Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 238 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Thuisbios "Close Up"

    Na maandenlang voorbereiden is het nu eindelijk zover. DVD.nl heeft me geinspireerd om mijn eigen bioscoop te bouwen.

    Het komt er als volgt uit te zien:

    Rode vloerbedenking,
    Zes "fluwelen" bioscoopstoelen
    Zwarte voor en achterwanden,
    Vloerbedenking loopt stuk door op de muren,
    Uiteraard DTS
    Origineel bioscoopscherm (via bioscoop waar ik werk gerelgeld evenals de stoelen) van 2 bij 1,1 m,
    Ik moet alleen nog een geschikte beamer op de kop tikken.

    ....en dat is het zo'n beetje.

    Ik hoop snel foto's van het bouwproces online te krijgen en ik hoop dat jullie me hierin kunnen steunen, want ik heb nu al gemerkt dat het een aardig klusje wordt.

    Ook zal ik zo nu en dan wat vragen hebben over de bouw.

    Zo nu is het eindelijk wereldkundig gemaakt.

    Groeten Alexander

  2. #2

    Standaard

    Cool! Erg leuk dat je een echte bioskamer gaat maken! Alleen dat scherm... Houdt er wel rekening mee dat een scherm bedoeld voor de bioscoop allemaal gaatjes bevat omdat de luidsprekers in de bios achter het scherm staan. Die gaatjes zijn op korte afstand duidelijk zichtbaar, zeker bij lichte beelden.

    Anyway, veel succes en laat die foto's maar komen! Als je vragen hebt help ik uiteraard graag, ik heb ook zoiets gebouwd!
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    Gaaf, ik ben benieuwd naar de foto's! Leuk om steeds meer van deze thuisbioscopen te zien en mee te maken hoe ze gemaakt worden. Johan (j.vandendool) is er ook al zo druk mee.....

  4. #4

    Standaard

    Tof! wat ga je er verder voor apparatuur in zetten??????
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    heel gaaf.. foto's zijn heel leuk! daar kunnen we allemaal wat van leren!
    Upgrading is a neverending story...

  7. #7

    Standaard