Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 84 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is de meest beroerde "cast" aller tijden?

    Soms heb je van die rollen die dan worden ingevuld door acteurs waarbij je denkt "Hoe hebben ze dit in godsnaam ooit kunnen verzinnen?" Of: "Hadden ze daar niet beter die-en-die voor kunnen nemen".

    Geef in deze thread eens zo'n gevoel van je.

    Ik heb dat voor de volgende rollen:

    Matt Damon in The Bourne Identity. Bourne moet een doorgewinterde ervaren agent op leeftijd zijn (40 jaar of zo) die heel, heel, heel veel ervaring in het veld heeft. En dan komen "ze" met zo'n jonge god als Matt Damen aanzeilen... Daar hadden ze toch veel beter Harrison Ford voor genomen, of desnoods "John Travolta"...

    Elijah Wood als Frodo is ook zo'n beroerde cast. Frodo is een wat vadsige levensgenieter van een jaar of 50. Elijah is een puber...

    Schwarzenegger in End of Days. Als je Bijbels drama combineert met horror zoek je geen spierballenheld... Pak dan "Al Pacino" (zoals in Devils Advocate) of Edward Norton of zo...

  2. #2

    Standaard

    Ben Affleck in Forces of Nature.

    Jake Lloyd in Star Wars: Episode I - The Phantom Menace.

    George Clooney in Batman & Robin.

    Tommy Lee Jones in Volcano, Batman Forever & MIIB.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  3. #3

    Standaard

    Mark Wahlberg in Planet of the Apes!

  4. #4

    Standaard Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijden?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Elijah Wood als Frodo is ook zo'n beroerde cast. Frodo is een wat vadsige levensgenieter van een jaar of 50. Elijah is een puber...
    Frodo was op dezelfde dag jarig als Bilbo en Frodo vierde op dat moment dat ie volwassen werd. Dus kan wel begrijpen dat ze voor Elijah hebben gekozen.

    Ik vind de cast van Ocean's Eleven trouwens belabberd, geen goede acteurs. Nee hoor, grapje.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Kevin Costner als Robin Hood met amerikaans accent
    Rimmer: "Step up to Red Alert"
    Kryten: "Are you quite sure, sir? It does mean changing the bulb !"
    - Red Dwarf: the series -

  6. #6

    Standaard Re: Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik vind de cast van Ocean's Eleven trouwens belabberd, geen goede acteurs. Nee hoor, grapje.
    ik schrok al....
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  7. #7

    Standaard Re: Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Frodo was op dezelfde dag jarig als Bilbo en Frodo vierde op dat moment dat ie volwassen werd. Dus kan wel begrijpen dat ze voor Elijah hebben gekozen.
    Pfrt, Bilbo was ook al zoon beroerde cast. Hij ziet er veel jonger dan 111 uit!

  8. #8

    Standaard

    Nada van Nie en Koen Wauters (Clouseau, de band) in Intensive Care (van Dorna van Rouveroy). Slechte acteurs in een nog slechtere film.

  9. #9

    Standaard

    Bijna elke film met een soap-acteur of actrice
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  10. #10

    Standaard

    Menschen, kom ook eens met namen die dan *niet* hadden misstaan in de betreffende rollen. Kritiek geven is makkelijk...

  11. #11

    Standaard

    Als je Hugh Grant opneemt in je cast.. dan ben je niet al te snugger

  12. #12

    Standaard

    Die knakker die Harry Potter speelt vind ik persoonlijk niet goed gecast. Vergeleken bij de andere acteurs in de film, doet hij het zeer matig en ongeloofwaardig.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Menschen, kom ook eens met namen die dan *niet* hadden misstaan in de betreffende rollen. Kritiek geven is makkelijk...
    Godfather casting.. Pacino bijvoorbeeld mocht bijna niet meespelen, maar Coppola heeft er voor gepleit en moet je kijken wat voor supercast dat is geworden

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Godfather casting.. Pacino bijvoorbeeld mocht bijna niet meespelen, maar Coppola heeft er voor gepleit en moet je kijken wat voor supercast dat is geworden
    Ok, maar dat bedoel ik niet. Iedereen zegt nu "dit is niet goed" en "dat is niet goed". Maar zeg dan ook eens wie de betreffende rol dan WEL had moeten spelen. Dus wie had die Robin Hood dan wel moeten zijn?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Dus wie had die Robin Hood dan wel moeten zijn?
    Een echte vent uit de U.K. Hugh Grant b.v.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger


    Ok, maar dat bedoel ik niet. Iedereen zegt nu "dit is niet goed" en "dat is niet goed". Maar zeg dan ook eens wie de betreffende rol dan WEL had moeten spelen. Dus wie had die Robin Hood dan wel moeten zijn?
    Leslie Nielsen

  17. #17

    Standaard Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijden?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Elijah Wood als Frodo is ook zo'n beroerde cast. Frodo is een wat vadsige levensgenieter van een jaar of 50. Elijah is een puber...
    Hmmm...dan is het maar goed dat ik niet gehinderd door enige voorkennis naar de film heb gekeken. Mij stoorde het dus niet...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Oei oei oei, wat een verschrikking was het om Ralph Fienes te zie in de rol van John Steed in de 1998 verfilming van de wrekers. Uma Thurman was ook niet geweldig in dit vehikel, maar het houterige geacteer van Ralph deed het al niet fantastische script definitief de das om.

    Met heel veel weemoed dacht ik terug aan de geweldige Diana Rigg als Emma Peel in de serie....D*mn she was FINE!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #19

    Standaard Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijden?

    Originally posted by rkrijger
    [B]Elijah Wood als Frodo is ook zo'n beroerde cast. Frodo is een wat vadsige levensgenieter van een jaar of 50. Elijah is een puber...

    Schwarzenegger in End of Days. Als je Bijbels drama combineert met horror zoek je geen spierballenheld... Pak dan "Al Pacino" (zoals in Devils Advocate) of Edward Norton of zo...
    Het is maar goed dat jij geen casting agent bent, want ik ben het in beide gevallen volledig met je ONEENS.

    Elija Woods is prima als Frodo want hobbits worden niet zo snel oud en zeker niet als ze zo onschuldig zijn als frodo

    Al Pacino was erg irritant in de devil's advocate omdat hij zijn kunstje voor de honderdste keer deed. Schwarzenegger als aan lager wal geraakte agent was juist een van zijn interessantere en betere rollen.

  20. #20

    Standaard

    Maar Reinbo, wat vind jij dan de meest beroerde "cast"?
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    de cast van Mars Attacks, jack nickelson etc
    de cast van island of dr morreau, marlon brando en val kilmer
    eigelijk te foute films om te maken..

    bah bah bah....!!
    do you like white stockings?

  23. #23

    Standaard

    Originally posted by Marco
    [B]Maar Reinbo, wat vind jij dan de meest beroerde "cast"?
    Tom Cruise in alles behalve Risky Businees, Top Gun en Magnolia

  24. #24

    Standaard

    Ik vind Tobey Maguire als Spider-Man ook niet echt een gelukkige keus Ik vind bijv. Jake Gyllenhaal een betere keus
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  25. #25

    Standaard Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijden?

    Syb van der Ploeg in 'De Kast'

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •