Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 238 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    24 - Seizoen 1 (6 DVD), Regio 2 NL

    € 54,99

    bij DVD-Outlet!
    Four-Star Trader (236)

  2. #52

    Standaard

    Wederom bij de Freerecordshop in Finland:

    Nu de Zweedse versie (ook met NLO) voor 30 Euro excl

    Grtz.

  3. #53

    Standaard

    Van Leest:

    24 Season 1 (Zweedse Hoes) euro 49,95
    Met wildcard euro 44,95
    Mijn DVD's
    Co-StarTrader

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    24 - Seizoen 1 (6 DVD), Regio 2 NL

    € 54,99

    bij DVD-Outlet!
    Hmmm, nu gewoon weer 79,99
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    Free Record Shop Finland, Zweedse versie: 29.99 euro! .

    Ik veronderstel dat deze versie ook Nederlandse ondertitels heeft (dus dat "HOL" Nederlands betekent). Het is toch wel degelijk Engels gesproken en niet gedubt?

    Heeft iemand ervaring met bestellen bij de Finse FRS? Het lijkt mij wel een aantrekkelijke aanbieding, maar ik ben er niet gerust in of alles wel gaat goed lopen.
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  6. #56

    Standaard

    Beste Boullie.

    In deze thread vind je al een aantal ervaringen van mensen die in Finland besteld hebben. Ik ben er zelf ook 1 en de bestelling liep perfect.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  7. #57

    Standaard

    Bedankt, ik heb de knoop doorgehakt en hem zonet besteld ...
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  8. #58

    Standaard

    Welke versie moet ik pakken bij de FreeRecordShop in Finland?
    De zweedse voor € 29,99 of de finse voor € 29,99?

    Ik neem aan dat het allebei met NL subs is, maar misschien zit er meer verschil in, of vergis ik mij nu?

  9. #59

    Standaard

    Het enige verschil is blijkbaar dat de Finse versie ook Franse ondertitels heeft, naast ondertiteling in het Fins, Zweeds, Deens, Noors, Engels en Nederlands.

    + wellicht dat de hoes zelf Finse teksten bevat. Daarom heb ik de Zweedse versie gekozen. Van dat Zweeds kun je tenminste nog IETS herkennen als je het leest
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  10. #60

    Standaard

    Hoi,
    Ik heb het vorige week donderdag besteld[zweedse versie] en ik had het dinsdag in huis.Perfekt service,in seal,mooier kan niet
    gr,vince.

  11. #61

    Standaard vragje?

    zijn die uit finland (zweedse versie / finse versie) nederlands ondertiteld, engelse menu's, de film is verder gewoon origineel, geen verknippingen of nasynchroniatie?!

    Alleen de hoes is in het zweeds of fins.??

  12. #62

    Standaard

    Zoals hoger in deze thread al beschreven gaat het om de originele Engelstalige versie met oa. Nederlandse ondertitels. Alleen een aantal woorden op de cover zijn in het Fins/Zweeds. In de finse versie is zelfs het inlayboekje in het Engels.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  13. #63

    Standaard

    Hoe kan ik daar (FRS) een bestelling plaatsen? Kom er echt niet uit (heb ook nog een bestelling lopen bij DVDOutlet maar die komt maar niet...)

  14. #64

    Standaard

    tip: open in één window de Finse site en in een ander window de Nederlandse FRS site. Voer alle handelingen op de Nederlandse site uit en herhaal identiek hetzelfde op de Finse (tot aan de betaling natuurlijk ). Zo heb ik het gedaan.
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  15. #65

    Standaard

    nog niet eens aan gedacht... bedankt! (eerst nog heel even wachten of mijn box bij DVDOutlet gecancelled kan worden)

  16. #66

    Standaard

    weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn als je de box vanuit Finland besteld???

    Thanks

  17. #67

    Standaard

    € 1,99 (werd aangegeven... als het goed is dus!)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hemiparo
    € 1,99 (werd aangegeven... als het goed is dus!)
    klopt, de totale prijs komt i.i.g. neer op €31.99. ( dat staat in m'n bevestigings mailtje. Al kan ik geen Fins lezen, dat bedrag zag ik nog wel :P )

  19. #69

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen.
    Ik kan zeggen dat er gewoon nederlandse ondertiteling op staat en gewoon engels gesproken. Het boekje wat er bij zit is in het engels.
    alleen staat op de kartonnen hoes een verhaaltje in het zweeds.

    het gaat dus om de zweedse versie, te koop bij www.frs.fi voor 29.99 euro + 2 euro verzendkosten.

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Ik heb hem ook besteld Hoe lang duurt het ongeveer voordat ie op de mat valt?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mexoi
    Ik heb hem ook besteld Hoe lang duurt het ongeveer voordat ie op de mat valt?
    ik had em vorige week zondag besteld, en gisteren belde de ptt aan( kon niet door de brievenbus )... dus 6 dagen bij mij.

  23. #73
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Weer offie... dus zal weer gewist worden: mijn Finse box is ondertussen al binnen. Dinsdag besteld en nu voor 41,99 al aangekomen. Prima vind ik dat!!
    Kan je via overschrijving betalen bij frs finland ?
    BD (1243) What i Watch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Weer offie... dus zal weer gewist worden: mijn Finse box is ondertussen al binnen. Dinsdag besteld en nu voor 41,99 al aangekomen. Prima vind ik dat!!
    Kan je via overschrijving betalen bij frs finland ?
    Ja, en omdat Finland tot de EU behoort kost het zelfs niets. Je moet in je bankprogramma wel aangeven dat de kosten "shared" (gedeeld) zijn. Anders betaal je wél (veel) voor de overmaking.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •