Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 84 van 84 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Slechtste casting:
    Marlon Brando, Robert de Niro en Edward Norton in the Score. ......over verspilling van talent gesproken...
    Ik vond Ed Norton anders een prima rol neerzetten hoor....de film vond ik verder niet zo bijzonder. Maargoed, hoelang is het geleden dat deNiro een echt goede film heeft gemaakt?


  2. #77

    Standaard

    Ik heb gisteravond Dungeons & Dragons nog eens gezien, laatste keer was in de BIOS. Film alleen gekocht voor de draken eigenlijk .

    Auw, wat een afschuwelijk cast is dit zeg (alleen de evil wizard speelt fantastisch) en de dieven guild leider .... ja, het is ook een dramatisch slecht verhaal. Ok, laag budget da's duidelijk te zien aan de film, als een aflevering in een TV serie was 't aardig geweest, acteurs zijn over het algemeen niet meer dan soap acteurs .
    I find your lack of faith disturbing

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Eigenlijk vind ik die lelijke dikke kop van Val Kilmer nergens goed staan
    Ben ik toch niet helemaal met je eens, dat hij arrogantie uitstraalt dat ben ik zeker met je eens, maar hij heeft toch zeker briljante rollen neergezet, een van zijn absolute toppers vind ik " The Doors " waar hij Jim Morrisson briljant neerzet, en zo heeft hij nog wel een paar goede rollen neergezet.
    Ook goed imo: als Iceman in Top Gun ( over perfect gecast gesproken ),
    als Chris in Heat en als Doc. Holliday in Tombstone.
    Dat bedoel ik maar :wink: zo slecht is hij nu ook weer niet........
    Grtz Ron

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Eigenlijk vind ik die lelijke dikke kop van Val Kilmer nergens goed staan
    Ben ik toch niet helemaal met je eens, dat hij arrogantie uitstraalt dat ben ik zeker met je eens, maar hij heeft toch zeker briljante rollen neergezet, een van zijn absolute toppers vind ik " The Doors " waar hij Jim Morrisson briljant neerzet, en zo heeft hij nog wel een paar goede rollen neergezet.
    Ook goed imo: als Iceman in Top Gun ( over perfect gecast gesproken ),
    als Chris in Heat en als Doc. Holliday in Tombstone.
    Dat bedoel ik maar :wink: zo slecht is hij nu ook weer niet........
    Doc Holliday? Ik vond de Doc in Wyatt Earp anders leuker. Dat was toch Dennis Quaid?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Ik vind George Clooney en Val Kilmer als Batman vreselijk de plank misslaan. Eigenlijk vind ik die lelijke dikke kop van Val Kilmer nergens goed staan. Christian Bale ging nog wel als Batman, maar de echte Batman, de man met een trieste en duistere kant, met een geschiedenis van ellende, is toch wel Michael Keaton.
    Ontzettend goed gecast [of gewoon ontzettend goed geacteerd] vond ik Jack Nicholson in About Schmidt, en de 4 hoofdpersonen van Cloaca.
    Als het gaat over verkeerde rollen aan verkeerde mensen geven, vond ik Michael Keaton net één van de meest onbegrijpelijkste keuzes ooit. Al ben ik zowat de enige. Ik ken Batman en alles er rond en net daarom zie ik het écht niet. Keaton heeft totaal geen uitstraling (buiten dat van een 'doetje') en mist zowat alles wat maar te bedenken valt om een overtuigende Batman neer te zetten. Niet dat ik Val Kilmer (moeilijk te casten ventje, zelden geloofwaardig) of George Clooney (die er net iets te veel flair aan gaf) de perfecte vleermuisvertolkers zijn, maar Keaton? Totaal niet.
    Tot mijn grote verbazing zat Bruce Wayne én Batman Christian Bale als gegoten.

    Eén van de hoofdredenen waarom ik Big Fish dan toch niet hét van hét vond, Ewan Mcgregor als een soortgelijke 'american boy'.

    Eén van de meest recente miscastings, Tilda Swinton als ijsmadam in the Chronicles of Narnia.

  6. #81

    Standaard

    Het is bijna altijd zo dat degenen die 'in' de materie zitten van hetzij comics of games teleurgesteld worden door een eventuele film. Ik was niet bekend met Batman, Keaton was mijn eerste kennismaking met hem. Toch vind ik Keaton geen doetje, wel een man met mysterie. Hij heeft een bepaalde blik, maar dat kan heel goed zijn doordat het mijn eerste kennismaking was met Batman. Zoals veel mensen dat hebben met Sean Connery als James Bond. Zeker in de oudere films is hij vreselijk.... maar wel ouderwets Bond.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #82

    Standaard

    Ik vind de acteurs in de badkamer van Saw slecht gecast. Volges mij zijn t B-acteurs.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Het is bijna altijd zo dat degenen die 'in' de materie zitten van hetzij comics of games teleurgesteld worden door een eventuele film. Ik was niet bekend met Batman, Keaton was mijn eerste kennismaking met hem.
    De film was het eerste wat ik van Batman zag Pas daarna kwam de rest, maar hij heeft me hoedanook nooit kunnen overtuigen.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Ik vind de acteurs in de badkamer van Saw slecht gecast. Volges mij zijn t B-acteurs.
    Past goed bij een B-film, maar inderdaad: Ik was ook niet echt onder de indruk van het 'acteerwerk'.

    --

    Slechte cast, ik heb de pilot van Stargate recent gekeken. Die gasten geven ook een waardeloos staaltje acteerwerk weg.

    Voor de rest kan ik me niet echt snel iets bedenken. Ik kijk gewoon veel goede films .

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •