Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zojuist besteld by Play: The Bangles - greatest hits (SACD) en Diva's live (SACD)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Zojuist besteld by Play: The Bangles - greatest hits (SACD) en Diva's live (SACD)
    en vandaag ontvangen

  3. #53

    Standaard

    Ik zal dit onderwerp maar weer eens naar boven halen. Ik krijg deze week de SACD's van Pink Floyd: DSOTM en van Norah Jones binnen. Ben erg benieuwd want tot nu toe heb ik enkel 2 klassieke en 1 jazz SACD. Als het me bevalt zal ik binnen niet al te lange tijd Sea Change van Beck en Heathen van David Bowie bestellen. Over beide heb ik zeer goede verhalen gehoord. Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met 1 van deze SACD's?

  4. #54
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Bakker
    Ik zal dit onderwerp maar weer eens naar boven halen. Ik krijg deze week de SACD's van Pink Floyd: DSOTM en van Norah Jones binnen. Ben erg benieuwd want tot nu toe heb ik enkel 2 klassieke en 1 jazz SACD. Als het me bevalt zal ik binnen niet al te lange tijd Sea Change van Beck en Heathen van David Bowie bestellen. Over beide heb ik zeer goede verhalen gehoord. Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met 1 van deze SACD's?
    Pink Floyd: DSOTM rules!!!!! ik heb hem ook en heb gehoord dat het de beste sacd tot nu toe is. 8)
    en die andere sacds geen ervaring mee
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Vandaag besteld:
    "Bolero/Lavalse/Daphnis+Chloe [DVD-AUDIO]"
    "Also Sprach Zarathustra/+ [DVD-AUDIO]"
    vandaag ontvangen
    Ennnn...? Klinken beide wel interessant. Die Strauss is toch wat ook gebruikt is in 2001? Je moet me maar vergeven als ik a-cultureel klink, maar zijn dit nu complete uitvoeringen van een opera of een hele symphony oid? Ik ken de Bolero en Also sprach.. maar ik kan me niet voorstellen dat die twee stukken de enige vulling van de DVD's zijn...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #56

    Standaard

    STrauss is idd gebruikt in 2001 (Zarathustra)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Vandaag besteld:
    "Bolero/Lavalse/Daphnis+Chloe [DVD-AUDIO]"
    "Also Sprach Zarathustra/+ [DVD-AUDIO]"
    vandaag ontvangen
    Ennnn...? Klinken beide wel interessant. Die Strauss is toch wat ook gebruikt is in 2001? Je moet me maar vergeven als ik a-cultureel klink, maar zijn dit nu complete uitvoeringen van een opera of een hele symphony oid? Ik ken de Bolero en Also sprach.. maar ik kan me niet voorstellen dat die twee stukken de enige vulling van de DVD's zijn...
    Zijn beide ook interessant :wink: De Bolero bevat:
    - verrassend, maar waar De Boléro (14:55)
    - Daphnis et Chloë (55:58)
    - La Valse (12:30)

    De Zararhustra:
    - Eine Alpensinfonie
    - Also sprach Zarathustra
    Totale speeltijd: 82:47

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    mijn eerste SACD-jes besteld:
    * Mike Oldfield - Turbular Bells
    Hoe klinkt deze SACD? Is die 5.1 of stereo?
    Ik heb een tijdje geleden de geremasterde HDCD-versie van Tubular Bells gekocht.

    En hoe klinkt de Carmina Burana van Carl Orff?
    Welke versie van Carmina Burana is dit exact want ik zie (via vergelijk.nl) dat er meerdere versies zijn.
    (wat krijg je eigenlijk precies te zien, of alleen te horen bij deze DVD-A?)
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    En hoe klinkt de Carmina Burana van Carl Orff?
    Welke versie van Carmina Burana is dit exact want ik zie (via vergelijk.nl) dat er meerdere versies zijn.
    (wat krijg je eigenlijk precies te zien, of alleen te horen bij deze DVD-A?)
    Ik vind de Carmina erg goed klinken. Net of je in een kerk zit. Welke versie heb ik geen idee van; ik wist niet dat er meerder waren. Tijdens het spelen zie je (dacht ik, het is even geleden) de tekst op het scherm.

    Onlangs nog een leuke site gevonden met reviews van SA-CD's: SA-CD Reference.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #60

    Standaard

    Ik heb er momenteel pas 1:
    Pink Floyd - Dark Side Of The Moon SACD

    ...maar ben op zoek naar andere interessante SACD/DVD-audio titels.
    Arrivederci

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ik heb er momenteel pas 1:
    Pink Floyd - Dark Side Of The Moon SACD

    ...maar ben op zoek naar andere interessante SACD/DVD-audio titels.
    waar hou je van >> ?

    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #62

    Standaard

    ik heb de eagels-hotel california op dvd-a dat is een toppertje
    en verder heb ik de POEMA'S en BLOF en NORAH JONES op sacd en die klinken allemaal geweldig maar de beste die ik heb is KANE-SO GLAG YOU MADE IT dat is 1 van de best opgenomen albums die ik tot nu toe heb gehoort die kan ik ook iedereen aanraden vooral als je aan iedereen wilt laten hooren waarom dit de toekomst van muziek is toppertje
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ik heb er momenteel pas 1:
    Pink Floyd - Dark Side Of The Moon SACD

    ...maar ben op zoek naar andere interessante SACD/DVD-audio titels.
    waar hou je van >> ?
    Mijn muzieksmaak is vrij breed; met uitzondering van klassiek, jazz, country en softe R&B luister ik best veel: pop, rock, dance enz.
    Ik heb al veel positiefs gelezen over diverse titels, dus die heb ik op mijn lijstje staan:
    REM - div. titels
    Eagles - Hotel California
    Destiny's Child - Survivor

    ...nog andere tips?


    Had The Police ook niet iets van een greatest hits in een van beide formaten? Hoe is die?
    Thriller van Michael Jackson wil ik ook wel hebben, maar die schijnt erg slecht te zijn qua audiomix.
    Arrivederci

  14. #64

    Standaard

    Frankie goes to hollywood is qua surround super de super kost wel duur maar is het zeker waard.

    Steely dan - goucho

    Al jarreau- all i got, lekkere soul muziek
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #65

    Standaard

    Titanic SACD in bestelling. Ik hoop dat die ook op een normale speler digitaal af te draaien is. Dat kan niet elke SACD toch?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Titanic SACD in bestelling. Ik hoop dat die ook op een normale speler digitaal af te draaien is. Dat kan niet elke SACD toch?
    Inderdaad, niet elke SACD is Hybrid. Ik heb effe snel gekeken en Titanic is een Hybrid. Je kunt 'm dus gewoon afspelen. Bof jij even! :wink:
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #67

    Standaard

    Veel geluk mee inderdaad
    Thanx voor het opzoeken. Anders had ik ff moeten wachten tot ruim na de zomer. Dan komt er pas een nieuwe receiver zoals het er naar uitziet, en dan weer doorsparen voor een nieuwe speler . Maar dat is nou niet nodig dus 8)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •