Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gewoon kopen. Zoiets maken ze tegenwoordig niet meer met de hand (en je kan het zien).
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    WONDERFULL, EXCELLENT, SUPERIOUR
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #28

    Standaard

    Inmiddels is ie alweer 2 jaar out-of-print maar als je goed zoekt dan is ie nog wel te vinden in de winkels. Maar als je hem nog niet hebt en hem in je collectie wilt dan zou ik niet al te lang wachten met de aanschaf.

    Sneeuwwitje blijft toch een absoluut meesterwerk! De schitterende animatie met het oog voor detail en de prachtige achtergronden is zelden geevenaard. Het verhaaltje kennen we natuurlijk allemaal, maar Disney heeft het op een unieke manier naar zijn hand weten te zetten. De karakters zijn onvergetelijk en de liedjes zijn stuk voor stuk klassiekers. Deze staat bij mij in mijn top 3 van favoriete Disneys en ik kan hem iedereen aanraden.

  4. #29

    Standaard

    weet iemand waar je de 2 disc edition kan kopen ??

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jay00
    weet iemand waar je de 2 disc edition kan kopen ??
    Da's niet meer zo makkelijk. Ik weet dat een van de lokale platenboeren hier in Helmond 'm nog heeft. Kost wel 45 euro.

  6. #31

    Standaard

    45 euro das veels te veel voor zo'n uitgave

    niemand die de uk versie goedkoper gezien

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    5,18 honorering voor dit stukje filmgeschiedenis, mag dan wel niet het US pakket zijn maar dan nog..... Is dit een verdomd goed stukje dvd. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #33

    Standaard

    ik ben wel bereid maximaal 30 euro voor te betalen
    maar 45 is wel veels te veel

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jay00
    ik ben wel bereid maximaal 30 euro voor te betalen
    maar 45 is wel veels te veel
    Op Ebay en Marktplaats zie ik ze nog genoeg worden aangeboden. Meestal voor rond de 25 euro...
    Four-Star Trader (236)

  10. #35

    Standaard

    Een tip voor diegenen die er nog naar op zoek zijn:
    Vandaag (6 april 2004) gezien dat ze er bij de FNAC in Antwerpen nog tientallen van hebben staan. Ze worden verkocht voor om en bij de 28 Euro (de exact juiste prijs kan ik mij niet meer herinneren).

  11. #36

    Standaard

    Is Sneeuwwitje nog ergens te koop, want ik zoek er achter maar vind hel niet
    BD (1243) What i Watch

  12. #37

    Standaard

    Sneeuwwitje is OOP, en al een tijdje ook. Je zal veel geluk moeten hebben om deze dvd nog te vinden.
    Niet dat mij dat wat uitmaakt, ik vind Sneeuwwitje misschien wel de slechtste Disney ooit. Of nee, dat is Pocahontas. Of Lilo & Stitch.
    Ach, van de Disneys toen Disney nog leefde is dit de slechtste
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Niet dat mij dat wat uitmaakt, ik vind Sneeuwwitje misschien wel de slechtste Disney ooit. Of nee, dat is Pocahontas. Of Lilo & Stitch.
    Ach, van de Disneys toen Disney nog leefde is dit de slechtste
    Ik weet dat smaken verschillen en het is niet mijn stijl om andermans meningen af te kraken maar als je Snowwhite niks vind dan kun je denk ik beter uit de buurt van alles 'Disney' blijven. Deze film is een van de grootste filmkunstwerken ooit en in ieder geval de grootste Disney allertijden. Toen Snowwhite in 1937 in de bioscopen verscheen was de film populairder en succesvoller dan de LOTR-films nu. Volwassen mensen gingen deze "tekenfilm" meerdere keren bekijken omdat ze het zo'n briljante film vonden en omdat het zo'n technische doorbraak was. ALLE Disney's die later zouden uitkomen hebben IMO nooit meer het niveau kunnen bereiken van deze Disney classic, die ook echt een filmklassieker genoemd mag worden.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik weet dat smaken verschillen en het is niet mijn stijl om andermans meningen af te kraken maar als je Snowwhite niks vind dan kun je denk ik beter uit de buurt van alles 'Disney' blijven.
    Vind je het heel erg als ik me niets van je 'advies' aantrek? Ik vind Snow Shite toevallig saai, lomp en lelijk. Dat mag ik. Maar dat betekent niet per direct dat ik Bambi, Sleeping Beauty, The Lion King, Pinnochio, Oliver, The Rescuers, Hunchback Of Notre Dame, Cinderella, Melody Time en/of Adventures of Ichabod and mister Toad ook slecht vind.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik weet dat smaken verschillen en het is niet mijn stijl om andermans meningen af te kraken maar als je Snowwhite niks vind dan kun je denk ik beter uit de buurt van alles 'Disney' blijven.
    Vind je het heel erg als ik me niets van je 'advies' aantrek? Ik vind Snow Shite toevallig saai, lomp en lelijk. Dat mag ik. Maar dat betekent niet per direct dat ik Bambi, Sleeping Beauty, The Lion King, Pinnochio, Oliver, The Rescuers, Hunchback Of Notre Dame, Cinderella, Melody Time en/of Adventures of Ichabod and mister Toad ook slecht vind.
    Ik zeg niet dat je je er iets van aan moet trekken. Ik zeg alleen dat je mening niet klopt.

  16. #41

    Standaard

    Ah, Snow White. *pinkt traantje weg*

    Het heeft even geduurd voor ik de film zag en zo was ik 1 van de weinige liefhebbers die deze film pas voor het eerst zag toen hij op DVD uitkwam.

    Okee, het heeft geen breedbeeld en geen computeranimatie-toevoegingen. En ook het geluid is duidelijk gedateerd en de vertelstijl is duidelijk jaren '30.

    Maar oh, wat een juweeltje van een film. De animatie is werkelijk fenomenaal, de bewegingen van Snow White en de rest van de figuren zijn mooi vloeiend en gracieus.

    Ook de effect-animatie is prachtig, met realistisch aandoend water. Erg gave bliksem en andere dynamische effecten. En dan heb ik het ook nog niet eens over het gebruik van de multiplane camera gehad.

    Je kunt de Nachtwacht van Rembrandt een lelijk depressief doek vinden en meer gecharmeerd zijn van de vrolijke veldjes uit het latere werk van Vincent van Gogh, maar dan kun je m.i. nog niet ontkennen dat De Nachtwacht een kunstwerk is.

    Zelfde met Snow White... je kunt het een dodelijk saaie film vinden, maar dat heeft meer te maken met jouw smaak dan met het feit dat we hier met een stukje filmgeschiedenis te maken hebben dat, vooral animatietechnisch tot op heden door nog maar weinig films is benaderd of zelfs maar ge-evenaard. (En ja, zelfs Disneys eigen films halen maar met moeite de kwaliteit van dit juweeltje)

    Okee, viel het heel erg op dat ik dit een superfilm vind?

  17. #42

    Standaard

    Verdorie hé, nergens vind ik hem op DVD, wil m'n disney classic lijst uitbreiden en deze is toch een film dat je moet hebben vind ik. Deze film is gewoon prachtig en zou niet weten wat er saai aan is want de zeven dwergen zijn echt leuk
    BD (1243) What i Watch

  18. #43

    Standaard

    Zo mooi als deze maken ze niet meer, helaas. De film is ongekend mooi geanimeerd, zowel de karakters als de prachtige omgevingen.


  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Dit is nog eens zo'n Disney Pareltje om nooit meer te vergeten!Prachtig sprookje dat spoedig in mijn collectie zal komen
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  20. #45

    Standaard

    De score van deze DVD is bedroevend.
    Disney's grootste meesterwerk.
    Beeld en geleuid (gelet op de enorme ouderdom van deze film) heel kundig gerestaureerd.
    Cultuurbarbaren. :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    De score van deze DVD is bedroevend.
    Disney's grootste meesterwerk.
    Beeld en geleuid (gelet op de enorme ouderdom van deze film) heel kundig gerestaureerd.
    Cultuurbarbaren. :x
    Klopt Henk, slaat helemaal nergens op! Zelfde geldt voor "Grease" en de Borsato-live DVDs...

  22. #47

    Standaard

    Ben ook erg blij dat ik deze destijds via het forum heb kunnen kopen, mijn vriendin vond deze film geweldig (omdat ze hem vroeger ooit in de bios had gezien, waar ze hem toen om de een of andere reden draaiden).. maar daarbij is het een prachtig verhaal, prachtig getekend... het is idd gewoon een juweeltje van disney, naar mijn mening!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  23. #48

    Standaard

    Vanochtend weer eens deze klassieker bekeken en het was leuk om hem weer eens gezien te hebben!
    Four-Star Trader (236)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •