De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard digitale tv uitzending

    weet niet of dit onderwerp al ergens staat maar ik kan het zo snel niet vinden dus vandaar dat ik m open
    digitale televisie
    interesant of niet
    digitene is al begonnen met een proef en over 2 jaar moet je het in heel nederland kunnen ontvangen
    televisie kijken in dvd kwaliteit met dd/dts geluid
    ikzelf kijk er al naar uit en heb me al opgegeven
    klein decodertje ergens in de kast en bij de tv een kleine antenne van zo,n 15 cm lang dat is alles wat je krijg(koop)
    wat mijn vraag dus is of dit gaat aanslaan in nl en of de kwaliteit echt zo goed gaat worden als men beloof

  2. #2

    Standaard

    Ik denk niet dat iedereen op digitale televisie zit te wachten. Veel mensen zullen best wel tevreden met de huidige kwaliteit van de tv-uitzendingen.
    Digitale tv zal volgens mij vooral aanslaan bij mensen die nu ook op de dvd-kar gesprongen zijn en het jongere deel van de bevolking. Ik kijk er alleszins naar uit.

  3. #3

    Standaard

    Ja van mij mag het ook komen, kijk nu bijna alleen maar DVD heel af en toe tv en dit komt vooral door de kwaliteit van de uitzendingen en het aanbod als hier verandering in komt zal ik ook graag z'n systeem willen! zeker in combo met een DVD recorder


    Nu nog beide aparaten voorzien van een i-link en we hebben perfecte opnames
    StarTrader

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    ok misschien zijn ze wel tevreden maar als het beter kan waarom dan niet
    en de prijs zal ook lager worden dan de huidige eurotjes die je moet betalen voor al de herhalingen van een herhaling van een herhaling........affijn je snap het wel
    buiten dat er zijn al landen die over maximaal 10 jaar alleen nog digitaal uitzenden
    dus toch de toekomst???

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    ok misschien zijn ze wel tevreden maar als het beter kan waarom dan niet
    en de prijs zal ook lager worden dan de huidige eurotjes die je moet betalen voor al de herhalingen van een herhaling van een herhaling........affijn je snap het wel
    Bij de nu aangekondigde digitale tv-uitzendingen betreft het gewoon de ons bekende zenders met dezelfde herhalingen. Alleen is de beeldkwaliteit van die herhalingen stukken beter. Nadeel is dat het pakket zenders ongeveer 25 zal gaan bedragen. Als daar alle populaire zenders maar bijzitten is dit niet zo erg. Maar als bijvoorbeeld de BBC en discovery erbuiten vallen is dit een groot gebrek. Verder heb ik begrepen dat je voor elke tv in huis een apparte ontvanger moet hebben. Dit kan aardig in de papieren gaan lopen. Voordeel is dat je de TV op een warme zomeravond gewoon buiten kan zetten.

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    ok maar waarschijnlijk als alles goed loop komen er ook andere zenders bij(wellicht in een apart pakket,dus meerprijs)
    en als je dan toch al een herhaling van een film moet kijken dan wel graag met dd/dts lijk mij
    word het toch een stuk minder erg
    maar het ergste vind ikzelf de herhalingen van alles behalve films(dus serie,s talkshows enz)
    maar we doen het toch vooral om de kwaliteit lijk mij(ik wel)
    voor ieder anders toestel zou je inderdaad een aparte ontvanger moeten hebben maar daar vinden we toch wel wat op lijk mij

  7. #7

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    weet iemand inmiddels al wat meer hierover of is er iemand ,,proefpersoon,, om alles te testen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    weet iemand inmiddels al wat meer hierover of is er iemand ,,proefpersoon,, om alles te testen
    Nog even tot Oktober wachten blijkbaar. Tenzij de "release" wordt uitgesteld.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Nog even tot Oktober wachten blijkbaar. Tenzij de "release" wordt uitgesteld.
    maar er word al zeker vanaf het voorjaar getest,alleen je hoor er niks meer over

  11. #11

    Standaard

    heb vorige week hdtv gezien (werkend en in nl) en ik moet zeggen dat dit er zeer veelbelovend uitziet. het ging om een jvc tentoonstelling en zag er zeer goed uit. helaas staan er hiervoor nog geen tests e.d. gepland. men verwacht dat een aantal landen eind dit jaar met tests zullen beginnen, maar het beeld is om te smullen....

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    heb vorige week hdtv gezien (werkend en in nl) en ik moet zeggen dat dit er zeer veelbelovend uitziet. het ging om een jvc tentoonstelling en zag er zeer goed uit. helaas staan er hiervoor nog geen tests e.d. gepland. men verwacht dat een aantal landen eind dit jaar met tests zullen beginnen, maar het beeld is om te smullen....
    en toch hebben ze hierzo niet zo,n haast met hdtv
    als het inderdaad zo goed en mooi is dan kan het toch allemaal wel wat vlugger lijk mij
    had naar mijn idee toch al lang hierzo op de markt kunnen zijn
    dit is toch iets waar veel mensen op zitten te wachten
    maar ik begrijp van jou dat het dus inderdaad een hele stap vooruit is

  13. #13

    Standaard

    Er stond vandaag een artikel in de Planet Multimedia over Digitenne. Zie: http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_...204263,00.html voor meer info.

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco de Swart
    Er stond vandaag een artikel in de Planet Multimedia over Digitenne. Zie: http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_...204263,00.html voor meer info.
    dat is inderdaad een heel duidelijk stukje tekst
    laat maar komen die digitene

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •