Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat ik nog zo intens aan het beeldscherm gekluisterd werd moet geleden zijn van de Bereboot-filmnamiddag of zo (anyone?)
    Avro's Kinderbioscoop op woensdagnamiddag ? (van eigenlijk zo lang geleden dat ik niet durf toe te geven zo oud te zijn )
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Worden de afleveringen later in de week nog herhaald of zijn de uitzendingen eenmalig? Het is natuurlijk wel erg vervelend als je er eentje mist.
    Heb net op de BBC.co.uk/24 site gekeken en daar staat het volgende:
    Fans of 24 will be pleased to hear that BBC TWO will be repeating episodes from this new 2nd series.

    The first set of repeats will be Episode 1 - 3 on Saturday evening 8th March. Thereafter blocks of three episodes will be repeated every three weeks.

    :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Worden de afleveringen later in de week nog herhaald of zijn de uitzendingen eenmalig? Het is natuurlijk wel erg vervelend als je er eentje mist.
    Heb net op de BBC.co.uk/24 site gekeken en daar staat het volgende:
    Fans of 24 will be pleased to hear that BBC TWO will be repeating episodes from this new 2nd series.

    The first set of repeats will be Episode 1 - 3 on Saturday evening 8th March. Thereafter blocks of three episodes will be repeated every three weeks.

    :wink:

  4. #29

    Standaard

    Ik heb de eerste 13 afleveringen van seizoen 2 al gezien (internet, don't ya love it). Uiteraard zal ik niets verklappen maar geloof me, het tweede seizoen is nog BETER dan het eerste seizoen. Het is echt niet te geloven wat Jack Bauer elke week weer beleefd en de cliffhangers zijn nog specatculairder en onverwacht. Kijken dus. Je wilt dit niet missen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #30

    Standaard vraagje over episode1 seizoen2?

    heb net de eerste aflevering van het 2de seizoen van 24 gezien! maar wat ik niet helemaal snapte is waarom jack die gozer doodschoot..walt ofzo?

    weet iemand waarom???? :?:

  6. #31

    Standaard Re: vraagje over episode1 seizoen2?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    heb net de eerste aflevering van het 2de seizoen van 24 gezien! maar wat ik niet helemaal snapte is waarom jack die gozer doodschoot..walt ofzo?

    weet iemand waarom????
    Het wordt je volgende keer wel duidelijk. Wen er maar alvast aan dat er soms dingen gebeuren in 24 die je eerst niet kunt verklaren maar die later heel logisch of slim blijken.

    Alleen steeds weer een week wachten he, dat is best wel vervelend
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #32

    Standaard

    yep, en helemaal als je alles zonder ned ondertiteling moet v :lol: olgens:)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    yep, en helemaal als je alles zonder ned ondertiteling moet v :lol: olgens:)
    TIP: Als je live kijkt, kan je via teletekst pagina 888 de close captions lezen. Scheelt weer een stuk, en is erg gemakkelijk voor bijv. de eigennamen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard



    heb vorige week episode 2 gemist

    kan iemand mij vertellen wanneer die weer uitgezonden wordt


    - Remco

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  10. #35

    Standaard

    Zoals eerder in de thread wordt aangegeven zal op 8 maart aflevering 1 t/m 3 herhaald worden.

    Groetjes,

    J.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  11. #36

    Standaard

    Is 24 niet gewoon de coolste serie ooit?

    Seizoen 2 wordt echt super. En 24 heeft televisie voorgoed veranderd. Ik weet nog dat ik The Making of The Two Towers zat te kijken, en in plaats van dat er gebruik gemaakt werd van voice-overs, gebruikten ze split-screen, waarbij de kaders naar voren en naar achteren schoven, net als bij 24. Je ziet die stijl overal terug.

    Ook het einde van seizoen 1 was zo onverwacht. Zoiets gebeurt normaal nooit. Nog vier daagjes, en dan rennen we naar de winkel voor de box... :D

    - Marc, die stiekem hoopt dat de bom echt afgaat en zorgt voor een nieuwe schok in televisieland. :)
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jason Bourne
    Zoals eerder in de thread wordt aangegeven zal op 8 maart aflevering 1 t/m 3 herhaald worden.

    Groetjes,

    J.
    oh, dan heb ik er overheen gelezen

    bedankt

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  13. #38

    Standaard

    Iemand enig idee waarom de BBC de serie nu in 4:3 uitzend? Ik heb begrepen dat de eerste serie wel in 16:9 werd uitgezonden.

  14. #39

    Standaard

    Serie twee is gewoon in 16:9.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Serie twee is gewoon in 16:9.
    ?? Ik heb zelf een 4:3 TV. Ik dacht dat ik alle breedbeelduitzending met zwarte balken zou ontvangen. De BBC-uitzendingen van 24 zijn bij mij op mijn vierkante bak echter beeldvullend (en niet vervormd)???

  16. #41

    Standaard

    Ik meen vorige week toch wel zwarte balkjes aan de onder en bovenkant van het beeld gezien te hebben op mijn 4:3 tv (spaar voor plasma )

    Vanavond maar eens goed opletten..... nog 4 uurtjes
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Serie twee is gewoon in 16:9.
    ?? Ik heb zelf een 4:3 TV. Ik dacht dat ik alle breedbeelduitzending met zwarte balken zou ontvangen. De BBC-uitzendingen van 24 zijn bij mij op mijn vierkante bak echter beeldvullend (en niet vervormd)???
    24 is gewoon breedbeeld bij de BBC2, zoals bijna alle programma's tegenwoordig.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Serie twee is gewoon in 16:9.
    ?? Ik heb zelf een 4:3 TV. Ik dacht dat ik alle breedbeelduitzending met zwarte balken zou ontvangen. De BBC-uitzendingen van 24 zijn bij mij op mijn vierkante bak echter beeldvullend (en niet vervormd)???
    24 is gewoon breedbeeld bij de BBC2, zoals bijna alle programma's tegenwoordig.
    Vreemd dat het op mijn tv dan 4:3 beeldvullend verschijnt? Kan de kabelmaatschappij daar invloed op hebben? Is het per regio misschien anders (ik woon in Nijmegen). Of moet ik op mijn 4:3 tv iets instellen (16:9 stand geeft vervormd beeld)?

  19. #44

    Standaard

    Volgens mij wordt ie toch echt 4:3 uitgezonden

  20. #45

    Standaard

    Ik denk niet dat de kabelmaatschappijen daar enige zeggenschap over hebben. 24 is wel degelijk 16:9, alleen niet anamorf, misschien verwar je daarmee. TV-uitzendingen zijn zelden anamorf, omdat anders de bezitters van een gewone TV gaan denken dat iedereen in de media lijdt aan een acute vorm van anorexia nervosa... ;)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik denk niet dat de kabelmaatschappijen daar enige zeggenschap over hebben. 24 is wel degelijk 16:9, alleen niet anamorf, misschien verwar je daarmee. TV-uitzendingen zijn zelden anamorf, omdat anders de bezitters van een gewone TV gaan denken dat iedereen in de media lijdt aan een acute vorm van anorexia nervosa...
    Ik snap het niet. Bij mij op mijn ouderwetse bak ontvang ik 24 in het formaat 1.33:1 en absoluut niet op 1.78:1. Hoe kan het nu dat anderen de serie wel in 1.78:1 ontvangen???

  22. #47

    Standaard

    Is bij mij idd ook gewoon in 16:9.

    Btw, hele coole serie! Season 2 mag er zeker zijn!

  23. #48

    Standaard

    Nou ik snap er nix van. Ik heb een 16:9 tv maar ontvang 24 seizoen 2 via de BBC toch echt als een fullscreen uitzending. Maw: of correcte aspect ratio met zwarte balkies aan zijkanten of gewoon op superzoom zetten.

    Vind het vaag dat anderen hem opeens wel 16:9 ontvangen

  24. #49

    Standaard

    FYI: ook bij mij is de BBC2 voor het grootste gedeelte in 16:9
    Althans series die ik volg zoals 24, Taken, Buffy en Farscape.

    Misschien ligt het wel aan de kabeldoorweergave?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Serie twee is gewoon in 16:9.
    ?? Ik heb zelf een 4:3 TV. Ik dacht dat ik alle breedbeelduitzending met zwarte balken zou ontvangen. De BBC-uitzendingen van 24 zijn bij mij op mijn vierkante bak echter beeldvullend (en niet vervormd)???
    24 is gewoon breedbeeld bij de BBC2, zoals bijna alle programma's tegenwoordig.
    Vreemd dat het op mijn tv dan 4:3 beeldvullend verschijnt? Kan de kabelmaatschappij daar invloed op hebben? Is het per regio misschien anders (ik woon in Nijmegen). Of moet ik op mijn 4:3 tv iets instellen (16:9 stand geeft vervormd beeld)?
    Oh dat kan heel goed ja. Ik woon in Zoetermeer en krijg kabel van Casema. Het kan zijn dat Casema de digitale uitzendingen doorstuurt (die 16:9 zijn) en andere kabelmaatscchapijen de analoge (die 4:3 met hele kleine zwarte randje boven en onder in beeld). Bijna alles wat de laatste 5 jaar is gemaakt wordt door BBC 2 in breedbeeld uitgezonden, zoals 24, The X-Files, Taken, Buffy, Farscape. Zelfs soaps als Nieghbours, Eastenders of gewoon het nieuws ontvang ik in breedbeeld.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •