Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 84 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Re: Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    Syb van der Ploeg in 'De Kast'
    Hahaha, dat is een goeie.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Jean Tripplehorn in ál haar films...naast het feit dat ik het al een gruwelijk wijf vind om in een film te zien, had ze van mij een ander beroep mogen kiezen.

    Sorry, heeeel klein beetje off-topic, maar ik moest het echt even kwijt.

    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  3. #28

  4. #29

    Standaard LOTR Casting

    Even een opmerking over de casting van Lord of the Rings. Vergeet niet dat we het hier hebben over hobbits. Je kunt de leeftijd van een hobbit niet zomaar met die van mensen vergelijken. Je moet het relatief zien. En hoewel hobbits over het algemeen iets gevulder zijn dan mensen, hoeft niet iedere hobbit kogelrond te zijn. Ik vind de casting uitstekend geslaagd.

  5. #30

    Standaard

    Ik stoor me vaak aan mensen die in een andere serie of film al zo'n bekentheid hebben opgebouwd, dat het eigenlijk onmogenlijk word om een andere rol te kunnen spelen (Er zijn ook zeer goede uitzonderingen hoor, maar toch)

    Zo is David Schwimmer als captein Sobel in Band of Brothers, niet mijn eerste keus (Je zit toch de hele tijd te wachten op die "friends" grap )

    Andere voorbeeld is bijvoorbeeld Joop Doderer (Is eigenlijk ook wel het bekenste voorbeeld, zelfs een term: "Het zwiebertje effect") In iedere serieuse rol blijf je toch die trouwe Swieb zien

  6. #31

    Standaard

    Schwarzenegger in Batman & Robin past niet echt bij hem dat soort films
    verder zijn al zijn films goed!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    David Schwimmer als captein Sobel in Band of Brothers, niet mijn eerste keus (Je zit toch de hele tijd te wachten op die "friends" grap )
    Beetje gelijk geef ik je wel, maar ik vond dat hij de rol wel goed speelde. Een wat oudere onbekende acteur was beter geweest.
    Ted Danson uit Cheers op eens in Normandie zien opduiken (in saving Private Ryan) was meer schrikken vond ik.

  8. #33

    Standaard Re: Wat is de meest beroerde "cast" aller tijden?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Elijah Wood als Frodo is ook zo'n beroerde cast. Frodo is een wat vadsige levensgenieter van een jaar of 50. Elijah is een puber...
    Frodo is in de film geen 50, er wordt geen leeftijd opgegeven voor hem. In het boek vertrekt Frodo pas 17 jaar later na Bilbo naar Rivendell. Iets wat in de film niet vermeld wordt en de indruk geeft dat het niet eens een jaar is.

    Maar net zoals eerder aangegeven, het gaat hier over Hobbits, niet over mensen. Elijah Wood is dan ook in mijn ogen een goede vertolking van Frodo Balings.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terminator3
    Schwarzenegger in Batman & Robin past niet echt bij hem dat soort films
    verder zijn al zijn films goed!
    In The End of Days vond ik hem als hoofdpersoon ook niet echt geslaagd, dat was meer een rol voor Bruce Willis ofzo...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    Die gasten van Jackass in Jackass The Movie.

    Wat een trieste figuren

  11. #36

    Standaard

    Sylvester Stallone zou eerst de rol van Axel Foley gaan spelen in Beverly Hills Cop. Gelukkig is DAT niet doorgegaan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Leonardo Di Caprio in "The Beach" a.k.a Rambo 4

    Leoanardi Di Caprio in Titanic. Jeezes was ik blij dat hij het einde van de film niet haalde

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    de cast van Mars Attacks, jack nickelson etc
    de cast van island of dr morreau, marlon brando en val kilmer
    eigelijk te foute films om te maken..

    bah bah bah....!!
    Lijkt me meer aan de kwaliteit van de films te liggen (alhoewel ik Mars Attacks best leuk vind)

  14. #39

    Standaard

    De volledige cast van"Sphere" .
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Nada van Nie en Koen Wauters (Clouseau, de band) in Intensive Care (van Dorna van Rouveroy). Slechte acteurs in een nog slechtere film.
    Ik heb een stuk op de nacht van de wansmaak dvd gezien ..... gewoon geweldig grappig .... weet iemand hoe ik nog aan de hele film kan komen (vhs?)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ik heb een stuk op de nacht van de wansmaak dvd gezien ..... gewoon geweldig grappig .... weet iemand hoe ik nog aan de hele film kan komen (vhs?)
    Misschien hebben enkele videotheken hem nog ergens achterin liggen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Ik stoor me vaak aan mensen die in een andere serie of film al zo'n bekentheid hebben opgebouwd, dat het eigenlijk onmogenlijk word om een andere rol te kunnen spelen (Er zijn ook zeer goede uitzonderingen hoor, maar toch)

    Zo is David Schwimmer als captein Sobel in Band of Brothers, niet mijn eerste keus (Je zit toch de hele tijd te wachten op die "friends" grap )

    Andere voorbeeld is bijvoorbeeld Joop Doderer (Is eigenlijk ook wel het bekenste voorbeeld, zelfs een term: "Het zwiebertje effect") In iedere serieuse rol blijf je toch die trouwe Swieb zien
    Ik heb er dan ook nog 1:

    Al Bundy, in bijvooreeld The Bone Collector. Echt niet dat hij slecht acteert, maar zijn rol in die film, moest gewoon al lachen als ik zijn gezicht zag.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger

    Dus wie had die Robin Hood dan wel moeten zijn?
    Robin Hood: Men in Tights !
    Rimmer: "Step up to Red Alert"
    Kryten: "Are you quite sure, sir? It does mean changing the bulb !"
    - Red Dwarf: the series -

  20. #45

    Standaard

    de complete cast van 'Costa' en van 'Volle Maan'....do I need to say more? om te huilen die mensen (dan hebben we het niet alleen over acteerprestaties!)

    greetzzz

  21. #46

    Standaard

    In de Nederlandse films van de jaren 70 kwam je steeds dezelfde acteurs tegen. Maakte niet uit hoe het karakter was...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    In de Nederlandse films van de jaren 70 kwam je steeds dezelfde acteurs tegen. Maakte niet uit hoe het karakter was...
    Zoveel ''goede'' acteurs liepen/lopen er niet rond in Nederland.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    In de Nederlandse films van de jaren 70 kwam je steeds dezelfde acteurs tegen. Maakte niet uit hoe het karakter was...
    Zie je nu toch ook?
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mycroft
    Kevin Costner als Robin Hood met amerikaans accent
    Kevin wou wel maar deed zo'n ontzettend slecht Engels accent dat de film helemáál niks was geworden als ie dat had gedaan.

    Ik vind George Clooney en Val Kilmer als Batman vreselijk de plank misslaan. Eigenlijk vind ik die lelijke dikke kop van Val Kilmer nergens goed staan. Christian Bale ging nog wel als Batman, maar de echte Batman, de man met een trieste en duistere kant, met een geschiedenis van ellende, is toch wel Michael Keaton.
    Ontzettend goed gecast [of gewoon ontzettend goed geacteerd] vond ik Jack Nicholson in About Schmidt, en de 4 hoofdpersonen van Cloaca.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mycroft
    Christian Bale ging nog wel als Batman
    Ik vond Bale eigenlijk heel goed als Batman. Maar ik vond Liam Neeson niet echt goed gecast als superschurk. Ik had Daniel Day Lewis het liever zien doen, die heeft voor mij meer een duistere uitstraling dan Neeson. Ik vond de rest trouwens erg goed gecast.
    "Paranoia is just reality on a finer scale"
    -Strange Days-

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •