Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het meest kijk ik uit naar een zelf gemaakte
    Ik vind dat de horrorfilms helemaal niet zo eng zijn. Het moet veel bloederiger en enger. Waar ik echt wakker van heb gelegen is the blair witch project doordat ik d8 dat het weleens waar kon zijn in het begin. Ook the sixth sense is een goed voorbeeld waar ik wakker van heb gelegen. Ze moeten echt een keer een film maken waarin kwade geesten worden opgeroepen die mensen helemaal gaan terroriseren ofzo dat ze zelfmoord plegen. Dat noem ik nou spannend

  2. #27

    Standaard

    Hellblazer.
    Maar met Keanu Reeves in de hoofdrol verwacht ik er niet veel van.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Rolfe
    House of 1000 Corpses, Ju-On: The Grudge, Darkness, Cabin Fever, Bubba Ho-Tep, Dreamcatcher, Beyond Re-Animator, Undead, Van Helsing, Underworld, The Gathering en nog een paar...

    www.upcominghorrormovies.com heeft een lijst van aankomende horrorfilms.
    Weet er trouwens iemand wanneer Ju-On op DVD verschijnt? Bij Yesasia staat 29 oct. 2003 voor de R3. Iemand enig idee over de R2? Ik weet dat de UK versie door Premier Asia van HKL wordt uitgegeven, maar helaas staat er geen release date bij.

  5. #30
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard I love horror!!!

    Cabin Fever, Bubba Ho-Tep, The Eye, Undead, Hellboy (niet echt horror maar kom), Freddy vs. Jason,...

    Darkness Falls ging na een clichématige maar desondanks sfeervolle opener regelrecht de dieperik in. My Little Eye verging het iets beter maar het is zo'n film die je, eens gezien, niet meer terug hoeft te zien.

    House Of 1000 Corpses, Darkness en House Of The Dead vallen zwaar tegen heb ik gehoord.

    Ow, en ben ik echt de enige die Dreamcatcher leuk vond?!

    Greetz

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  6. #31
    incubus
    Guest

    Standaard

    mja.... ik heb nu ondertussen de meeste van mijn 'kijk naar uit' list gezien.

    - House of 1000 corpses viel inderdaad vies tegen. De R-rated versie althans toch, misschien nog een kleine hoop voor de ongecensureerde DVD in de nabije toekomst? Ik vond de R-rated versie eigenlijk wreed tam en behoorlijk suggestief. Goor was hij al zeker niet, controversieel ook helemaal niet, de decors waren maar redelijk simpel en spannend was hij ook al niet. Had meer verwacht van mijnheer Zombie.

    - Dog soldiers was echt een kick-ass filmpje geworden. zeer amusant!!! De zwarte humor erin was ook behoorlijk goed te pruimen! Heeft zo een geisoleerd gevoel zoals bij Night of the living dead en Evil dead. Soldaatjes in een hutje ingesloten door weerwolven.... very cool

    - Final destination 2, Dagon en Faust waren ook nog goed te doen. Geen aanraders maar toch wel entertaining stuff.

  7. #32

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar...de remake van Suspiria..jawel .

    MAAR als ze een remake durven te maken van The Evil Dead dan ga ik noooooooooooooooooooooooooit meer naar de film...euh........ :P .

  8. #33

    Standaard Re: I love horror!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drexl
    Ow, en ben ik echt de enige die Dreamcatcher leuk vond?!
    Nee hoor, vond 'm ook goed te pruimen .
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  9. #34

    Standaard

    Ik kijk dus NIET uit naar deel 2 van Jeepers Creepers......

    Bah vies goor goedkoop
    Deel 1 was wel leuk 8).

  10. #35
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Ik ben benieuwd naar...de remake van Suspiria..jawel .
    Ik ook maar:

    Waarom bedenken ze daar in Hollywood niet eens *zelf* een
    goed script voor een horrorfilm?

    Zo krijg je weer hetzelfde als bij de remake van RING.
    Die was goed maar het is zo jammer als je het verhaal al kent!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Ik ben benieuwd naar...de remake van Suspiria..jawel .
    Het origineel is al een absolute klassieker, wat moeten we dan met een remake die toch alleen maar inferieur kan zijn

    Films waar ik wel benieuwd naar ben:

    Freddy vs Jason (zou hij echt zo slecht zijn?)
    Underworld (weer eens wat anders)
    Bubba ho-tep (Bruce Campbell, need I say more )

  12. #37

    Standaard

    De eerdergenoemde titels zit ik ook op te wachten, maar ik kijk vooral uit naar Dead Reckoning, oftewel Night of the Dawn of the Day of the Living Dead Part 4.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #38

    Standaard

    Wow, dat wordt een lijst, here we go:

    Freddy Vs Jason (K wacht al 6 A 7 jaar! )

    Rob Zombie's House of a 1000 Corpses (Film ziet er geweldig uit en ik ben ook 'n fan van Rob Zombie's muziek).

    Hellraiser - Hellseeker (Deel 6) Rcv brengt deze in Januari 2004 uit!

    Hellraiser - Deader (deel 7) & Hellraiser - Hellworld (deel 8 ).

    Jeepers Creepers 2 (de trailer zegt genoeg )

    Halloween 9 (Myers blijft cool, helaas viel 'Resurrection' nogal tegen)

    Battle Royale 2 (Heftig!)

    The Crow 4 (Met Edward Furlong)

    The Texas Chainsaw Massacre (remake, ik ben eigenlijk TEGEN remakes, maar deze ziet er erg goed uit).

    Alien 5 (Komt waarschijnlijk uit in 2005)

    Aliens VS Predator (Bring it on! Ben alleen niet helemaal blijmet de regisseur die gekozen is: Paul anderson - Mortal Kombat 1 & Resident Evil).

    Underworld (Weerwolven VS Vamps, kan het nog cooler? Als je de full-trailer nog niet gezien heb moet je dat zker even doen).

  14. #39

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •