De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard sateliet-speakers of niet?

    Veel complete speakersets bestaan uit een subwoofer en 4 of 5 zgn. 'satelietspeakers'.
    Aangezien ik m'n installatie ook gewoon voor muziek gebruik, vroeg ik me af of ik beter 2 goede frontspeakers kan hebben, met een goed sub, center- en backspeakers. Of kan ik met 1 center, 4 sateliet en 1 sub net zo lekker muziek luisteren én film kijken?

  2. #2

    Standaard

    Je weet natuurlijk mijn mening...

    Maar ff serieus: dat hangt natuurlijk enorm van je budget af! Ik denk dat er ook voor muziek goeie satelietspeakers zijn (KEF eitjes?). Neem je je muziek ècht serieus, blijven goeie fronts natuurlijk onontbeerlijk.... Zeg maar...
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PietM
    Je weet natuurlijk mijn mening...

    Maar ff serieus: dat hangt natuurlijk enorm van je budget af! Ik denk dat er ook voor muziek goeie satelietspeakers zijn (KEF eitjes?). Neem je je muziek ècht serieus, blijven goeie fronts natuurlijk onontbeerlijk.... Zeg maar...
    Ik hecht veel waarde aan muziek, maar veel meer dan de Kef eitjes + sub niet.. ik kan ze je ook aanraden als je nu thuis een normale (stereo) set hebt staan van rond de 1500 gulden en dat je niet veel beter eist dan wat je al hebt....

    GrTZ

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •