Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
De resultaten 376 tot 393 van 393 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard Re: Sorteren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    met name in het PriceWatch forum is sorteren onmisbaar voor mij.
    Yep, dit zou het beheer ook vergemakkelijken. We hebben dit daarom ook intern aangekaart. M.a.w. staat op de todo-list!

  2. #377
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Aha als luchtgordijn bogey het vraagt luisteren jullie wel .... hmmm.

    I'll remember that!


  3. #378

    Standaard

    dit ziet er niet uit:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12135

    Waarschijnlijk moet je alle anouncements nog even bij langs gaan......

  4. #379

    Standaard

    Ik heb nog een opmerking, misschien is het al gevraagd hoor, maar ik dus wil zeggen is het volgende.

    "Vroeger" kon je 100 posts per pagina laten zien, nu zijn dit er een heel stuk minder. Wordt dit ook nog omgezet of moet ik aan de weinige posts per pagina wennen?

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    "Vroeger" kon je 100 posts per pagina laten zien, nu zijn dit er een heel stuk minder. Wordt dit ook nog omgezet of moet ik aan de weinige posts per pagina wennen?
    Met de huidige software is het helaas niet mogelijk om dit per gebruiker in te stellen. Momenteel staat het aantal posts voor iedereen op 35 per pagina, en dat is dus niet individueel aan te passen. We willen dit niet verder verhogen omdat dat voor mensen met een modemverbinding te lange laadtijden oplevert.
    Eric van Ballegoie

  6. #381
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Misschien iets banaal ... maar kan het zijn dat er op de Hoofpagina van DVD.nl nog steeds een kerstboompje staat ?

  7. #382

    Standaard

    De kop van de notificatie-emailtjes is zojuist korter gemaakt op verzoek!

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Misschien iets banaal ... maar kan het zijn dat er op de Hoofpagina van DVD.nl nog steeds een kerstboompje staat ?
    Alleen als jij je cache al maanden niet geleegd hebt
    Eric van Ballegoie

  9. #384
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Misschien iets banaal ... maar kan het zijn dat er op de Hoofpagina van DVD.nl nog steeds een kerstboompje staat ?
    Alleen als jij je cache al maanden niet geleegd hebt
    Nu ja das nu juist het rare ... op mijn pc thuis is het al lang weg maar op de unief stond het er nog steeds ... en daar zou de cache dan na iedere log in moeten geleegd zijn ... raar gewoon

  10. #385

    Standaard Pagina "12" van deze thread en dus notificatie gaa

    Er gaat iets mis met de indezering van deze thread.

    Op de overzichtpagina staat bij mij:
    Ga naar de pagina 1 .... 10, 11. 12

    Als ik op "12" klik, is deze link: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...2138&start=385 dan krijg ik een pagina met de tekst "Er staan geen reacties in dit onderwerp"

    Lastiger en verwarrend is dat e-mail notificaties die uitgaan van deze thread gebruik maken van diezelfde pagina 12. Krijg je dus een linkje, krijg je vervolgens een webpagina met die tekst "Er staan geen reacties in dit onderwerp"

    Het kan zijn dat dit probleem met het groeien van het aantal posts in deze thread automatisch zichzelf weer (tijdelijk) oplost.

  11. #386
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb nog steeds af en toe last van links in mijn mailtjes die niet werken. Er wordt naar een post verwezen die er wel is, maar niet op die pagina. Ik moet dan handmatig via het forumindexmenu naar de thread gaan om dan één pagina eerder de genoemde post te zien. Het valt mij op dat mij dat regelmatig overkomt in de thread "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?". Het kan natuurlijk zijn dat dit probleem al langer bekend is en dat jullie hier al lang mee bezig zijn, in dat geval mijn excuses.
    Wat de nieuwe vormgeving betreft, het ziet er goed uit! Het was even wennen in het begin, maar inmiddels is het weer lekker rondsurfen langs alle threads.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  12. #387

    Standaard

    Volgens mij is het probleem dat Luchtgordijn Bogey en Eddy hier aankeerten puur bij deze thread en bij de 'Welke DVD's heb je de laatste tijd aangeschaft' thread. Misschien dat bij deze twee threads tijdens de coversie iets fout is gegaan. Dichtgooien en een 'vervolgthread' aanmaken is dat een goede oplossing denk ik. Wie kan beamen dat het alleen bij deze twee threads voorkomt?

  13. #388

    Standaard Conversie??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Misschien dat bij deze twee threads tijdens de coversie iets fout is gegaan.
    Deze thread is gestart op 22-02-2003. Was dat voor de conversie dan? De inhoud van deze thread impliceert namelijk dat hij na het begin van het nieuwe forum is ontstaan.

    Overigens is - nog eerder dan ik vermoedde - het probleem sinds Eddy's post inmiddels alweer niet meer te reproduceren. Lijkt dus dat er een afwijking in zit van ca 8 a 10 posts. (er vanuitgaande dat er iet mis gaat bij het tellen van posts).

  14. #389

    Standaard Re: Conversie??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Misschien dat bij deze twee threads tijdens de coversie iets fout is gegaan.
    Deze thread is gestart op 22-02-2003. Was dat voor de conversie dan? De inhoud van deze thread impliceert namelijk dat hij na het begin van het nieuwe forum is ontstaan.

    Overigens is - nog eerder dan ik vermoedde - het probleem sinds Eddy's post inmiddels alweer niet meer te reproduceren. Lijkt dus dat er een afwijking in zit van ca 8 a 10 posts. (er vanuitgaande dat er iet mis gaat bij het tellen van posts).
    Ik heb deze thread aangemaakt na de conversie. Het probleem doet zich echter ook hier voor dus het lijkt mij niet dat het daaraan licht.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  15. #390

    Standaard

    Klopt, deze thread is na de conversie pas aangemaakt. Maar de nacht na de conversie hadden we een probleem met de database server dat de harddisk helemaal was volgelopen. Daarna waren de databases van het forum van DVD.nl en Hardware.Info niet meer helemaal ok. Bij Hardware.Info hebben we een backup van een paar uur eerder terug gezet, bij DVD.nl hebben we de database destijds gerepareerd. En ik kan me dus voorstellen dat bij deze twee threads nog altijd ergens een foutje in de database zit. Dus nogmaals: als niemand een voorbeeld van een andere thread met dit probleem weet, gooi ik deze twee gewoon dicht en maak ik vervolg-threads aan. Dan zijn we denkelijk van het probleem af.

  16. #391
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Het lijkt mij een prima oplossing!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Klopt, deze thread is na de conversie pas aangemaakt. Maar de nacht na de conversie hadden we een probleem met de database server dat de harddisk helemaal was volgelopen. Daarna waren de databases van het forum van DVD.nl en Hardware.Info niet meer helemaal ok. Bij Hardware.Info hebben we een backup van een paar uur eerder terug gezet, bij DVD.nl hebben we de database destijds gerepareerd. En ik kan me dus voorstellen dat bij deze twee threads nog altijd ergens een foutje in de database zit. Dus nogmaals: als niemand een voorbeeld van een andere thread met dit probleem weet, gooi ik deze twee gewoon dicht en maak ik vervolg-threads aan. Dan zijn we denkelijk van het probleem af.
    Goed plan

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  18. #393

    Standaard

    Verdere opmerkingen over het nieuwe forum a.u.b. in deze vervolg-thread:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12532

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •