Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Maar zijn ze ook stabiel? Ik vind het nogal een groot prijsverschil met 'normale' stand-prijzen.

    Zelf houd ik de Partington Dreadnought in gedachten om later mijn QUAD 12L op te plaatsen als surrounds. Al vind ik Atacama ook erg mooi qua stands en meubels...
    '
    De Partington is een hele goede en stevige stand, maar het design moet je bevallen.

    Ik het de atacama nexus gehad, maar met een wat zwaardere speaker (> 8 kilo) is hij wat minder stabiel. Ook als je 'm met zand vult.

    Ik ben nu over naar de atacma SE, die maar een paar tientjes per paar duurder is dan de nexus. Maar hij is dan ook VEEL beter.

    www.remo.nl heeft ze over het algemeen op voorraard
    www.tannoy.nl is de importeur, daar vind je ook prijzen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Maar zijn ze ook stabiel? Ik vind het nogal een groot prijsverschil met 'normale' stand-prijzen.

    Zelf houd ik de Partington Dreadnought in gedachten om later mijn QUAD 12L op te plaatsen als surrounds. Al vind ik Atacama ook erg mooi qua stands en meubels...
    Met alle respect voor de Atacama's (heb ze zelf tenslotte ook) maar persoonlijk zou ik toch net een tikkeltje zwaardere en betere stands onder de Quads zetten Ik ben bang dat als je de Atacama er onder zet dat je je speakers tekort zal doen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Maar zijn ze ook stabiel? Ik vind het nogal een groot prijsverschil met 'normale' stand-prijzen.

    Zelf houd ik de Partington Dreadnought in gedachten om later mijn QUAD 12L op te plaatsen als surrounds. Al vind ik Atacama ook erg mooi qua stands en meubels...
    ze zijn zeker wel stabiel als je een niet te grote speaker opzet
    maar dat weet ik niet want ik heb maar kleine canton speakers erop staan

    maar je hebt wel een grote zware voet die blijft wel staan

    opverzoek wil ik wel een foto nemen maar dan moet iemand hem wel online zetten voor me :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #29

    Standaard

    .... OK, ff een vraagje... waarom hebben jullie niet gewoon pilaren gekocht als je ze toch op standaards zet? Ik bedoel... als je er een standaard neerzet, kan er ook een pilaar box natuurlijk of willen jullie verhoogde pilaren? :P

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    .... OK, ff een vraagje... waarom hebben jullie niet gewoon pilaren gekocht als je ze toch op standaards zet? Ik bedoel... als je er een standaard neerzet, kan er ook een pilaar box natuurlijk of willen jullie verhoogde pilaren? :P
    Voor mij is de prijs een issue. De QUAD 22L (mijn fronts en zuilspeakers) kosten 700 euro per stuk. De QUAD 11L en 12L kosten resp. 250 en 350 euro. Okee, met stands komt er nog wel weer een bedrag bij, maar 't blijft goedkoper...

    Belangrijker is eigenlijk dat standmounters of bookshelf speakers beter geschikt zijn voor kleinere ruimtes. Heb je dus een kleinere kamer, dan ben je met kleinere speakers beter af.

    Momenteel heb ik trouwens wel 4 zuilen (zie hier), maar esthetisch zijn standmounters toch iets meer verantwoord....

  6. #31
    ao1802
    Guest

    Standaard

    Je zou ook kunnen overwegen om ze op maat te laten maken .
    Ik heb al voor een paar verschillende mensen stands gemaakt .
    Als je een goed idee hebt over wat je wilt hebben , laat het maar weten , dan maak ik wel een prijs
    Dan is hoogte e.d. geen issue .

  7. #32

    Standaard

    Misschien is dit wat voor je? Het zijn er inderdaad maar 2, maar goed
    Co-StarTrader

  8. #33

    Standaard

    sjezus dit zijn toch geen normale prijzen, het zijn maar stands en muurbeugels.....

  9. #34

    Standaard

    Dat is nog niet eens duur
    Je hebt stands van vele honderden euro's

  10. #35
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Goede stands zijn inderdaad niet goedkoop maar onderschat ook de invloed van goede stands op je speakers niet.
    Het geluid kan zowel beter als slechter worden door de stands.

  11. #36

    Standaard

    ik heb 2 stands en 2 muurbeugels welke raden jullie me aan ( met een goede prijs kwaliteits verhouding ( het zijn van die mini surround boxen )

    edit:

    never mind; heb al een paar muurbeugels en een paar standaards gevonden van vogels ( mooi prijsje bij wehkamp)

  12. #37

    Standaard

    Heeft iemand van julie al eens de Alphason stands gezien??
    Hifiklapper heeft ze te koop maar over dit bedrijf was ook nog al een discussie gaande ergens op dit forum geloof ik.(en dat was niet erg positief)
    Ik zelf zou voor deze stands gaan , maar ben ze bij een andere winkel ook nog niet tegen gekomen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •