De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: "they"

  1. #1

    Standaard "they"

    Gister was "They" in de sneak ...


    OEIOEI wat was (is) deze film slecht. Echt alles was fout aan deze film. Je hoopt dat de hoofdpersoon gepakt wordt. Je hebt totaal geen sympathie met de characters. En de "schrikmomenten" is zooo eng dat het lachwekkend is. Na de pauze kwam er maar 40% terug.

    Wat is jullie mening van deze zeepert van een film.

  2. #2

    Standaard

    Kennelijk heeft niemand deze ellendeling gezien ...

  3. #3

    Standaard ook niet gezien

    Heb hem zelf ook niet gezien, maar als ik de reviews wat lees dan komt deze film er nou niet bepaald goed uit nee. Schijnt echt een doodzonde geweest te zijn dat wes craven zich heeft geleend voor deze film. En wat die sympathie betreft heb ik ook al eerder gehoord .....

    Op zich best wel zonde, want als je naar het verhaal kijkt moet er best wel iets leuks van te maken zijn en dat zou wes craven wel toevertrouwd moeten zijn maar helaas.

    grt,
    woltmide

    (zie ook www.movieguide.nl voor een review)

  4. #4

    Standaard

    ik vindt Wes Craven wel erg achteruit gegaan met zijn keuze van filmscripts..

    eigelijk alles na de 1e Freddy Kruger vond ik allesbehalve spannend, eng of goed in elkaar gezet...

    nee... van mij mag ie achter de geraniums gaan zitten
    do you like white stockings?

  5. #5

    Standaard

    Schumifan, wat is nou de lol van een sneak preview? Ik zou het echt zonde van mijn tijd vinden als ik twee uur naar een film moet kijken die ik waardeloos vind. En aangezien ik erg kritisch ben en er zoveel troep in de bioscoop komt, is de kans daarop behoorlijk groot.

  6. #6

    Standaard

    Das juist de lol van de sneak...je weet niet wat er komt! Voor hetzelfde geldt zie je een film waar je anders nooit heen zou zijn gegaan en die eigenlijk best wel goed is. Of je ziet een film waar je anders ook zou zijn heen gegaan maar die zie je nu een stukkie eerder en stuk goedkoper (sneaktarief in lwd 5 euro).

    Maar inderdaad heb ook wel meegemaakt dat het gigantische bagger is...das dan jammer. Alleen je hebt wel weer wat vergelijkingsmateriaal

    grt,
    woltmide

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Schumifan, wat is nou de lol van een sneak preview? Ik zou het echt zonde van mijn tijd vinden als ik twee uur naar een film moet kijken die ik waardeloos vind. En aangezien ik erg kritisch ben en er zoveel troep in de bioscoop komt, is de kans daarop behoorlijk groot.

    Het is pas 2 keer echt tegengevallen in 4 jaar sneak, week aan week.

    Soms is een film veel leuker dan verwacht .. zo heb ik een maand terug The Ring gezien. En nu pas is er aandacht voor in de media.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door woltmide
    Das juist de lol van de sneak...je weet niet wat er komt! Voor hetzelfde geldt zie je een film waar je anders nooit heen zou zijn gegaan en die eigenlijk best wel goed is. Of je ziet een film waar je anders ook zou zijn heen gegaan maar die zie je nu een stukkie eerder en stuk goedkoper (sneaktarief in lwd 5 euro).

    Maar inderdaad heb ook wel meegemaakt dat het gigantische bagger is...das dan jammer. Alleen je hebt wel weer wat vergelijkingsmateriaal

    grt,
    woltmide
    Sneak is wel bekend hoor voor veel bioscopen .. www.sneakpoint.nl

  9. #9

    Standaard

    Heb deze ook gezien en vond hem ook niks aan. Voorspelbaar allemaal, vooral de metro scene. Wel leuk om een keertje te huren.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SchumiFan


    Sneak is wel bekend hoor voor veel bioscopen .. www.sneakpoint.nl
    ja van die sites ben ik ook op de hoogte zo heb je sneakinfo.com ook nog en http://sneakpreview.2bethere.com/ Echter zeker weten doen ze het nooit, heb wel vaak gezien dat ze een andere film voorspellen...Dit geld voor leeuwarden helemaal.

    grt,
    woltmide

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •