Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard dragonfly! kopen....of niet kopen

    heeft iemand dragonfly al? en kunnen jullie me er wat meer over vertellen! ik hoor eigelijk alleen maar wisselende verhalen over. Ik wil hem wel kopen denk ik...wat vinden jullie????

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hem zelf gekocht omdat ik het een goede film vond die ik vaker wil zien. Het is een beetje mysterieuze film, maar als ik er teveel over ga zeggen is het niet leuk meer om te kijken.
    Ik raad je echter aan deze film te huren, aangezien er veel mensen zullen zijn die het na 1x wel gezien hebben bij deze film.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    ik ben wel kevin costner fan! maar jah
    ik zie wel of ik heb een beetje voordelig kan vinden!

  4. #4

    Standaard

    Ik zou hem niet kopen, Ik vond het echt heel goed beginnen, maar ik vind het einde echt heel erg slecht... en totaal niet origineel... beetje een standaard Amerikaans "crowd-pleaser" einde..
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #5

    Standaard

    Voor mij valt deze film onder de categorie: "Leuk geprobeerd, maar helaas pindakaas."

  6. #6

    Standaard

    Lijkt me zeker een "eerst huren en dan pas beslissen" scenario.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #7

    Standaard

    Mij leek het niks aan. Echt een film die ik nooit zou kopen.
    Ik heb trouwens nooit van die Kevin Costner genoten. Ik vond hem altijd al een waardeloze acteur. Behalve die keer dan in The bodyquart..toen was die wel goed.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Mij leek het niks aan. Echt een film die ik nooit zou kopen.
    Ik heb trouwens nooit van die Kevin Costner genoten. Ik vond hem altijd al een waardeloze acteur. Behalve die keer dan in The bodyquart..toen was die wel goed.
    The Untouchables and Dances with Wolves niet gezien?
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  9. #9

    Standaard

    Originally posted by Rickje
    [b]Behalve die keer dan in The bodyquart..toen was die wel goed.
    Aan te raden zijn ook zijn ook Mr. Costner's prestaties in Bull Durham, Silverado en zelfs American Flyers.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  10. #10

    Standaard

    ik vond hem slapjes

    en vooral vond ik mothman proph. stukken beter
    die eigenlijk op dezelfde stijl wou borduren maar ik vind deze zeker minder geslaagd wel leuk om eens gezien te hebben maar zeer zeker niet om hem aan te schaffen !
    floris franken

  11. #11

    Standaard

    Ik vond dit wel een goede film en één van Costners betere acteerprestaties. De muziek van John Debney vond ik schitterend, een van de beste soundtracks die ik de afgelopen tijd gehoord heb. Wanneer je de film opnieuw bekijkt, gaat wel een deel van de spanning verloren, maar al bij al toch een film om enkele keren te zien.

  12. #12

    Standaard

    Kopuh...
    echt een goeie film en je krijgt pretty woman er ook bij!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.

    Aan te raden zijn ook zijn ook Mr. Costner's prestaties in Bull Durham, Silverado en zelfs American Flyers.
    Field of dreams en Dances with Wolves zijn natuurlijk ook heel aardige films. Waterworld vind ik onderschat: het is een hele geinige Mad Max-kloon.

    Dragonfly heb ik niet gezien maar de trailer zag er wel aardig uit.

  14. #14

    Standaard

    Leek me eerst wel een aardige film, maar nu ik zie dat ie voor een lage prijs in de winkels ligt en met Pretty Woman te koop is denk ik niet dat het een geweldige film is. Ik zal hem dus niet kopen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik, na vlug de carrière van Mr. Costner overlopen te hebben, niet echt begrijp waarom er (vooral in de US) zo'n anti-Costner gevoel heerst.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Leek me eerst wel een aardige film, maar nu ik zie dat ie voor een lage prijs in de winkels ligt en met Pretty Woman te koop is denk ik niet dat het een geweldige film is. Ik zal hem dus niet kopen.
    ?!?!

    Wat is dat nou voor een redenatie?

    Het is een hele goede film trouwens, en Pretty Woman is ook wel geinig! *LOL*
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  17. #17

    Standaard

    Een zeer sterk begin, heel redelijk middenstuk en een teleurstelling naar het einde toe.
    Huur hem eerst maar eens is mijn advies...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Wat is dat nou voor een redenatie?
    Nou, wanneer een DVD voor een lage prijs te koop is wil dat vaak zeggen dat het een niet al te beste film is of de DVD uitvoering is verrot. Ik zeg ook niet dat Pretty Woman een slechte film is, maar ik bedoel dat ze Dragonfly proberen te verkopen door Pretty Woman erbij te stoppen. Dus ik hoop dat ik nu duidelijk ben, zo niet dan moet je maar even reageren.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Nou, wanneer een DVD voor een lage prijs te koop is wil dat vaak zeggen dat het een niet al te beste film is of de DVD uitvoering is verrot. Ik zeg ook niet dat Pretty Woman een slechte film is, maar ik bedoel dat ze Dragonfly proberen te verkopen door Pretty Woman erbij te stoppen. Dus ik hoop dat ik nu duidelijk ben, zo niet dan moet je maar even reageren.
    Is dit niet als Valentijnsactie bedoeld (het gratis erbij krijgen van de Pretty Woman dvd). En bij Count of Monte Cristo krijg je toch ook die film erbij. Dus dat zegt volgens mij niets over de inhoud of kwaliteit van de film
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Is dit niet als Valetijnsactie bedoeld (het gratis erbij krijgen van de Pretty Woman dvd). Dus dat zegt volgens mij niets over de inhoud of kwaliteit van de film
    Dat zou best kunnen. Dus negeer mijn vorige post dan maar. Thnx voor de info.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Originally posted by Rochan
    [B]Is dit niet als Valetijnsactie bedoeld (het gratis erbij krijgen van de Pretty Woman dvd).
    Kunnen ze er als Valentijsactie dan niet The Killer of Evil Dead II bijvoegen ?
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  22. #22

    Standaard

    huren, en niet kopen.

  23. #23

    Standaard Kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Echt een toppertje, heb um zelf ook al!!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  24. #24

    Standaard

    Ik heb hem gekocht .... standaard einde? .... heb ik een andere film gezien of zo? Ik vond het een erg boeiend verhaal, mooi verteld, emotioneel ook. Hij acteerde zeer goed, ik ben niet weg van al zijn films, maar dat is voornamelijk door de film zelf, niet de acteur. Dances with Wolves vind ik zelf erg goed en zoals weinigen misschien .... Waterworld vond ik goed te pruimen. Sterke film, absoluut geen basic Holywood production.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •