De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars trilogy nu al te koop op dvd?

    op deze site staat de Star Wars trilogy al te koop ?
    Weet iemand of dit correct is?http://www.newdvd.cc/dvd/dvdsc_032.htm
    Niets veranderd ,niets trekt bij ,het verlangen zit erin.

  2. #2

    Standaard Re: Star Wars trilogy nu al te koop op dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Anderton
    op deze site staat de Star Wars trilogy al te koop ?
    Weet iemand of dit correct is?http://www.newdvd.cc/dvd/dvdsc_032.htm
    Dit zijn volgens mij de versies die ze van laserdisc hebben overgenomen. En zo slecht zijn ze niet hoor ik. Maar ik denk dat er wel meer reacties zullen komen, want er zijn een paar die volgende die deze dvd's hebben
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    dit zijn laserdisk kopieen.

    iedereen kent t bestaan hiervan,en ik weet uit betrouwbare bron dat beeld en geluid zeer aardig is.dts is shit,dd5.1 is goed.er staat een trailer op van de star wars revised delen,verder niets,

    het zijn echter illegale dvds(uiteraard),en de rechtgeaarde dvdliefhebber zal zoiets nooit aanschaffen...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard Re: Star Wars trilogy nu al te koop op dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Anderton
    op deze site staat de Star Wars trilogy al te koop ?
    Weet iemand of dit correct is?http://www.newdvd.cc/dvd/dvdsc_032.htm
    Zal wel niet kloppen, want dezelfde site heeft ook Indiana Jones al te koop! Ook op dvd.nl terug te vinden! De hoezen lijken ook allemaal op elkaar valt me nu op,! Maar zijn waarschijnlijk allemaal illegale kopieën!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    het zijn echter illegale dvds(uiteraard),en de rechtgeaarde dvdliefhebber zal zoiets nooit aanschaffen...
    Inderdaad. Ik ga ook alleen maar voor de orginele DVD's

  6. #6

    Standaard Re: Star Wars trilogy nu al te koop op dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Anderton
    op deze site staat de Star Wars trilogy al te koop ?
    Weet iemand of dit correct is?http://www.newdvd.cc/dvd/dvdsc_032.htm
    Specificaties:
    Coding : All Region
    Video Format : Widescreen [2.35:1] - NTSC - Color
    Audio Tracks : DTS : English, Dolby Digital Surround 5.1 : English, Digital Stereo : English
    Subtitles : English, Chinese, Malay, Thai
    # Discs : 3
    # Sides : Single
    # Layer : Dual
    Special Features : Interactive Menus, Scenes Access

    Is dus waarschijnlijk een illegale kopie uit Azië (voor het intellectueel eigendom gelden in bepaalde regio's daar andere wetten). De officiële dvd's zouden met veel poeha worden geïntroduceerd, waarschijnlijk met een zooi extra's en zeker niet in een regio-0-uitvoering.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Zie ook op de site dat ze home alone 4 hebben,

    Op de hoes van Collateral damage staat DTS maar bij de specs niet, Warner bros. brengt hun films niet eens uit in DTS, zover ik weet! (Geld ook voor Harry Potter!)
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Zie ook op de site dat ze home alone 4 hebben,
    Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vind het maar een vreemde site en zou er ook zeker geen bestelling doen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    achter de trailer op return of the jedi staat nog een making of the special edition+\- 30 minuten toch wel leuk hoor.
    en de kwaliteit is redelijk tot goed beter dan elke vhs tape dus tot 2005 een leuk alternatief
    maar het wachten is op de orginele release
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Ik ga ook alleen maar voor de orginele DVD's
    Maar als de DVD's nou eens niet origineel worden uitgebracht zoals hier beweerd wordt. Wat doe je dan?
    (Er vanuit gaande dat je de films graag op DVD wilt hebben, natuurlijk. )
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Maar als de DVD's nou eens niet origineel worden uitgebracht zoals hier beweerd wordt. Wat doe je dan?
    (Er vanuit gaande dat je de films graag op DVD wilt hebben, natuurlijk. )
    Voor mij is dat simpel: als Spielberg & Lucash hardop roepen dat Indiana Jones & Star Wars NOOIT op DVD uitkomen dan zal ik ze als 'rips' aanschaffen. Ik denk dat dat echter wel meevalt want ze hebben allebei de centjes erg hard nodig...

    Wel las ik hier ergens op het forum dat Lucash voornemens is om Star Wars uitsluitend op DVD uit te brengen in de SE-versies. Als dat zo blijkt te zijn zal ik overgaan tot de aanschaf van de originelen als 'rips'.

    Hou me ten goede: ik heb een flinke collectie en wil alles perse origineel. Alleen in het geval van de genoemde twee trilogieen wil ik het overwegen...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  12. #12

    Standaard Home Alone 4

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Zie ook op de site dat ze home alone 4 hebben,

    Op de hoes van Collateral damage staat DTS maar bij de specs niet, Warner bros. brengt hun films niet eens uit in DTS, zover ik weet! (Geld ook voor Harry Potter!)

    Home Alone 4 ( made for TV ) bestaat wel degelijk . Mike Weinberg ( Project Greenlight / Stolen Summer ) speelt de rol van Kevin . Ik zou op zich deze DVD wel willen bestellen , als deze website "betrouwbaar" levert . Heeft iemand hier echte ervaringen met deze website ? Wie heeft er hier wel eens wat besteld , en is het ook geleverd ?

    Home Alone 4 op IMDB :

    http://us.imdb.com/Title?0329200

    Home Alone 4 DVD :

    http://www.newdvd.cc/dvd2/dvdcm_154.htm

    Thanx
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  13. #13

    Standaard

    zijn deze dvd's ook in nederland te krijgen of te koop dat jullie weten?????? zo jah, dan koop ik ze wel! 2005 is anders nog zo ver weg!!!

  14. #14

    Standaard

    Ik wil geen reclame maken voor illegale DVD's, maar ook ik heb deze Laserdisc rips gekocht. Aan de site te zien is het dezelfde winkel. Ik heb ze echt 100% gekocht als tussenoplossing totdat Luca$ besluit ze op DVD uit te brengen. Die ga ik dan ook wel kopen (in tegenstelling tot 1,2 en misschien 3 want die vind ik naatje). Waarschijnlijk houd ik ze daarna toch als curiosa. Vooral als Luca$ ze echt gaat editten om 'anschluss' te krijgen op die gedrochten van pre-quels die hij heeft gebakken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #15

    Standaard

    is die zaak een beetje betrouwbaar dan? en hoelang duurt het ongeveer dan voor dat ze binnen zijn?????

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik wil geen reclame maken voor illegale DVD's, maar ook ik heb deze Laserdisc rips gekocht. Aan de site te zien is het dezelfde winkel. Ik heb ze echt 100% gekocht als tussenoplossing totdat Luca$ besluit ze op DVD uit te brengen. Die ga ik dan ook wel kopen
    Zo denk ik er ook over, mijn VHSjes gaan toch erg achteruit qua kwaliteit en deze LDrips gaan nog wel. Maar als ze officieel uitkomen zal ik ze zeker aanschaffen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Leuke aanbieding

    Ik zie trouwens deze spec staan:

    Video Format : Widescreen [2.35:1] - NTSC - Color
    Levert dat hier in NL geen problemen op ?

    zo nee dan bestel ik hem gewoon.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralf
    Video Format : Widescreen [2.35:1] - NTSC - Color
    Levert dat hier in NL geen problemen op ?
    Ligt helemaal aan je TV en DVD-speler.
    Eén DVD-speler zet het NTSC-signaal om naar PAL-signaal wat vervolgens zonder problemen door je TV wordt op gepikt.
    Bij een andere DVD-speler wordt het NTSC signaal niet omgezet. Dan ligt het eraan of je TV het signaal kan verwerken.

    Als geen van beide iets kan met het NTSC signaal heb je dikke pech. Wordt het NTSC-signaal omgezet naar PAL heb je de kans dat het omzetten van het beeld niet geheel vlekkeloos verloopt wat resulteert in schokkerig beeld en als laatste; als het NTSC signaal gewoon wordt behouden zouden er zich geen problemen mogen voordoen.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  19. #19

    Standaard

    By the way: indien onze vrinden van de douane op het onzalige idee komen deze bestelling te checken, worden ze accuut in beslag genomen. Je schijnt dan een briefje van justitie te krijgen die vraagt of je a)afstand wilt doen van de discs en b)indien nee, je de gevangenis in wilt/boete betalen.
    Je raakt ze dan ordinair kwijt en de schijfjes gaan de schred-der (met é) in.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #20

    Standaard

    koop ze gewoon in nederland,net zo makkelijk.

    na t starten van deze thread zal je vast wel door iemand benaderd worden die je de set voor een zacht prijsje kan leveren...

    en justitie zal ze waarschijnlijk lekker zelf verpatsen,t rechtsysteem in nederland is gewoon door en door verrot

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  21. #21

    Standaard

    Ik heb ze via www.marktplaats.nl gewoon in Nederland bij iemand besteld. Alle drie de delen voor 45 euro. Het beeld is ok maar niet anamorph ondanks dat dit op de hoes staat. Het geluid is goed maar dts is een lachertje.
    Ik moet zeggen dat ik niet meer zeker weet of ik ze ga kopen als Lucas ze zelf uitbrengt. Veel mensen vinden de nieuwe films slecht maar als ik de oude delen terug zie dan denk ik: bagger! Let op ik kan er met een glimlach naar kijken (jeugdsentiment) maar met de empire strikes back als positieve uitzondering vind dat ook voor de oude delen geldt dat Lucas een slecht filmaker/scenarioschrijver is (maar wel een marketinggenie). Verder vind ik het acteren ook niet om over naar huis te schrijven. Laatst zag ik op tv een stukje indiana Jones en daar had ik hetzelfde gevoel bij: houterig acteren enz. Ik ben na 10 minuten wat anders gaan doen met de gedachte waren dit nou die wereldfilms van toen?
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    met de gedachte waren dit nou die wereldfilms van toen?
    Toen wist je niet beter. Ik sta ook versteld wat men tegenwoordig een wereldfilm noemt. Maar ja...inmiddels heb je het een en ander gezien. Als ik nu 17 was had ik Costa waarschijnlijk wel goed gevonden. Grease vond ik indertijd ook leuk, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om 'm op DVD te kopen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •