Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 238 van 238 worden weergegeven.
  1. #226

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthrax
    Wat bekeken opa en oma ?
    Ze keken naar Murder by Numbers. Echt een groot succes, ze vonden het een fantastische film. (Ik heb wel 20 minuten bij de videotheek doorgebracht voordat ik hierop kwam). Ook een moeilijke vraag, wat is het juiste volumeniveau voor opa en oma. Gelukkig ging alles helemaal ok en waren ze er helemaal "kapot" van, om hun woorden te gebruiken.

  3. #228

    Standaard

    Ziet er ontzettend gaaf uit zeg! WOW!!!!!!
    Ik zou bijna niet meer buiten komen als ik zo'n bioscoop in m'n huis zou hebben.

    btw: Strakke website! :wink:

  4. #229

    Standaard

    Misschien stel ik een stomme vraag , maar wat is de eerste film die je in je bioscoop hebt gekeken?

  5. #230
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Schaik
    Misschien stel ik een stomme vraag , maar wat is de eerste film die je in je bioscoop hebt gekeken?
    Is geen stomme vraag maar wel een leuke :wink:

  6. #231

    Standaard

    Dit was Swordfish. Een dvd die ik net op de kop had getikt. Ik heb die film niet van te voren helemaal uitgedacht ofzo. Het ging op het eind eigenlijk zo snel met de vorderingen dat dat mijn nieuwste film was. Ook leek hij me wel leuk als premierefilm natuurlijk, maar het was niet helemaal gepland.

    Alexander

  7. #232

    Standaard

    Als het wel had kunnen plannen, wat was dan je eerste film geweest?

  8. #233

    Standaard

    Ik weet wel wat mijn eerste film word, als ik straks me beamer binnen heb: The Matrix

    Maar ik ben nog lang niet op jou niveau.... ben het aan het opbouwen bij me vriendin
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Schaik
    Als het wel had kunnen plannen, wat was dan je eerste film geweest?
    Toen ik in december 2002 The Two Towers had gezien wist ik meteen dat ik die in Close Up in premiere wou laten gaan. een film die echt van je doek knalt lijkt me. Het is allemaal wat sneller gelopen dan verwacht want mijn premiere was al in mei en The Two Towers komt pas in augustus.

    Alexander

  10. #235

    Standaard

    Ik was het tijdens de bouw van mijn bioscoopje van plan om The Two towers in premiere te laten gaan. Ik heb hem nu eindelijk kunnen kijken en het is prachtig!

    Trouwens, de website van mijn bios krijgt eind deze week weer een aardige update. Check maar even hieronder bij mijn www

    Alexander

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlexandervanDongen
    Ik was het tijdens de bouw van mijn bioscoopje van plan om The Two towers in premiere te laten gaan. Ik heb hem nu eindelijk kunnen kijken en het is prachtig!

    Trouwens, de website van mijn bios krijgt eind deze week weer een aardige update. Check maar even hieronder bij mijn www

    Alexander
    Ik ben al een tijdje niet meer op deze thread geweest, maar het resultaat vind ik er fantastisch uitzien, en velen van ons zouden maar al te graag zo'n ruimte willen hebben. Ik ben benieuwd naar de update van je site.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  12. #237

    Standaard

    Ik heb even met open mond staan kijken naar je foto's

    als ik later op mezelf woon en ik heb een mooie ruime kelder ben ik dit ook van plan! mits mijn budget het toelaat, goedkoop zal het echter niet zijn 8)


  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik heb even met open mond staan kijken naar je foto's

    als ik later op mezelf woon en ik heb een mooie ruime kelder ben ik dit ook van plan! mits mijn budget het toelaat, goedkoop zal het echter niet zijn 8)
    Oh mijn God, wat gaat gaat het cliche klinken wat ik nu ga zeggen:

    Als je een goede voorbereiding hebt, kan een thuisbioscoop met het juiste doorzettingsvermogen echt bereikbaar zijn. Als je op het moment zelf bloed, zweet en tranen in de ruimte stopt denk je. HOE zal dit ooit afkomen. Toch kan ik zeggen dat ik achteraf gezien echt terug kan kijken op een ontzettend leuke tijd. Het is namelijk leuk om een ruimte in je huis te bouwen die er alleen maar is om je te entertainen! Ik hoop dat mijn website in de toekomst mensen kan inspireren of informeren om precies hetzelfde te gaan doen als ik.

    Alexander

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •