Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 340 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Scènes om je te bescheuren

    Van welke scènes deed je het echt in je broek van het lachen toen je ze voor de eerste keer zag?

    Kortom: welke scénes zijn echt om je te bescheuren? Hier mijn voorlopige lijstje:

    Snatch: Teveel scénes om op te noemen, maar toen die hond dat piepertje inslikte had ik even de blaas niet meer onder controle.

    Lilo & Stitch: Ook heel veel leuke scènes, maar die visuele grapjes van die vette man met dat ijsje zijn wel errug hilarisch.

    Fight Club: De bekende "homework assignments"

    Ice Age: Scrat en zijn eeuwige eikeltje natuurlijk...

    Wordt vervolgd...

  2. #2

    Standaard

    Dumb And Dumber: De Scene als ze de bad guy oppikken als lifter

    Ace Ventura Pet Detective: Openings scene (de manier waarop hij het pakketje verracht)

    Austin Powers The spy who Shagged me: Als dr. Evil de wereldbol in Number 2 zijn gezicht gooit

  3. #3

    Standaard

    Dr. Strangelove: Elke scene met de woorden "bodily fluids" erin.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #4

    Standaard

    -The Emperor's New Groove: Als dat ventje uit de vlag wordt gehaald en waarschuwt.....'The groove........................the groove'........................................... ........the groooove'

    -Jay & Silent Bob Strike Back: Als ze al die kinderen helemaal total-loss trappen...echt zooo grof

    -Road Trip: Als Tom Green de slang gaat voeren.......en als ze gaan ontbijten en die ene jongen wil géén....suiker....op....zijn......wentelteefjes. .....

    -Rat Race: Idd de befaamde Hitler-scene!

    -Shrek: Welcome to Duloc...keep your feet of the grass, shine your shoes, whipe your........****

    Er zullen nog wel meer momenten zijn, maar deze hebben het meeste indruk achter gelaten.

    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  5. #5

    Standaard

    South Park: Uncle Fucker, Operation Human Shield, enz.

    Ali G Indahouse: Openingsscène (show a little respect for these bitches!), elke keer als het liedje 'Freak Me' begint, ...

  6. #6

    Standaard

    meeste scene's uit porky deel 1.

  7. #7

    Standaard

    Ik weet niet uit mijn hoofd bij welke films ik echt moest lachen maar weet er wel een paar:
    Dumb and Dumber (Bijna alle scenes)
    AP (elk deel ook de hele tijd)
    Flodder 3 (Als alles in de fik vliegt)
    Ali G (Bijna de hele film maar speciaal de "Queen-Pence"Scene
    en nog wel een hele hoop.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8

    Standaard

    Planes, trains and automobiles
    De scene waar Steve Martin op het parkeerterrein van het vliegveld z'n huurauto verwacht die er dus niet staat. Na het hele teringend te zijn teruggelopen scheldt 'ie het mens achter de balie redelijk verrot, met echt om het andere woord 'fucking' ertussendoor. Puur hilarisch.

    Pushing tin
    Twee scenes waarin je Billy Bob Thornton aan het begin van een landingsbaan van een vliegveld ziet staan om eens de turbulentie van een 747 te voelen. En dan dus vervolgens horizontaal het beeld uitvliegt nadat er zo'n bakbeest is geland

    Snatch
    "anything to declare?"
    "yeah, don't go to England"
    Startrader, Safetrader

  9. #9

    Standaard

    [B]Dumb and Dumber (Bijna alle scenes)
    AP (elk deel ook de hele tijd)
    Flodder 3 (Als alles in de fik vliegt)
    Ali G (Bijna de hele film maar speciaal de "Queen-Pence"Scene
    en nog wel een hele hoop.
    Tja, zo zie je maar weer dat humor erg persoonsgebonden is....
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #10

    Standaard

    Dumb and dumber: scene met dat sneeuwgevecht

    Kingpin: scene met "melk" (de koe gemolken)

    Scarface: Fly pelican, fly!

    Band of Brothers: als ze over de "Armpitte" van Hinkel praten

    Extra's van Band of Brothers, ron livingstons diaries: wanneer Bull Colonel Sink na gaat doen

    Braveheart: de scene waar die Ier er in komt!!

    Monty Python and the holy grail: scene met de zwarte ridder, die maar niet opgeeft met vechten

    Boondock Saints: scene met de kat

    Goodfellas: scene waar joe pesci over de rooie gaat

    Die Hard With a Vengeance: wanneer ze dat raadsel op moeten lossen en ze komen er bijna niet uit en dan zegt Bruce: piece of cake

    Enz.

  11. #11

    Standaard

    -Shaolin Soccer; o.a. de karaoke-scene...waarin mighty feet en Ironhead samen een duet zingen over shaolin kung fu...hilarisch, vooral als Ironhead waahh waaah WAAAHAAAAAAAAAA gaat zingen en chow sing chi gewoon in de lach schiet.

    -Emperor's New Groove; teveel om op te noemen, maar ik vond Kronk wel ontzettend grappig gedurende de gehele film.

    -Mulan; Net gisteravond/nacht voor het eerst gezien. Vond vooral de training scenes erg grappig, waarin alle misgaat. Ook Mushu is erg grappig.

  12. #12

    Standaard

    ten eerste schiet me de scene van ice age te binnen,
    waarin die beesten allemaal uitsterven, hoe heten ze nou?
    ben het kwijt!
    en als hij dan tóch de laatste meloen te pakken heeft, hij hem in zijn euforie kapot smijt, zó mooi!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  13. #13

    Standaard

    Rat Race:
    De Hitlerpersiflage en als Whoopie Goldberg zegt "We came with a rocket car" terwijl ze wordt ingeladen in een bus vol gekken.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    ten eerste schiet me de scene van ice age te binnen,
    waarin die beesten allemaal uitsterven, hoe heten ze nou?
    ben het kwijt!
    en als hij dan tóch de laatste meloen te pakken heeft, hij hem in zijn euforie kapot smijt, zó mooi!
    Dodo's

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dodo's
    whatever
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  16. #16

    Standaard

    Meerdere momenten in de The Big Lebowski, oa dat de as van Donny tegen de wind wordt verstrooid
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    The Sweetest Thing: Dat hij met zijn....ehm....geval klem zit in haar mond (vergelijkbare scene als in There's Something about Mary, waarin zijn.....ehm....geval klem zit tussen zijn rits, waar iedereen bij staat te kijken)
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  18. #18

    Standaard

    Shrek! Als de vogel ontpflof en nog VELE! male meer!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #19

    Standaard

    Ik moest meteen denken aan Ace Ventura en aan Rat Race.

    In Rat Race vooral de scene als die man een 2e wereldoorlog conferentie binnen rijd

  20. #20

    Standaard

    Shrek:
    1. de scenes met Princess Fiona en het vogeltje
    2. Fiona die ala matrix het snot schopt uit The Merry Men
    3. de hele Donkey-Draak scene

    The Road to El Dorado:
    De appel-sleutel-ontsnap-uit-het-ruim-scene met Tulio, Miguel en Altivo

    De uil van Ron uit HP2
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  21. #21

    Standaard

    A Night At The Roxbury bestaat uit een aaneenschakeling van waanzinnig leuke scènes.

  22. #22

    Standaard

    Police Acadamy; de speach van Lassard.
    The Nutty Professor: gesprek van the Clumps aan tafel.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  23. #23
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    There's Something about Mary
    De "gel-scene"

    Meet the Parents
    De "Watervolleybal-scene"

    Office Space
    De scene waarin Peter droomt dat Bill Lumbergh het met zijn vriendin doet.

  24. #24
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard fight club

    de scene waarin Edward Norton net doet alsof zijn baas hem in elkaar slaat waanzinnig....

  25. #25

    Standaard

    Een keine selectie van wat me nu te binnen schiet:

    De groggy dans van Charlie Chaplin nadat hij bij een schermutseling met Nazi's op z'n hoofd is geslagen in The Great Dictator (samen met een heleboel andere Charlie Chaplin-fragmenten).
    De verontschuldiging van Archie aan de zwaar psychopatische Kevin Kline in A Fish Called Wanda.
    Het stukje rappen in de eerste scène met de volwassen Jay & Silent Bob in Jay & Silent Bob Strike Back.
    De verwoede pogingen van Stan Laurel om een tonnetje cognac aan een St. Bernard te ontfutselen in Swiss Miss.
    De reactie van Stan Laurel als Oliver Hardy hem met een stuk touw op de kop slaat in Way Out West (en een heleboel andere Laurel & Hardy-fragmenten).
    'Spud' die na een zwaar avondje stappen een 'ongelukje' heeft in het bed van z'n meisje (die vergeefs probeert hem tot enige seksuele activiteit te bewegen) en vervolgens bij het ontbijt in bijzijn van haar ouders het resultaat van dit ongelukje over de ontbijttafel slingert in Trainspotting.
    Het 'Ogres are like onions'-verhaal in Shrek ('Oh, they both have laaaayers.')
    De niet geheel onbevooroordeelde aanklacht van de bevolking van een onbeduidend Engels dorpje tegen een schijnbaar onschuldige heks in Monty Python's Quest for the Holy Grail.
    De lynch-mob die zich vergrijpt aan die arme kluizenaar die z'n zwijg-gelofte per ongeluk verbrak in Monty Python's Life of Brian.

    En dan nog een heleboel slapstick van de oude klassiekers (Laurel & Hardy, Three Stooges, Charlie Chaplin, Buster Keaton). Subtiele humor is vaak verfijnder, maar levert meer een bewonderende glim- dan een spontane schaterlach op.
    Echt schaterlachen moet ik dan ook vooral om dit soort lach-of-ik-schiet humor die ook nog bij latere films/series te vinden is (Monty Python, Young Ones, Bottom). Gelieve dit overigens niet te verwarren met platvloerse humor als in American Pie e.d. die aan mij niet zo besteed is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •