Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard definitieve datum TTT!

    Heet van de pers!
    Net gelezen op "dvdreview":

    We’re thrilled to exclusively reveal the release date of The Lord Of The Rings: The Two Towers on British DVD!

    Distributor Entertainment In Video confirms the middle-chapter of Peter Jackson’s phenomenally popular epic will be available as a theatrical two disc set on 30 June with an extended four disc version out later in 2003.

    HET AFTELLEN IS BEGONNEN!...

  2. #2

    Standaard

    Sorry, maar dit is echt oud nieuws hoor.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Sorry, maar dit is echt oud nieuws hoor.
    Maar toch leuk om nog eens te lezen!!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #4

    Standaard

    staat al een vaste datum vast voor de 4disk?

  5. #5

    Standaard

    Ga inderdaad ook weer voor de Extended versie. Tot die tijd vermaak ik me zelf wel met de versie die ik nu heb

  6. #6

    Standaard

    Denk dat ik TTT gewone versie maar een paar keer huur tot de extended versie uit is....vorig jaar was ik niet van plan de twee disc versie te kopen van FOTR maar kon ik het toch niet laten, nu heb ik die later doorverkocht want de 4 disc versie is echt vele malen beter...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  7. #7

    Standaard

    lache! moet ik het tot die tijd doen met een copie van de oscar nominaties daarna ZEKER KOPEN!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #8

    Standaard

    zo, dat is mooi Toch koop ik deze versie niet, ik wacht rustig af op de 4disc extended. Tot dan doe ik het mijn xvid two towers op mijn comp

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Sorry, maar dit is echt oud nieuws hoor.
    Nee, dat is GEEN oud nieuws. Tot vandaag was het speculatie!!! Nu weten we het zeker, want het is bevestigd!!!

  11. #11

    Standaard

    Op een ander forum waar ik al tijden kom heb ik zojuist een LOTR Marathon meeting opgezet...eerst met z'n allen bij mij FOTR kijken, op de extended DVD...en dan met de hele bups naar de bios voor TTT...

    Volgens mij wordt dat super gezellig...en ook al heb ik beide films al meer dan 1x gezien...

    FOTR 17x
    TTT 2x

    Het wordt vast cool!! Ik heb er nu al zin in...en dan in Juni lekker de DVD paar keer huren, dan afwachten tot de extended een keertje komt....en dan weer kopen..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe


    Maar toch leuk om nog eens te lezen!!!!!
    Of om voor het eerst te lezen.

  13. #13

    Standaard

    Idd. hier nog één! ik denk dat ik toch niet kan wachten hoor, tot de 4-disk, meteen met releasen is ie van mij!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    meteen met releasen is ie van mij!
    My own! My precious!...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard


    My own! My precious!...
    that's my boy..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  16. #16

    Standaard

    Ga net als bij FOTR weer voor alle twee de versies.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  17. #17

    Standaard

    Een maatje van me die voor een bedrijf werkt dat videotheken bevoorraadt, wist me vandaag te zeggen dat TTT mogelijks naar eind augustus verschoven wordt...

  18. #18

    Standaard

    Bij FOTR heb ik beide versies aangeschaft, dit keer ga ik denk ik toch alleen voor de 4-disc. Tot die tijd zal ik TTT wel een keertje huren of lenen van een andere DVD gek in mijn vriendenkring.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard :)

    Ik heb hier de nederlands ondertitelde versie al liggen

    Natuurlijk!! koop ik de originele versie ook als ie uitkomt (waarschijnlijk de 4 disc versie).
    Ik heb nu de beiden versies ook van The Fellowship

    Kan ik hem in ieder geval nog ...x kijken voor ie "officieel" uit komt
    DeSiDeS DVD, GaMiNg iS My LiFe!

  20. #20

    Standaard Re: :)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rens Gepkens
    Ik heb hier de nederlands ondertitelde versie al liggen

    Natuurlijk!! koop ik de originele versie ook als ie uitkomt (waarschijnlijk de 4 disc versie).
    Ik heb nu de beiden versies ook van The Fellowship

    Kan ik hem in ieder geval nog ...x kijken voor ie "officieel" uit komt
    Same here... NL ondertiteld en Dolby Digital 5.1... daarmee hou ik het nog wel ff uit tot aan de release van de 4disc
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  21. #21

  22. #22

    Standaard Re: Re: :)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Same here... NL ondertiteld en Dolby Digital 5.1... daarmee hou ik het nog wel ff uit tot aan de release van de 4disc
    Vraag ik me toch af hoe je daaraan komt...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  23. #23

    Standaard

    das nie echt moeilijk,ze worden overal aangeboden die dvdtjes...

    niels
    T2: I'll Be Back!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    das nie echt moeilijk,ze worden overal aangeboden die dvdtjes...

    niels
    Dat moet dan toch een uitgelekte versie zijn ofzo...want overal ter wereld komen ze op dezelfde tijd in de schappen te liggen of ben ik nou compleet achterlijk geworden??
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  25. #25

    Standaard

    Downloaden > Fikken op DVD > Kijken

    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •