Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 393 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    AAAAAARGH!!!

    Waar ben ik???
    wordt aan gewerkt.
    ff testen
    Jouw test werkte nog niet(EDIT: toch wel...), mijn post wel...

    Jammer dat de al geplaatste smilies niet meteen worden gecorrigeerd...

  2. #52

    Standaard

    Ik ben tot nu toe nog een beetje de weg kwijt,vooral om onderwerpen terug te vinden waar ik heb gepost.En via de email link kom ik al helemaal niet meer op het forum!!
    En volgens mij krijg ik geen pm's meer binnen,Obiman zou er mij eentje gestuurd hebben,maar kan hem niet vinden.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #53
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Ik ben tot nu toe nog een beetje de weg kwijt,vooral om onderwerpen terug te vinden waar ik heb gepost.En via de email link kom ik al helemaal niet meer op het forum!!
    En volgens mij krijg ik geen pm's meer binnen,Obiman zou er mij eentje gestuurd hebben,maar kan hem niet vinden.....
    En ik vind het ook een beetje chaotisch. Bij veel berichten zie ik mijn avatar niet meer en ik kan ook mijn profile niet openen.

  4. #54

    Standaard

    De eerste post bij Aanbiedingen meerdere DVD titels. doet het niet,maar is ook de zelfde als de tweede,die het wel doet.

    Er is nog iets als je voor de verandering op het dvd.nl logo drukkte ging je naar de index,maar nu ga je naar de index van het forum.

  5. #55

    Standaard

    Mooi werk jongens (meiden?), wordt steeds mooier hier... Complimenten alom aan degenen die er aan gewerkt hebben.

    Ga wel mee in de mening van Nathan: doe wat aan je raffelige randjes rond de knoppen (beetje amateuristisch)

    En waarom moet het nou PB heten en kon het niet gewoon PM blijven waar iedereen al jaren aan gewend was: "Ik stuur je even een PM uhhh, PB". Had toch in gewoon Nederlands ook Prive Mail of Persoonlijke Memo (dus PM) kunnen betekenen of zo... Het is met PB net zo onduidelijk: Persoonlijke Bullshit? Prive Boodschap (doet mij aan toilet denken)?

    En die 255 tekens voor de signature: is dat nou DE manier om de signatures in grootte te beperken. Die van mij was prima (volgens regels Eric!), maar had nu ineens teveel tekens en moest hem toch aanpassen, toen ik mijn avatar aanpaste (hij deed het eerst wel op het niewue forum!)

    Wel handig die woonplaats vermelding dadelijk bij koop/verkoop/ruil. Zag het bij anderen, heb hem gelijk even ingevuld en voila.

  6. #56

    Standaard

    Hoe kan je nu je eigen post editen??? heb het gevonden :roll:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Hoe kan je nu je eigen post editen??? heb het gevonden :roll:
    Hoe krijg ik mijn profiler weer in mijn signature, want zo vol was mijn signature volgens mij niet :?:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #58

    Standaard Even achter de schermen...

    Het forum gebruikt nu phpBB. Was het hiervoor niet vBulletin? Dan maakt het wat snelheid betreft niet veel uit, maar scheelt wel een hoop geld. Persoonlijk heb ik geen problemen met de indeling want phpBB wordt voor veel forums gebruikt.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Hoe kan je nu je eigen post editen??? heb het gevonden
    Hoe krijg ik mijn profiler weer in mijn signature, want zo vol was mijn signature volgens mij niet
    Komt door de spaties in de link
    Misschien dat ze dat ook nog even kunnen fixen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #60

    Standaard

    Als ik een pm,sorry...pb verstuur komt ie in mijn outbox te staan,maar hoe krijg ik hem dan verzonden?????
    Hij geeft wel aan dat ie verzonden is als ik op bericht verzenden klik,maar uiteindelijk staat ie dus in de outbox
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #61

    Standaard

    Ik vind de nieuwe lay-out erg...verwarrend.
    Tevens mis ik het tekentje dat je in een thread hebt gereageerd, het zogenaamde 'zwarte puntje in de envelop'. Of ligt dat aan mij?

    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  12. #62

    Standaard

    Pfff...tis even wennen hoor.
    Tot nu toe vind ik dit board nogal druk overkomen, maar zal gewoon een kwestie van wennen zijn :)

    PS: Idd zeer jammer dat er geen button is die laat zien dat je binnen een thread al een reply hebt gegeven.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Mooi werk jongens (meiden?), wordt steeds mooier hier... Complimenten alom aan degenen die er aan gewerkt hebben.

    Ga wel mee in de mening van Nathan: doe wat aan je raffelige randjes rond de knoppen (beetje amateuristisch)

    En waarom moet het nou PB heten en kon het niet gewoon PM blijven waar iedereen al jaren aan gewend was: "Ik stuur je even een PM uhhh, PB". Had toch in gewoon Nederlands ook Prive Mail of Persoonlijke Memo (dus PM) kunnen betekenen of zo... Het is met PB net zo onduidelijk: Persoonlijke Bullshit? Prive Boodschap (doet mij aan toilet denken)?

    En die 255 tekens voor de signature: is dat nou DE manier om de signatures in grootte te beperken. Die van mij was prima (volgens regels Eric!), maar had nu ineens teveel tekens en moest hem toch aanpassen, toen ik mijn avatar aanpaste (hij deed het eerst wel op het niewue forum!)

    Wel handig die woonplaats vermelding dadelijk bij koop/verkoop/ruil. Zag het bij anderen, heb hem gelijk even ingevuld en voila.
    Ik wil de mijnen ook op Amsterdam zetten en dan zegt hij inderdaad dat ik een tegrote sig heb.
    Terwijl ik al de size code op 1 heb staan en het eerst ook zo was en goedgekeurd.

  14. #64

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=6368

    Deze thread bestaat nu 2x? Deze vond ik in DVD Algemeen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Hoe kan ik een file attachen? Of is dat ook verloren gegaan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hoe kan ik een file attachen? Of is dat ook verloren gegaan :?
    Zit er niet meer in zo te zien :x
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  17. #67

    Standaard

    het is zeker ff wennen, is wel mooier maar dat vorige was veel beter, overzichtelijker

  18. #68

    Standaard

    Ik heb het nog eens bekeken, maar ik vind het allemaal
    WAARDELOOS

    De berichten zijn te breed voor mijn scherm, en dat valt ook niet te verhelpen door de resolutie en de lettergrootte aan te passen. Verder heb ik geen behoefte aan het lezen van een quote in een quote zijn de smilies veel minder goed, en mis ik de buddy-lijst dat je bij instellingen kan zien wie er online zijn.

    WAT EEN ACHTERUITGANG

  19. #69

    Standaard

    De stijl van het forum past ook helemaal niet meer bij die van de hoofdpagina, maar dat gaan jullie nog veranderen neem ik aan?

    En die knoppen zijn ook niet mooi.

    Oke, ik ben uitgezeurd:D

  20. #70

    Standaard

    Ik heb ook even naar alles zitten kijken en een beetje zitten afwegen enzo, maar ik vind dit board niet echt een vooruitgang. De enige vooruitgang die ik kan ontdekken is de who's online, maar ook dat gedeelte is niet optimaal. (een reply staat bijvoorbeeld niet als reply in thread x, maar gewoon reply met als link naar de main page)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    De berichten zijn te breed voor mijn scherm, en dat valt ook niet te verhelpen door de resolutie en de lettergrootte aan te passen.
    Misschien zijn er nog wat bugs waar achter de schermen aan wordt gewerkt?
    Leon onze wizard, heeft zojuist na het opofferen van een vrije zaterdag voor een werkdag van 13 uur, zijn bed opgezocht...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Verder heb ik geen behoefte aan het lezen van een quote in een quote
    Dit is geheel aan de quoter... Net als "vroeger" is het nog steeds mogelijk, en zelfs aan te raden, om het onbelangrijke deel van een quote te wissen...
    Een quote in een quote is daarentegen wel erg handig om te zien waar men het over heeft.... "Vroeger" moest je daarvoor vaak terugscrollen of zelfs bladeren...

    Maar ja... volgens sommigen was vroegâh alles beter

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Ik heb ook even naar alles zitten kijken en een beetje zitten afwegen enzo, maar ik vind dit board niet echt een vooruitgang. De enige vooruitgang die ik kan ontdekken is de who's online, maar ook dat gedeelte is niet optimaal. (een reply staat bijvoorbeeld niet als reply in thread x, maar gewoon reply met als link naar de main page)
    Wat was eigenlijk de reden voor deze vernieuwing? Het staat vast wel ergens, maar ik ga dat nu even niet teruglezen. Maar volgens mij zijn de meesten er niet blij mee :roll:

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    De berichten zijn te breed voor mijn scherm, en dat valt ook niet te verhelpen door de resolutie en de lettergrootte aan te passen.
    Misschien zijn er nog wat bugs waar achter de schermen aan wordt gewerkt?
    Leon onze wizard, heeft zojuist na het opofferen van een vrije zaterdag voor een werkdag van 13 uur, zijn bed opgezocht...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Verder heb ik geen behoefte aan het lezen van een quote in een quote
    Dit is geheel aan de quoter... Net als "vroeger" is het nog steeds mogelijk, en zelfs aan te raden, om het onbelangrijke deel van een quote te wissen...
    Een quote in een quote is daarentegen wel erg handig om te zien waar men het over heeft.... "Vroeger" moest je daarvoor vaak terugscrollen of zelfs bladeren...

    Maar ja... volgens sommigen was vroegâh alles beter

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Ik heb ook even naar alles zitten kijken en een beetje zitten afwegen enzo, maar ik vind dit board niet echt een vooruitgang. De enige vooruitgang die ik kan ontdekken is de who's online, maar ook dat gedeelte is niet optimaal. (een reply staat bijvoorbeeld niet als reply in thread x, maar gewoon reply met als link naar de main page)
    Wat was eigenlijk de reden voor deze vernieuwing? Het staat vast wel ergens, maar ik ga dat nu even niet teruglezen. Maar volgens mij zijn de meesten er niet blij mee :roll:

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Maar ja... volgens sommigen was vroegâh alles beter :roll: :D
    Ik was tevreden zoals het was ja. Komt die buddy-lijst wel weer terug? Die vond ik erg handig.

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •