De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard site voor betaalbare sacd & dvd-audio

    Hoi, weet iemand een betrouwbare site waar je voor schappelijkere prijzen dan in Nederlandse winkels SACD & dvd-audio kunt kopen? Tot nu toe "scoort" alleen Play.com goed als het gaat om aanbod en de prijs

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    CeeDeeVeeDee heeft een flinke collectie SACD's, zo'n 380 stuks. Kijk hier voor hun lijst met SACD's. DVDA's kon ik daar niet vinden .

    succes.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Bakker
    Goede tip! Deze lui geven tenminste goede info over de DVD-A/SACD. Je kunt tenminste zien watvoor soundtrack erop te vinden is. Lang niet allemaal zijn ze multi-channel en dat wil ik wel graag hebben.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Goede tip! Deze lui geven tenminste goede info over de DVD-A/SACD. Je kunt tenminste zien watvoor soundtrack erop te vinden is. Lang niet allemaal zijn ze multi-channel en dat wil ik wel graag hebben.
    Idd een mooie site, thanks voor tips alvast!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Bakker
    Ik heb een poging gedaan om iets te bestellen bij deze kokosnoten, maar er gaat iets niet goed... Ik krijg een mailtje dat ik het telefoonnummer van mijn CC maatschappij en mijn security-code even moet mailen. Hmmmm...nog nooit meegemaakt dat men mij cc-gegevens over email gaat vragen dus dat heb ik ook vriendelijk geweigerd. Krijg ik een mail terug dat mijn nummer fout zou zijn volgens de cc maatschappij. Of ik even wou bellen, zodat zij het nummer konden bevestigen. Nou ja...zeker een foutje gemaakt. Maar bellen naar de States lijkt me toch een minder goed idee. Ik stel dus voor om de order te cancellen en opnieuw in te voeren. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik krijg na 10 minuten weer datzelfde mailtje.
    Nou zat ik gelukkig, anders was mijn broek afgezakt! Mijn nummer was echt 100% goed. Ik snap er niets van. Nog nooit meegemaakt. En dat security nummer snap ik al helemaal niet. Kunnen ze niet gewoon hun formuliertje aanpassen zodat ik het bij het bestellen kan invullen. Ik zie dat wel vaker bij online shops.

    Het zou nog kunnen dat er iets met het systeem mis is, want ik heb ooit een keer op één dag geen gebruik kunnen maken van mijn CC. Heel raar, maar het kan natuurlijk dat er iets uit de lucht is ofzo. Ondertussen heb ik maar mijn order gecancelled, want ik krijg hier een vet hart van.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #7

    Standaard

    Kreeg vanmorgen nog een reply van ze. Heel erg naar, maar ze hebben me de verkeerde mail gestuurd. Het had als volgt moeten zijn:
    Procedures For New International Customers Due to the increasing frequency of attempted fraud from international orders, we are instituting procedures for new international accounts. In order to establish accounts for new international customers, a copy of the front of the customer's credit card, as well as a copy of the front page of the latest billing statement, must be scanned or faxed to us for our records. This applies to new international accounts only, and is for the protection of both Digital Eyes and our customers.
    Kan allemaal wel wezen, maar ik vind het een beetje te ingewikkeld om mijn CC te gaan kopieren en faxen. Hebben we daar nu net niet de security code voor?
    Maar ja...voor hen zal het wel noodzaak zijn. Zeker al een paar keer getild ofzo.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #8

    Standaard

    dvdboxoffice.com is ook een goeie. Prijzen zijn incl. verzendkosten. Let op Canadeze dollars!

  9. #9

    Standaard

    Vandaag 2 sacd's besteld bij Amazon.co.uk Nu alleen nog een leuke site voor kortingscoupons opsnorren

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Vandaag 2 sacd's besteld bij Amazon.co.uk Nu alleen nog een leuke site voor kortingscoupons opsnorren
    iemand nog leuke (betaalbare) sites anders dan amazon en play?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    iemand nog leuke (betaalbare) sites anders dan amazon en play?
    UP!

    Waar halen jullie je SACD en DVD-Audio schijfjes?
    Arrivederci

  12. #12

    Standaard

    Goedkope nederlandse sites zijn

    NL Store
    http://www.nlstore.nl
    Gratis verzending, scherp geprijsd, veilig betalen, goede service, en een spaarsysteem.
    Voor de specificaties of recensies moet je wel verder zoeken op het net.
    Vandaag nog Elton John - Goodbye Yellow Brick Road 2 disc 28 euro (wat multichannel betreft een aanrader) van hun ontvangen.

    Musicsafe
    http://www.themusicsafe.com
    Gratis verzending, scherp geprijsd, veilig betalen, goede service.
    Bijna net zo goed als NL Store, n.m. geen spaarsysteem.

    Alheco
    http://www.alheco-he.nl
    Grote collectie sacd en DVD-A, gratis verzending, scherp geprijsd, verder geen ervaring mee wat betreft sacd en DVD-A.

    Verder nog http://www.highfidelitydiscs.nl , maar die heeft verzendkosten, en is niet scherp geprijsd.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  13. #13

    Standaard

    Ligt het nou aan mij of is het aanbod van muziek-DVD's in het algemeen en DVD-A/SACD in het bijzonder bar slecht in Nederland? Als je ziet wat er in het buitenland zo her en der te krijgen is... In een andere thread ging het bv over Jazz DVD's en hier kom je al gauw terecht bij de dames Jones en Krall en dan houdt het zo'n beetje op. Pak je dan een site in Frankrijk of de VS, krijg je een pak titels over je heen waar je voorlopig niet doorheen komt. Ook de online winkels laten het hier behoorlijk liggen. Het vervelendste vind ik dan ook nog de gebrekkige informatievoorziening. Vooral bij muziekdvd's wil ik graag weten wat voor soundtracks erop staan en evt.subtitels enzo.

    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar volgens mij is er een enorme vraag, maar weet geen hond dat er eigenlijk veel en veel meer te krijgen is dan je hier aangeboden krijgt. Ik loop dus een beetje met het idee te spelen om een webshoppie op te zetten met alleen muziek dvd's, dvd-a en sa-cd. Ik ga komende week eens informeren bij distributeurs in binnen- en buitenland en dan eens kijken of het haalbaar is.

    En voordat jullie me alvast tot jullie beste vriend willen gaan verklaren in de hoop op hele goedkope DVD's enzo... :wink: het doel is niet om een goedkope shop te worden. Het zou leuk zijn als het kon, maar ik denk dat de shops die erg goedkoop zijn flinke voorraden hebben en/of speciale deals met distibuteurs. Mijn doel is het om een zo compleet mogelijk aanbod te hebben. Dus ook obscure volksdans-DVD's uit Lutjeboertange (als die er zijn). Zolang het wordt uitgebracht kun je aannemen dat mensen het willen zien. Vaak kun je bepaalde artiesten/genres alleen maar krijgen via fanclubs ofzo. Of mensen moeten zelf op zoek en aan onbekende shops in het buitenland met een cc betalen. Dat neem je dan weg. Voordelen zijn dus wel duidelijk denk ik, alleen zal de klant als nadeel moeten incalculeren dat de levertijden niet flitsends snel zullen zijn en de prijzen niet super-laag. Maar ja...voor Borsato kun je ook naar FRS. Maar er zijn zat zaken die ze bij de FRS gewoon niet hebben. En die wil ik dan juist gaan voeren. En Marco mag ook best in mijn cyber-schappen komen liggen hoor... :wink: en Frans mag gerust naast 'm gaan liggen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #14

    Standaard

    een citaat uit de nieuwsbrief van rodisc van vorige week.

    Een grote partij, die ontbreekt is Universal Music. Universal Music is de grootste muziekuitgever. Hun arrogantie gaat zo ver, dat ze een fusie willen tegenhouden tussen Sony Music en BMG Ariola. Het nieuwe bedrijf Sony BMG zou dan bijna even groot als Universal Music worden. Concurrentie is niet gewenst.
    Al jaren probeert men de traditionele handel (CD-winkels) over te slaan door vooral met branche-vreemden leuk zaken te doen. Dit tot ergenis van de CD-winkels. Vorig jaar heeft men wegens tegenvallende resultaten fors moeten bezuinigen en personeel moeten ontslaan. De logica bij dit soort bedrijven is ver te zoeken. Ook wij importeren hun titels. Vandaar dat ze niet in de top 25 voorkomen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #15

    Standaard

    Waar ik vooral op let bij sacd, Dvd-A of video zijn de recensies en andere achtergrondartikelen (met name wat betreft multichannel).
    Zo weet ik dat de sacd van Michael Jackson's ´Thriller´, (die vreemd genoeg goed verkoopt bij Play.com) een waardeloze multichannel bevat.
    Dat je van Toto's ´IV´ de laatste sacd uitgave moet hebben.
    Dat een mix van Elliot Schneider altijd de moeite waard is.
    En zo las ik ook bij ´Music Tap´ dat Elton John's ´Goodbye Yellow Brick Road´een zeer goede mix heeft.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen
    Waar ik vooral op let bij sacd, Dvd-A of video zijn de recensies en andere achtergrondartikelen (met name wat betreft multichannel).
    En waar vind je die recensies?
    Ik ben nl. nieuw in de wereld van SACD en DVD-audio.
    Arrivederci

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen
    Hier links naar SACD, DVD-A & DTS reviewsites :

    ...<knipperdeknipknap>...
    Daar heb ik wat aan!
    Thanks. 8)
    Arrivederci

  19. #19

  20. #20

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •