Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 340 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    ik heb me doodgelachen om een aantal scenes in dodgeball. de eerste x dat de coach een moersleutel smijt, prachtig..

  2. #277

    Standaard

    Bowfinger: eindscene waar ze binnenvallen bij een Japanse drugsbende op de tonen van "Everybody was Kungfu fighting".

    Groundhog Day: meerdere scenes, maar hilarisch is Bill Murray die met een uitgestreken gezicht een enorme punt taart in z'n kwek duwt.

    Monty Python: teveel om op te noemen, maar een van hun goddelijke klassiekers waar ze als vier rijke stinkerds aan het opscheppen zijn hoe arm ze vroeger wel waren. Staat o.a. op de DVD "Life at the Hollywood Bowl". Je kan de hele scene nalezen op http://bau2.uibk.ac.at/sg/python/Scr...reSoPoorSketch , maar je moet hem eigenlijk gewoon gezien hebben.

  3. #278

    Standaard

    -Ace Ventura - When Nature Calls
    -Dumb & Dumber
    -Fear And Loathing In Las Vegas
    -Payback (zitten ook veel scenes in waar ik erg om moet lachen)
    -De Lethal Weapon serie

    En verder een aantal tienerkomedie's in de trend van American Pie, Tomcats etc.

    *edit*

    Inderdaad ook Meet The Parents en Coming To America!
    "Your highness, your guests are waiting''
    "LET THEM WAIT!"
    Of iets in die richting

    En natuurlijk kan de Beverly Hills Cop (vooral I) niet ontbreken :wink:

  4. #279

    Standaard

    Dumb&dumber: als ze in Aspen aankomen op hun brommertje en afstappen...

    There's something about Mary: als een trippend keffertje Ben Stiller in zijn ballen hapt..

    Hotshots2: als Charlie Sheen met kip en boog een Irakees uitschakelt..

  5. #280

    Standaard

    ik lach helemaal dubbel om de improvisatie van Jim Carrey in
    Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events..

    als hij [spoiler:5963709f67] gaat van "lets go back in time" en hij de dino gaat nadoen en dan achter die bank weer omhoog komt.. en ook als hij zo voorbij de kids loopt "what you're looking at?"[/spoiler:5963709f67]

    echt alleen om zijn improvisaties zou je bijna de dvd halen...

  6. #281

    Standaard

    Mr. & Mrs. Smith
    [spoiler:3e25def194]Als ze aangevallen worden bij hun huis door hun eigen firma. Dan lopen ze naar buiten en jatten ze een wagen. Die gast die erin zit word eruit gesleurd. Dan nog een keer hard getrapt door Brad Pitt & daarna rijd hij er ook nog overheen en dan ongeveer zo'n zin van These Fuckers get younger every year.[/spoiler:3e25def194] LOVED IT!

    Bij FRIENDS de zin van ross telkens WE WHERE ON A BREAK!

    En ook heel mooi als Joey & Ross Chandler opbellen op zijn werk.

    Joey: I love you Chandler Bing.
    Chandler: Leave me alone! Cut it out its going on for 6 months its
    not funny anymore
    Joey: But I really love you....
    Chandler: Cut it out leave me alone!
    Joey gooit de telefoon erop: And that's wensday

    Verder vond ik wel enkele leuk scenes zitten in Jersey Girl
    [spoiler:3e25def194]Waarin Liv & Ben op de bank zitten en zijn dochtertje hun ondervraagt[/spoiler:3e25def194]

    En indiana Jones and the raiders of the lost arc
    Als hij in de slange put zit erin opgesloten word.
    HAHA you son of a b***h

    Bad Boys hele tijd dat gebekvechten tussen lawrence & will smith

    En natuurlijk Jim Carry & Ben stiller

  7. #282

    Standaard

    Ik heb me echt kapot gelachen tijdens Me, Myself & Irene. Als Jim Carrey zo water drinkt en zich verslikt, of als ie een droge mond heeft. Sowieso is die film heel grappig (vind ik dan).
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  8. #283

    Standaard

    Ik heb gisteren vet hard! gekeken en ik vond het geweldig waar Bennie in dat eendje komt aanrijden met die geplette vliegen op zijn gezicht :P. Ik moest meteen aan een circusbeer op een fietsje denken.
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  9. #284

    Standaard

    heel Dude, Where's My Car
    en dan natuurlijk vooral die 2 Noorse homo's

    En in Eurotrip die scene met die Hitler-wannabe .. misschien heb ik bij die scene nog wel het hardste gelachen ooit bij een film. Dat gezicht van dat kind als hij die snor heeft getekend ... fan-tas-tisch

  10. #285
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Snatch: Brad Pitt die alle eisen voor de caravan achter elkaar opdreunt waarop Turkish tegen Tommy zegt: did you understand a single word of what he just said?

    Dodgeball; iedere scene waarin een bal tegen iemands hoofd of kruis komt.

    Scrubs; vrijwel iedere scene met Dr. Cox.

    Ed Wood; de discussie tussen Ed en Bella als de octopus scene wordt opgenomen.

    Vet Hard: "Pak hem maar."
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  11. #286

    Standaard

    Er zaten meerdere scenes in Kung Fu Hustle waar ik keihard om moest lachen. De leukste vond ik toch wel de scene met de hoofdpersonen die messen en slangen over zich heen krijgt.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #287

    Standaard

    de meeste scenes waar Terry Crews in meespeelt, heeft meestal een zalige rol.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  13. #288

    Standaard

    Trainspotting: Het sollicitatiegesprek van Spud,

    Big Lebowski: Als 'the dude'zijn jointje wegschiet, terwijl het raam van de auto nog dicht is,

    Snatch: Tyrone als chauffeur.

    Deze kwamen bij mij als eerste op.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb me echt kapot gelachen tijdens Me, Myself & Irene. Als Jim Carrey zo water drinkt en zich verslikt, of als ie een droge mond heeft. Sowieso is die film heel grappig (vind ik dan).
    Ik vond de film in het geheel niet zo geweldig grappig, maar met die scène met die dildo kwam ik echt even niet meer bij

    Tevens als Jim Carrey fan moet ik ook die scènes in Dumb and Dumber vermelden:

    Als ze Joe oppikken in hun busje waar hij tussen die twee idioten in komt te zitten. Lloyd en Harry gaan dan samen zingen en erger Lloyd maakt het vervelendste geluid ooit. Echt hilarisch hoe die Joe gek wordt van die twee

    Deze hele film door zit vol met echt onvergetelijke scènes en dialogen Dat met die parkiet is ook echt hilarisch, of wanneer Lloyd gaat vechten in dat restaurant, of wanneer die twee ruzie hebben(waar je al kon zien dat jim carrey ook serieuze drama rollen aankan) en je Harry met zijn bilspleet vol in beeld in het zand ziet zitten en Lloyd later met dat mini-motortje komt aanzetten etc.

    Deze film vind ik echt een klassieker op dit gebied.

    Dit geldt wat dat betreft ook voor Austin Powers en American Pie 2 vind ik

  15. #290

    Standaard

    hmm zomaar wat in mijn hoofd op komt:

    de emoties die van ``Brewster`` zijn gezicht af te lezen zijn in Brewster`s Million

    de scenes in American Pie met die psycho-vader

    national lampoons `vacation` films met Chevy CChase (dat zegt genoeg...)

    reservoir dogs ... why am i mr. pink?

    Scarface... fly flamingo

    Zaotochi... als je zijn ogen voor de eerste keer ziet

  16. #291

    Standaard

    American Psycho

    De visite kaartjes scène.

    ''Oh my God...it even has a watermark..''
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  17. #292

    Standaard

    Modern Times --> The Bellows Feeding Machine

  18. #293

    Standaard

    Indiana Jones and the Last Crusade

    Wanneer Harrison Ford de Duitser uit de zappelin mept en het vervolgens uitlegt met "No Ticket!"

    Briljant

  19. #294

    Standaard

    Jim Carrey in Dumb & dumber:

    Politie: Pull over!!!

    Carrey: well, it's actually a sweater but thanks for noticing!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  20. #295

    Standaard

    ik kan ook wel snel dubbel liggen om bepaalde gezichtsuitdrukkingen, zoals;
    Jim Carey in D&D


    George Clooney die wakker wordt in O, Brother Where Art Thou? en dan als eerste zegt 'My Hear!' ..dat gezicht wat-ie er bij trekt!

    geweldig

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giedo
    Indiana Jones and the Last Crusade

    Wanneer Harrison Ford de Duitser uit de zappelin mept en het vervolgens uitlegt met "No Ticket!"

    Briljant
    Indiana Jones dat hij die grote vent gewoon neerschiet inplaats van met hem te vechten, hehe. Blijft ontzettend grappig. Dat gezicht erbij maakt t af

  22. #297

    Standaard

    The ninth gate;

    de scene waarin een vrouw zich aanbiedt in ruil voor een object. Na de daad zoekt zij in zijn tas en kan het object niet vinden, waarop de vrouw zegt "do you think you can fuck me!". Waarop johnny Depp, naakt en bezweet op de grond liggend, zegt: "I thought i just did!"

    Verder veel leuke momenten in snatch, austin powers etc. De meeste zijn trouwens al genoemd.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Trainspotting: Het sollicitatiegesprek van Spud,

    Big Lebowski: Als 'the dude'zijn jointje wegschiet, terwijl het raam van de auto nog dicht is,

    Snatch: Tyrone als chauffeur.

    Deze kwamen bij mij als eerste op.
    hahah ja hier ben ik het helemaal mee eens. vooral tyrone in snatch: it was a funny angle hahahaha.

    maar madagascar heeft ook een toffe scene. als die leeuw en die zebra op elkaar komen afrennen op het strand in slow motion. die zebra keert dan opeens om en rent weg... jeeeezus wat een mooie scene...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Trainspotting: Het sollicitatiegesprek van Spud,

    Big Lebowski: Als 'the dude'zijn jointje wegschiet, terwijl het raam van de auto nog dicht is,

    Snatch: Tyrone als chauffeur.

    Deze kwamen bij mij als eerste op.
    hahah ja hier ben ik het helemaal mee eens. vooral tyrone in snatch: it was a funny angle hahahaha.

    maar madagascar heeft ook een toffe scene. als die leeuw en die zebra op elkaar komen afrennen op het strand in slow motion. die zebra keert dan opeens om en rent weg... jeeeezus wat een mooie scene...
    Snatch vind ik veel leuker(meer humor) dan lock, stock and smoking barrels.

    Nog een mooie uit snatch:

    gangster wil thee, turkish vraagt of hij suiker wil, gangster " i am sweet enough".

    Zo zit snatch vol met dat soort uitdrukkingen en kleine grapjes. :wink:

  25. #300

    Standaard

    Gisteren nog gezien:

    FC de kampioenen reeks 2, afl. 12. Nadat iedereen bang was voor de belasting-inspectie en nog even snel alle zaken probeert te regelen komt de inspecteur in het cafe langs. Daar komt iedereen druppelsgewijs binnen en vertelt elkaar hun belevenissen om het zwartwerk te verbergen. Naarmate de verhalen vorderen moet je harder lachen, want natuurlijk voel je het al aankomen en de inspecteur staat op...de reacties dei volgen en de uiteindelijk ontknoping waarin blijkt dat ook de inspecteur zwart werkt....hilarisch gewoonweg!

    Grt. Deweb

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •