De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony Music: Jennifer Lopez - Let's Get Loud

    Sony Music: Jennifer Lopez - Let's Get Loud



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    best l;euk en dan lekker gaan genieten van jlo das het betere werk
    life is pain deal with it

  3. #3

    Standaard

    Een 20 minuten durende documentaire? Daar blijkt niet veel van waar te zijn want gedurende 10 min. krijg je enkel een aaneenschakeling van beelden over Puerto Rico begeleid door muziek. Waardeloos als je het mij vraagt. Het concert zelf is wel okee.

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me best een leuke dvd.

  5. #5

    Standaard

    Wat een sh•tmuziek zeg! (sorry dat ik het zeg)

  6. #6

    Standaard

    ach zo erg vind ik dr muziek niet. het klinkt wel lekker in het oor maar dan meer met uitgaan. dit is overigens niet iets wat ik zou aanschaffen denk ik.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze DVD gisteren aangeschaft, en zojuist bekeken. Goed concert, JLo is lekker opdreef.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Beetje jammer dat het een concert is van anderhalf jaar geleden, hoeveel hits heeft ze nu inmiddels al weer niet gehad? Je koopt toch ook meestal de laatste cd van iemand?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Ik heb deze DVD gisteren aangeschaft, en zojuist bekeken. Goed concert, JLo is lekker opdreef.
    Ik heb hem vanmiddag gekeken en idd een heel leuk concert, veel leuker dan ik had verwacht eigenlijk.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •