Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 238 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Inderdaad goed doek is zeker belangrijk! Alleen is het doek in de meeste gevallen niet bedoelt om de conrastratio te verbeteren (op de grijzige stewart schermen na dan).
    De contrastratio is zo ongeveer de belangrijkste spec. Ik heb zelf een 450 lumen projector met een grote contrastratio en deze heb ik gekozen boven allerlei 1000 en evt 1500/2000 lumen projectoren omdat ik de mogelijkheid heb om te verduisteren. Als het een beetje donker is in de kamer dan zijn die 450 lumen ook genoeg...
    Als het mogelijk is moet je hem inderdaad via component aansluiten, dit geeft de beste resultaten.
    Upgrading is a neverending story...

  2. #52

    Standaard

    Ik heb die Garbo ook, erg leuk ding!
    Hoe vind je de kwaliteit (de details) in het beeld als je dvd kijkt Edewolf? Hoe vind je verder de gebruiksvriendelijkheid (menu's e.d.) van het apparaat? Is het ook opvallend dat hij zo weinig geluid maakt. Overtuig mij van de kwaliteiten van de Garbo!

    P.S. Ik zal ALTIJD in het donker beamen, dus die ansilumen zijn voor mij ok.

    Alexander

  3. #53

    Standaard

    Hoe vind je de kwaliteit (de details) in het beeld als je dvd kijkt Edewolf? Hoe vind je verder de gebruiksvriendelijkheid (menu's e.d.) van het apparaat? Is het ook opvallend dat hij zo weinig geluid maakt. Overtuig mij van de kwaliteiten van de Garbo!
    De details zijn haarscherp. Gebruik hier bij voorkeur wel (zoals dat natuurlijk altijd moet) goede kabels voor. Ik heb mijn beamer component aangesloten (vanuit de DVD - Philips Q50) naar de projector met hoogwaardige coax, dit resulteert in een plaatje van een beeld. De kleurverzadiging is goed en de menu’s geven voldoende mogelijkheid tot het bijstellen en veranderen van bijvoorbeeld contrast/brightness/sharpness etc. etc. Hij hangt bij mij aan het plafond en ik projecteer op zo’n vijf meter een beeld van ca. 2.5 meter breed en 1.5 hoog. De afstanden die aangegeven worden in de projection assistant (die je bij Philips op het internet kan vinden) kloppen niet helemaal. De keystonecorrectie (trapezium) werkt zodanig dat er geen sprake is van beeldverlies of ‘in elkaar gedrukte’ pixels (waarvan hij er overigens geen één bezit!). Een klein nadeel is dat de Playstation 1 (of de spelletjes daarvan in een Playstation 2) er niet op werkt. En tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de ventilator nog niet eens hoor hoewel hij op ongeveer 1.5 meter vanaf waar ik zit boven mijn hoofd hangt.
    Kortom… aanradertje 1e klas!

    Succes,

    Esmé

  4. #54

    Standaard

    Een klein nadeel is dat de Playstation 1 (of de spelletjes daarvan in een Playstation 2) er niet op werkt.

    ?!?!?!!??!?!!?


    Waar zou dit aan kunnen liggen dan? Ik wil op een gegeven moment mijn bios ook voor dit soort zaken gaan gebruiken.

    Groeten, Alexander

  5. #55

    Standaard Foto's weekje verzet.

    Sorry dat ik veel mensen moet teleurstellen, maar ik heb problemen met mijn digitale camera waardoor de foto's niet mijn computer inkunnnen. Ik zal de echte foto's volgend weekend klaar proberen te hebben. Hou deze thread in de gaten!

    Alexander

  6. #56

    Standaard


    ?!?!?!!??!?!!?


    Waar zou dit aan kunnen liggen dan? Ik wil op een gegeven moment mijn bios ook voor dit soort zaken gaan gebruiken.
    Philips zegt dat dit geen probleem geeft. Sony zegt dat zowel de Playstation 1 alsook de Playstation 2 niet op een beamer kunnen worden aangesloten. Volledig flauwekul want in het handleiding van de PS2 wordt zelfs aangegeven hoe je 'm kunt aansluiten op een projector:

    "Beste Esme,

    De playstation kan niet worden aangesloten op een beamer.

    Met vriendelijke groet,

    Sony PlayStation Klantenservice NL


    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Verzonden: maandag 16 december 2002 14:19
    Aan: playstation@call-it.com
    Onderwerp: Email Support


    Ik ben in bezit van een orginele PSX die ik graag wil aansluiten op een
    beamer. Met de originele kabel via de gele video uitgang naar diezelfde
    ingang op mijn projector krijg ik een rollend beeld. Gebruik ik de verkeerde
    kabel wellicht of kan een playstation niet op een lcd-beamer worden
    aangesloten?

    Bedankt voor het antwoord!
    Esme de Wolf"

    en:

    "Beste Esme,

    Dit gaat ook op voor een PSX2.

    Met vriendelijke groet,

    Sony PlayStation Klantenservice NL


    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Verzonden: maandag 16 december 2002 17:55
    Aan: sony@agrocall-it.nl
    Onderwerp: Re: Email Support


    Gaat dit ook op voor de Playstation 2? Want dat zal dan heel jammer zijn."

    Er is wel een mogelijkheid volgens mij om de playstation via een vga converter aan te sluiten op de Garbo, maar aangezien de PS2 wel werkt (alleen de PSX spelletjes daarin weer niet) ga ik dit niet meer uitproberen. Misschien zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben?

    Mzzl!

  7. #57

    Standaard

    Beste Esme,

    Heb net hier een nieuwe thread geopend met deze vraag zodat we niet van topic veranderen.

    Bedankt voor je reactie, zoals een onervaren gynacoloog ben ik benieuwd wat er uit komt.

    Alexander

  8. #58

    Standaard Naam voor mijn bios?

    Weet iemand by the way een leuke naam voor de bioscoop die ik aan het bouwen ben? Helaas zijn er geen namenboekjes te koop voor mensen die een bioscoop verwachten

    Ik had zelf al deze opties: Split Screen, Close-up, Sequence?

    Iemand die zegt van "Goh, Alexander, deze naam moet je doen" Laat het even weten en misschien kies ik die van jou wel!

    Alexander

  9. #59

    Standaard

    Wat dacht je van THE CELLAR

  10. #60

    Standaard

    Leuk idee!

    Alleen klinkt zo kill. Misschien klinkt het frans dan wat zwoeler:

    La Cave......geen wonder dat het de taal der liefde is.

    Iemand nog andere suggesties?

  11. #61

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    The Temple..
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #64

  15. #65

    Standaard Re: Naam voor mijn bios?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlexandervanDongen
    Weet iemand by the way een leuke naam voor de bioscoop die ik aan het bouwen ben?
    Hou het lekker persoonlijk ipv nietszeggende namen Iets in de trant van "Het Alexandrium" bv

    Mvrgr

    Patrick

  16. #66

    Standaard

    Ik heb dit weekend even geen tijd gehad om in mijn bioscoop te werken.

    Mijn moeder gaat in ieder geval nog het verlaagde plafond schilderen terwijl ik in Amsterdam zit. Volgend weekend kunnen we weer lekker aan de slag!

    Alexander

  17. #67

    Standaard

    Alex's Flick Factory.
    Veel succes trouwens!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  18. #68

    Standaard Update-je

    Nou ik heb dit weekend weer veel kunnen doen.

    Het verlaagde plafond is zwart geschilderd en de spotjes zitten erin.
    Verder is de apparatuur kast bijna klaar.
    De koven war de bedrading (die naar voren loopt voor de boxen) zijn bijna klaar en moeten nog geschilderd worden.
    Verder heb ik ook gezorgd voor een televisieaansluiting zodat ik lekker groot in de kelder TV kan kijken en radio kan luisteren.

    Verder goed nieuws: De foto's zijn al naar het Kruidvat, maar er is me veteld dat het iets langer kon duren in verband met carnaval.

    In ieder geval zet ik de foto's meteen online, zodat jullie nu (EINDELIJK!) kunnen zien waar ik al die tijd mee bezig ben.

    Ik kan niet wachten tot ik kan gaan beginnen met afwerkingszaken als het leggen van de vloerbedeking en het plaatsen van de stoelen. (Dan is ie namelijk al echt ver klaar) Verder weet ik ook nog steeds niet wanneer mijn scherm binnenkomt en de beamer wordt ook nog geregeld.

    Nou, blijf deze thread dus volgen!

    Groetjes, Alexander

  19. #69

    Standaard Re: Naam voor mijn bios?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlexandervanDongen
    Weet iemand by the way een leuke naam voor de bioscoop die ik aan het bouwen ben?
    Alvado Cinema?

  20. #70

    Standaard Re: Naam voor mijn bios?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Alvado Cinema?
    Het schuiven met mijn eigen naam is een goede Alex, die nemen we mee!

  21. #71

    Standaard

    Ach... Alles is beter dan "The Dark Room"...

  22. #72

    Standaard Nieuwe update

    Ik ben maandag en dinsdag thuisgebleven om toch nog even door te werken aan mijn bioscoop. Wat heb ik nog gedaan? Alle bedrading is weggewerkt achter koven langs de muren. Deze moeten alleen nog geschilderd worden. Verder heb ik nog bij de Ikea dit bankje gekocht (maar dan langer!) om je voeten lekker met zijn tweeen op te leggen. Het is exact de rode kleur van de bioscoopstoelen en de vloerbedeking dus het past straks perfect in het geheel. Ook kunnen er mensen op zitten als er meer dan zes mensen zijn.


    Updates en foto's volgen![/img]

  23. #73

    Standaard

    We want pictures !!!!!!!!!!

    sorry voor deze niets zeggende reactie ,
    maar ik kan mn nieuwschierigheid even niet meer de baas !

    :P

  24. #74

    Standaard De foto's zijn er eindelijk!!!

    Sorry, sorry, sorry dat het zo lang duurde, maar hier zijn ze dan:

    DE FOTO'S !!!!!!

    Ik moet wel weer zeggen dat ik inmiddels een stuk verder ben. Ik heb al het schilderwerk af en de apparatuurkast en de koven rondom zien er ook goed uit. Ik ga vrijdag de vloerbedeking erin leggen!


    Hier ben ik zelf in actie bij de apparatuurkast.

    Er wordt druk gemeten door mijn moeder en vriend. (Met dank aan de Gamma)

    Ook mijn zus kan heel goed schilderen!

    De apparatuurkast met al deels de achterwand erin.

    Dit is de ophoging gemaakt van pallets.

    Even het "gevoel" krijgen om even de stoelen neer te zetten met mijn goede vriend Thom. (De muur is inmiddels helemaal dof geschilderd zodat hij niet meer zo glimt!)

    Het raam in de voormuur wordt helemaal dichtgemaakt en weggewerkt. Voor de zekerheid wordt er wat isolatie voor het raam gezet.

    Hier zijn de spots in het reeds afgemaakte verlaagde plafond goed te zien. Ook het begin van de koven rondom is op de achtergrond te zien.

    P.S. Nieuwe foto's volgen uiteraard want ik mag nu al best zeggen dat het er mooi uit gaat zien.

    Laat me ook weten wat jullie ervan vinden!!!!

  25. #75

    Standaard

    Ziet erg gaaf uit zeg!! Ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien als alles af is!! Succes in ieder geval! :wink:

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •