menuindeling?
    want dan gaat ie idd wel erg veel lijken om de 1 en 2disc versies in mijn kastje...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    supergaaf dit!!

    was de link? wat een enorm mooi artwork man!!!!

    deze moet ik hebben!(maar gelijk 2 keer bestellen denk ik...)

    mazzel,niels
    De link staat www.ign.com. en bevat nog een duidelijkere foto van de hoes

    Zie plaatje hieronder
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #14
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  15. #15

    Standaard

    wil natuurlijk niet zeggen dat deze ook R2 wordt gereleased.
    Ik kijk er alvast nog niet naar uit.

  16. #16
    MisterNoName
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ghast heeft de juiste instelling!

    nu de rest nog...

    ik vraag mij af wat dat vage teken op t endoskeleton daaro doet,zou t een indicatie zijn van de menuindeling?
    want dan gaat ie idd wel erg veel lijken om de 1 en 2disc versies in mijn kastje...

    mazzel,niels
    Tja door DIE instelling blijven ze nieuwe edities op de markt brengen.
    Weet niet of dat wel de JUISTE genoemd kan worden

  17. #17

    Standaard

    Zit hier ook zo'n gaaf blikken hoesje om zoals de r1 versie???

    Want als ik eerlijk ben vindt ik de cover niet echt mooi

  18. #18

    Standaard

    Op www.thedigitalbits.com staat nog wat meer informatie over de cover en over de technische specificaties.
    Hieronder al een greep hieruit :

    Finally this afternoon, we have details on Artisan's forthcoming T2: Extreme DVD (street date 6/3, SRP $29.98). The 2-disc set will come in a special 3D metal box package. The film itself has apparently been mastered from a brand-new 1080p, 24sf high-definition digital transfer, with frame-by-frame restoration done to ensure the best possible image quality. Naturally, it'll be presented in anamorphic widescreen on DVD, and is THX-certified. Audio will be available in Dolby Dolby 5.1 Surround EX and there will be a Dolby Headphone option included as well. Note that the film will be the 16-minute-longer special edition version.

    The new extras were once again produced by Van Ling, as they were for the previous T2: Ultimate Edition DVD. These will include an all-new audio commentary track with James Cameron and William Wisher, an "extreme interactive mode" with with "graphic commentary" and rare behind-the-scenes footage, the all-new No Feat But What We Make documentary (on the role of T2 in the evolution of digital effects and modern filmmaking), the T2: On the Set retrospective montage (featuring rare production footage), the interactive Infiltration Unit Simulator and T2 FX Studio (which lets you morph your imported images into a T-1000 or a T-800 Terminator and gives you background on the FX technology, all via DVD-ROM) and the interactive Skynet Combat Chassis Designer game (which lets you build your own unique robots and test them on a simulated obstacle course).

  19. #19
    Dane
    Guest

    Standaard

    Bij dvdsoon.com te preorderen voor omgerekend iets meer dan 16 euro! Ook staat erbij vermeld dat het een THX-EX 6.1. audiotrack bij zit, weet ff zo snel niet of dat ook eerder al zo was. Ook hebben ze het volgende cover plaatje geplaatst:

    T2 extreme edition

    Elwood.

  20. #20

    Standaard

    Ik ga ook gewoon voor deze nieuwe editie, ondanks dat ik de NL-versie nu (nog) heb. De keuze tussen RCV en Artisan lijkt me snel gemaakt

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Ik ga ook gewoon voor deze nieuwe editie, ondanks dat ik de NL-versie nu (nog) heb. De keuze tussen RCV en Artisan lijkt me snel gemaakt
    Maar de keuze voor de oude en de nieuwe Artisan ook wel hoor...
    Ik heb de oude versie, en het is de enige versie (inc. deze nieuwe "Extreme Edition" ;vreselijke naam overigens) die alle drie de versies van de film bevat. Deze nieuwe heeft alleen de Extended, volgens het laatste persbericht.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik vraag mij af wat dat vage teken op t endoskeleton daaro doet,zou t een indicatie zijn van de menuindeling?
    want dan gaat ie idd wel erg veel lijken om de 1 en 2disc versies in mijn kastje...

    mazzel,niels
    Hoi Niels,

    Dat vage teken is het teken wat ze op de ign.com site's gebruiken en is dus niet specifiek iets van T2.
    Zie onderstaande plaatje als voorbeeld.




    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  23. #23

    Standaard

    bedankt voor de aanwijzing jeroen,nu tast ik(we?) dus weer wat meer in t duister over deze ultieme terminator uitgave...

    niels
    T2: I'll Be Back!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    bedankt voor de aanwijzing jeroen,nu tast ik(we?) dus weer wat meer in t duister over deze ultieme terminator uitgave...

    niels
    Graag gedaan maar ook al is nu dus bekend dat het een logo is van ign.com.
    Het blijft een mooie cover



    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  25. #25

    Standaard

    toch gek,de ultieme dvd komt in juni uit,en nog altijd is er nog niets te vinden van de specs?

    niels
    T2: I'll Be Back!

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •