De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek III: The Search for Spock (SE) [DVD]

    Star Trek III: The Search for Spock (SE) [DVD]

    Na het onverwachte succes van de tweede avondvullende Star Trek-film was een vervolg natuurlijk onvermijdelijk. Het resultaat is een door Leonard Nimoy geregisseerde zoektocht naar Spock...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een goede DVD. De film vond ik zelf toch wel vermakelijk al is het wel 1 van de mindere Star Trek films.

    Ik kan die easter eggs niet vinden trouwens op de pagina??

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Ik kan die easter eggs niet vinden trouwens op de pagina??
    Dat klopt, de Easter Egg pagina is nog niet bijgewerkt, maar dat zal spoedig gebeuren. Nog even geduld dus...

    (Maar voor wie niet kan wachten... Ga op de tweede DVD naar het menu "The Star Trek Universe" en verplaats de cursor naar "Main Menu". Druk vervolgens naar rechts en het standbeeld zal oplichten. Toets 'enter' en je zult een 7 minuten durende featurette over de creature effects te zien krijgen. )

  4. #4

    Standaard

    Wel, ondanks de vele extra's, vond ik de meeste extra's vrij saai. Goeie film, een mooi 2de deel in de trilogy 2-3-4.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Koene
    Dat klopt, de Easter Egg pagina is nog niet bijgewerkt, maar dat zal spoedig gebeuren. Nog even geduld dus...

    (Maar voor wie niet kan wachten... Ga op de tweede DVD naar het menu "The Star Trek Universe" en verplaats de cursor naar "Main Menu". Druk vervolgens naar rechts en het standbeeld zal oplichten. Toets 'enter' en je zult een 7 minuten durende featurette over de creature effects te zien krijgen. )

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Komen de volgende delen van Star Trek ook uit als SE?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Komen de volgende delen van Star Trek ook uit als SE?
    Wel, ST IV komt weldra in de VS uit, en wordt verwacht hier in Juli dacht ik.
    Deel V komt er ook aan. Nog geen nieuws van deel VI en verder.
    Ik denkt wel dat ze alle films met de originele cast gaan uitbrengen in deze speciale uitvoeringen, waarschijnlijk ook wel de films met de TNG cast, want Nemesis zal al meteen in een 2disc versie uitkomen.

  8. #8

    Standaard

    Hoort in iedere Star Trek fan's verzameling. Ikzelf hou ook die andere versie's! Ik ben niet zo'n extra's man, maar voor Star Trek maak ik graag een uitzondering!

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Hoort in iedere Star Trek fan's verzameling.
    Ik ben fan/liefhebber, maar ik heb 'm niet. Ik heb alleen de even delen gekocht. Het is een soort vuistregel geworden om een of andere vreemde reden, maar elke Star Trek film met een oneven nummer sucks... Voor mij gaat het in ieder geval op. De even nummers zijn een stuk beter. En dan mag ik fan zijn, maar als een film niet leuk is, koop ik 'm niet. Zonde van mijn €'s want ik kijk er toch niet naar. zeg nou zelf: Generations, Insurrection...om de recente maar eens te noemen, het zijn toch gewoon lange afleveringen van TNG? Geen klap aan.

    Hopelijk is Nemesis een stuk beter. Wat mij betreft is niet elke Star Trek film voor mij verplichte kost.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    waarschijnlijk ook wel de films met de TNG cast, want Nemesis zal al meteen in een 2disc versie uitkomen.
    Helaas Nemesis wordt als 1 disc uitgebracht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Hopelijk is Nemesis een stuk beter. Wat mij betreft is niet elke Star Trek film voor mij verplichte kost.
    Nemesis schijnt zeer slecht te zijn. Veel trekkies hebben deze film links laten liggen.

  11. #11

    Standaard

    Star Trek III: The Search For Spock (1984)
    Deel 3 gaat verder waar deel 2 was geëindigd en daarom absoluut niet leuk om los te zien. Dit verhaal is gewoon minder interessant en leuk los van de uitwerking. Toch vind ik deze film soms wat onderschat door trekkies. Tuurlijk verwachtte men na deel 2 een explosieve en prachtige deel 3 en dat is het uiteindelijk niet geworden. De verhaallijn met de Klingons is soms wel leuk gedaan en het is eigenlijk de eerste kennismaking met de Klingons zoals ze nu zijn qua emoties en uiterlijk met Loyd (Back to the Future) als hoofdrolspeler bij de Klingons. Al met al een redelijke deel 3 die voor trekkies absoluut het kijken waard is.

  12. #12

    Standaard

    Het is een wat minder mooi geheel als The wrath of Khan, maar ik vond dat deze film ook nog wel z'n hoogtepunten had. Christopher Lloyd's weergave van Kruge bijvoorbeeld, maar ook de kaping van de Enterprise door Kirk en de slot-scene. Geen topper in de serie van ST-films maar nog steeds de moeite waard.

  13. #13

    Standaard

    Ook deze opnieuw bekeken, na aankoop van de ganse serie.
    Blijft dus de betere van de 3 eerste films.

    Commentaar 2008:
    Deze derde Star Trek-film vind ik tot dusver de betere van de eerste 3.
    Het scenario is veel beter dan in de eerste 2 filmen, maar het geluid op de DVD uitgave is dan weer van mindere kwaliteit.
    Verder is er eigenlijk niet veel op aan te merken, alleen dat je nu wel verplicht bent om de 4de film te bekijken wil je het einde van dit verhaal kennen.
    Maar voor een SF liefhebber als ik hoeft dat geen probleem te zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •