Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Avatars

  1. #1

    Standaard Avatars

    Hallo allemaal.
    Ik ben hier nieuw.
    Allereerst, deze site is geweldig, houden zo.

    Ik heb echter 1 vraag.
    Hoe kan men avatars (plaatjes) aan de linker kant van een bericht plaatsen ?

    Gegroet.

  2. #2

    Standaard

    Via instellingen (menu bovenaan je scherm) en vervolgens klik je "Edit Options"
    Helemaal onderaan vind je dan een knop "Change Avatar"

    TADADA
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  3. #3

    Standaard

    Emperor, bedankt.
    Ik ga er meteen aan werken.


  4. #4

    Standaard

    Yeah !!
    Da's beter.

    Nogmaals, bedankt.


  5. #5

    Standaard

    Zo te zien is het gelukt! Die avatar graphic ziet er aardig 3D (studio?) achtig uit, zelf gemaakt? If so, heb je een eigen site met meer werk (stuur effe een Personal Message of E-mailtje)? Ik ben zelf een beetje aan het expirimenteren met dit soort software...

    Enne ohja: Welkom op dvd.nl!

    Groeten,
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  6. #6

    Standaard

    Als je geïnteresseerd bent in 3D graphics, bezoek dan ook mijn site even (onder de www-knop). Of stuur me een mailtje (ook te vinden op die site).
    Citaat Oorspronkelijk gepost door aetjansen
    If so, heb je een eigen site met meer werk (stuur effe een Personal Message of E-mailtje)? Ik ben zelf een beetje aan het expirimenteren met dit soort software..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Leeuwis
    Yeah !!
    Da's beter.
    Beste Rob... Da's een heel leuk plaatje dat je daar als avatar hebt meegenomen, maarrrrr...
    We hebben op DVD.nl min of meer de afspraak dat een avatar alleen geoorloofd is, mits het een beeltenis van jezelf is.
    Bijvoorbeeld: Een foto van jezelf in de rol van Action-Man?

  8. #8

    Standaard

    Waarom is dat eigenlijk, alleen een foto van jezelf.
    Er zullen vast mensen zijn die geen digicamera danwel een scanner heben.

    Ik vind persoonlijk dat het forum wat vrolijker/persoonlijker kan worden als je ook andere plaatjes toelaat. ( zie b.v. fokforum )
    mits ze niet aanstootgevend zijn natuurlijk.
    Leuk toch seven of nine als plaatje bij een star-trek fan of James Dean als je gek bent van oude films.

    Of zijn jullie dan bang dat dvd.nl niet serieus meer overkomt
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #9

    Standaard

    OK Alex.
    Bedankt voor de info.
    Betekent dit dat ik de avatar moet verwijderen ?

  10. #10

    Standaard

    Ik heb laatst ook met groot verdriet afstand moeten doen van m'n avatator (Bert). Dus je bent niet de enige.
    Ik vind wel dat het aangegeven moet worden bij de instellingen dat je alleen foto's van jezelf mag plaatsen. Anders krijg je iedere dag of week dezelfde discussie. (dit heb ik al aan Eric laten weten)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Waarom is dat eigenlijk, alleen een foto van jezelf
    Het mag ook een getekend zelfportret zijn. We hebben dit zo afgesproken om te voorkomen dat het forum een mengelmoes van artistieke uitspattingen wordt die verder niets met DVD te maken heeft.

  12. #12

    Standaard

    Wat is een getekend zelfportret? Misschien was die foto wel zijn zelfportret
    Bert was namelijk ook de enige foto op mijn computer die op me leek. Mag ik ook niet gewoon een mooie dame er neer zetten, daar genieten mensen meer van denk ik.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    Mag ik ook niet gewoon een mooie dame er neer zetten, daar genieten mensen meer van denk ik.
    Het gaat hier niet zo om genot, maar eerder om de discussies een persoonlijker tintje mee te geven... Door de foto's krijg je een betere indruk met wie je in gesprek bent.

    Tja... Je kunt natuurlijk altijd proberen om de andere forumbezoekers te misleiden met andere foto's, maar dat zegt dan in ieder geval iets over je persoonlijkheid...

  14. #14

    Standaard

    Dus waarom mag een getekend portret (of was dat een geintje?)dan wel? Dat is ook niet erg persoonlijk.
    Ik vind het dan beter om het geheel consequent te doen (zoals eric mij schreef) en alleen foto's van jezelf toelaten

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Leeuwis
    Betekent dit dat ik de avatar moet verwijderen ?
    Ik hou niet zo van het woord 'moeten'... maar als ik ergens kom waar andere regels dan thuis gelden, probeer ik me in ieder geval aan te passen en respect te tonen

  16. #16

    Standaard

    Moment, ik ben er aan bezig. LOL

  17. #17

    Standaard

    Originally posted by Alex van den Berg
    [B]Tja... Je kunt natuurlijk altijd proberen om de andere forumbezoekers te misleiden met andere foto's, maar dat zegt dan in ieder geval iets over je persoonlijkheid...

    pom pom pom pom
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  18. #18

    Standaard

    Test....this is a test.

    Yeah !!

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Heel heel jammer vind ik dit, ik zou dan ook de gehele dvd.nl crew en bestuurleden danwel directie en aandeelhouders willen vragen om deze regel in heroverweging te nemen.

    respect moet uit je postings blijken en niet van je uiterlijk.

    En artistieke uitspattingen, we posten hele threads vol met discussies over dvd's met films en muziek.....over artistieke uitspattingen gesproken, heb je de nieuwe dvd van woody allen al gezien.....ik bedoel maar
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #21

    Standaard

    Hier zit inderdaad wat in, starbuck (over persoonlijk gesproken)

    Ook praktisch heeft het voordelen voor de crew. Ik zie namelijk nu nog mensen (ik noem geen namen) die zo'n niet-persoonlijke avatater gebruiken. Dit probleem gaat alleen maar toenemen als het forum blijft groeien. Het moet of ergens duidelijk aangegeven worden of alles toestaan of niets toestaan. Maar nu is het beleid ergens er tussenin. En daar wordt mee gespeelt, of niet Edwin?

  22. #22

    Standaard

    Tja, ik zie mezelf wel als een slimmerik dat was een geintje.

    Maar euh die bril en die snor (andere kleur weliswaar) kloppen wel. Tenzij ik me scheer dan heb ik geen snor (en baard) meer, maar nog steeds die bril. :cooL:

    Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet die ophef niet helemaal. Eerst over nicknames (ik gebruik wel mijn echte naam ipv een nickname) en daarna over avatars. Het lijkt alsof..hoe moet ik het zeggen..dat je niet serieus wordt genoemn als je een nickname en/of avatars neemt die niet met de werkelijkheid te maken hebben.

    Ik dacht dat het om de boodschap ging/gaat (kennen jullie die gezegde, don't shoot me I'm only the messanger).
    En misschien heb ik dit ook verkeerd begrepen, maar ik krijg de indruk dat het 'verboden' is om avatar te gebruiken die niks met jouw (uiterlijk) te maken hebt.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    . En daar wordt mee gespeelt, of niet Edwin?
    pom pom pom pom
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  24. #24

    Standaard

    Waarom geen 'vreemde' avatars? Simpel, omdat je daarme wildgroei en vreemde uitspattingen gaat krijgen, en dat willen we niet.

    Om te zien wat ik bedoel kun je eens op dit forum. De avatars die daar gebruikt worden lopen uiteen van 'vreemd' tot 'bizar' en dat willen wij gewoon niet. Dit is een serieus forum en dat wensen we zo te houden.
    Eric van Ballegoie

  25. #25

    Standaard

    Nogmaals, ik pleit niet voor "vreemde en bizarre" avatars maar wel voor plaatjes die met dvd te maken hebben.

    Als een thread of post kwetsend of totaal out of place is modereren jullie toch ook....kan dan toch ook met avatars.

    "serieus forum" Gelukkig lees ik in veel postings een grap danwel grappig bedoelde opmerkingen, is toch niets mis mee...

    Ik neem deze beste dvd site van nederland erg serieus, nemen jullie je members dan ook serieus...

    Kom met een ander argument dan hetgeen we nu horen, alsof het gelijk een bizarre en vreemde site gaat worden waar alles mogelijk is...

    Maar goed, ik heb mijn hart weer gelucht en ga weer vrolijk verder surfen op deze goede serieuse site
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •