Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 94 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hele gave film! En dat beeld . Maar als ik hem op mijn pc afspeel dan vind ik het beeld in het cafe (bij de man met de death sticks ) heeel bagger. iemand nog meer gemerkt? Of zou het toch aan mijn hardware liggen, alle films zijn verder kei goed, maar daar vind ik het niet goed. Graag of iemand dat ook gezien heeft.

    greets Pim

  2. #27

    Standaard Re: THX Optimyzer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi

    THX Optimyzer...
    Ben bang dat een THX Optimizer niet veel goeds aan de afstelling zal doen :wink:

    Ik moet Bjorn gelijk geven, los van de discussie of de film nu wel of niet goed was, blijft het feit dat 5 sterren voor zowel beeld alsook geluid teveel is, beide zijn inderdaad niet perfect of van referentie-nivo.

    Het LFE kanaal op deze Star Wars schijf is nagenoeg belachelijk hoog afgesteld (5 a 6dB te hard tov de andere kanalen), reden genoeg om een er volle ster minder voor te geven.

    Het beeld is overall goed, volle kleuren, detail, solide blacklevel enz maar van diepte-detail of echte scherpte is geen sprake. Ik ben er echter nog niet geheel uit of dit te wijten valt aan de transfer of aan de gebruikte camera's (Sony HDW-F900) aangezien ook de cinema hetzelfde euvel kende en de feeling met digitale camera's nu eenmaal anders is.

    5 sterren geven is zowiezo altijd teveel, ongeacht de film en zijn kwaliteit, het kan namelijk altijd beter (ook binnen de techinische grenzen van het dvd-medium).

    Mvrgr

    Patrick

  3. #28

    Standaard Kan geen stem uitbrengen

    Kan niet stemmen op de recensie. Krijg het volgende te zien:
    U bent niet ingelogd, deze service is alleen voor leden. En volgens mij ben ik wel ingelogd. Crew hoe kan dit??
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #29

    Standaard er wordt beter geacteerd

    Jammer dat de hoofdrolspeler"Hayden Christensen" een acteer prestatie neer zet die de film op flink veel punten verziekt. Diepgang heb ik niet gevonden maar voor de rest is dit een betere episode dan de eerste. De glans neemt wel af van het fenomeen STAR WARS zeker waneer je hoort dat de door ons zo geliefde episodes niet in de originele staat op DVD komen te staan.

  5. #30

    Standaard

    [Kan niet stemmen op de recensie. Krijg het volgende te zien:
    U bent niet ingelogd, deze service is alleen voor leden. En volgens mij ben ik wel ingelogd. Crew hoe kan dit?? ]

    Ik heb het zelfde probleem.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Zoals bekend bestaat de gehele Star Wars Saga uit negen delen. Ik denk dat George meer succes zal hebben met het uitbrengen van de delen 7 8 en 9.
    GL Heeft al meerdere malen gezegd dat er geen delen 7,8 en 9 zullen komen (of die daarmee de waarheid spreekt of niet is een ander verhaal).

    Persoonlijk vond ik deel twee na TESB de betere SW film, en ook Ep I vond ik erg leuk. De grote zwakte van Ep II is het romantische middenstuk wat enigszins het tempo uit de film haalt en anderzijds te geforceerd en ongeloofwaardig aandoet.

    But it delivers what it promises to the Star Wars fan: mooie beelden van Coruscant (zeker tijdens de chase), hele gave battle tussen Jango en Obi en de battle met de clones op het eind.

    Het verhaal? Dezelfde pulp als delen 4,5 en 6. Ondergeschikt aan de audiovisuele ervaring. Met die wetenschap moet je naar Star Wars kijken. Voor een goed verhaal kijk je maar wat anders :wink:

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Zoals bekend bestaat de gehele Star Wars Saga uit negen delen. Ik denk dat George meer succes zal hebben met het uitbrengen van de delen 7 8 en 9.
    GL Heeft al meerdere malen gezegd dat er geen delen 7,8 en 9 zullen komen (of die daarmee de waarheid spreekt of niet is een ander verhaal).

    Persoonlijk vond ik deel twee na TESB de betere SW film, en ook Ep I vond ik erg leuk. De grote zwakte van Ep II is het romantische middenstuk wat enigszins het tempo uit de film haalt en anderzijds te geforceerd en ongeloofwaardig aandoet.

    But it delivers what it promises to the Star Wars fan: mooie beelden van Coruscant (zeker tijdens de chase), hele gave battle tussen Jango en Obi en de battle met de clones op het eind.

    Het verhaal? Dezelfde pulp als delen 4,5 en 6. Ondergeschikt aan de audiovisuele ervaring. Met die wetenschap moet je naar Star Wars kijken. Voor een goed verhaal kijk je maar wat anders :wink:
    Ben het met je eens Rob, Ik vond Attack ot the Clones ook beter dan 1 en na TESB. En over de deel 7,8 en 9, ik zie toch wel dat ze in de toekomst ook gaan uitkomen 8)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Top-dvd. Goed beeld, goed geluid, veel extra's. voor de rest helemaal mijn genre, dus dat helt ook wel.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #34

    Standaard

    Star Wars heeft voor mij altijd een bepaalde magie...
    Deze DVD is een hele goede uitgave.
    Fantastisch geluid en dito beeld

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  10. #35

    Standaard

    Ik heb wel genoten van SW2. Idd veel beter dan deel 1. Het enige positieve daarin was Darth Maul.

    Ben benieuwd wat deel 3 ons brengt...

    gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  11. #36

    Standaard

    vond deel 2 niet veel beter dan deel 1.

    vooral de liefdesscene's waren erg langdradig, dit haalde het hele tempo uit de film.

  12. #37

    Standaard

    De extra's zijn beter dan de film... dat is niet zo positief!

    Regie, screenplay en editing zijn veel beter dan bij Episode I. Acteerwerk is er echter niet op vooruitgegaan, en het verhaal vind ik ook zwakker bij Episode II
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #38

    Standaard

    ik vind in de indeling van de scenes in de film (net als in 1) zo zuur.

    eerst wat actie, dan lovestory van ani en amidala, dan weer jedi council, dan weer sith,
    dat kijkt gewoon niet lekker

    en de lichtsabel gevechten duurden veels te kort :/
    Yesterday is history. Tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it the present.

  14. #39

    Standaard

    Ik vind het op zich ook een prima DVD.
    Alhoewel de "romantiek" van de delen 4,5 en 6 niet gehaald wordt.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Dit vind ik het enige minpuntje van de recensie. Ik vind de acteerprestatie van Hayden Christensen helemaal niet goed.
    Volledig mee akkoord. Als hij al kan acteren dan doet 'ie het zeker niet in AOTC. :)
    En net als Rinkelbeer vond ik deel 1 toch net iets beter dan 2. Voor het verhaal moet je het eigenlijk bij geen van de twee doen... Ik heb beide delen puur voor de home theater-ervaring die ze bieden. Als DVD gezien, zijn het schitterende releases.
    hier ook.
    ik ben helemaal geen fan van dit genre maar heb de films allebei in mijn bezit, en vind deel 2 het ook niet halen bij deel 1. Die gozer speelt niet goed, dun, niet boeiend verhaaltje en een ondermaatse Samuel Jackson.

    Ben benieuwd wat deel 3 moet brengen, maar ik hou mijn hart vast...
    3d

  16. #41

    Standaard

    STARWARS is mijn leven ik kan niet zonder elke dag even kijken naar 1 van de episodes.
    ik denk naar mijn mening dat je de episodes 4,5,6 niet mag vergelijken met 1,2,3
    het is nu een andere tijd we zijn al veel gewend van films en episode 4 A new hope was natuurlijk in die tijd iets nieuws.


    maar starwars blijft mijn leven.

  17. #42
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    STARWARS is mijn leven ik kan niet zonder elke dag even kijken naar 1 van de episodes.
    ik denk naar mijn mening dat je de episodes 4,5,6 niet mag vergelijken met 1,2,3
    het is nu een andere tijd we zijn al veel gewend van films en episode 4 A new hope was natuurlijk in die tijd iets nieuws.


    maar starwars blijft mijn leven.
    Ik begrijp perfect wat je bedoelt ... het eerste wat ik 's morgens zie is Star Wars en het laatste wat ik 's avonds zie is Star Wars ... nooit krijg ik er te veel van ... ik vind dan ook dat een niet-fan een film uit dit genre kan beoordelen .... zou hetzelfde zijn als ik die Silence of the Lambs of Titanic ga beoordelen ....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    ik vind dan ook dat een niet-fan een film uit dit genre kan beoordelen .... zou hetzelfde zijn als ik die Silence of the Lambs of Titanic ga beoordelen ....
    Dat hangt er van af, vind ik, of je wel of niet van het genre SOTL/Titanic houdt (niet dus, vermoed ik )... Ikzelf apprecieer films uit elk denkbaar genre, als ze maar goed zijn. Audiovisueel is Star Wars hoog niveau maar qua acteerprestaties vind ik de nieuwe delen ondermaats. Voor Anakin is de casting in beide Episodes gewoon rampzalig gebleken.

    En wat het fan zijn betreft... Wanneer is een fan een verslaafde ? En kan een verslaafde zijn verslaving nog zinnig beoordelen ?

  19. #44
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    ik vind dan ook dat een niet-fan een film uit dit genre kan beoordelen .... zou hetzelfde zijn als ik die Silence of the Lambs of Titanic ga beoordelen ....
    Dat hangt er van af, vind ik, of je wel of niet van het genre SOTL/Titanic houdt (niet dus, vermoed ik )... Ikzelf apprecieer films uit elk denkbaar genre, als ze maar goed zijn. Audiovisueel is Star Wars hoog niveau maar qua acteerprestaties vind ik de nieuwe delen ondermaats. Voor Anakin is de casting in beide Episodes gewoon rampzalig gebleken.

    En wat het fan zijn betreft... Wanneer is een fan een verslaafde ? En kan een verslaafde zijn verslaving nog zinnig beoordelen ?
    tja uit technisch standpunt kan je iets globaal beoordelen maar kan je dat nog wel op het vlak van inhoud ... volgens mij niet ... want een film die ik zeer slecht vind kan iemand anders heel goed vinden .... ik heb daar respect voor en ben blij dat die mensen een totaal andere smaak hebben ... want allemaal hetzelfde is ook maar saai ...
    de acteerprestaties in de eerste trilogie en de dialogen zelf waren ook echt niet zo schitterend ... en dat komt dan uit de mond van een gerenommeerd en nu spijtig genoeg al overleden acteur als Alec Guiness die zelf in de trilogie meespeelde ...

  20. #45

    Standaard

    [quote="Pat"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En wat het fan zijn betreft... Wanneer is een fan een verslaafde ? En kan een verslaafde zijn verslaving nog zinnig beoordelen ? ;) :D
    precies

    juist een "niet" fan (what the hell that may be) kan een film vanaf een afstand bekijken. en dan nog zijn de acteerprestaties ondermaats...
    3d

  21. #46
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    [quote="John"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En wat het fan zijn betreft... Wanneer is een fan een verslaafde ? En kan een verslaafde zijn verslaving nog zinnig beoordelen ?
    precies

    juist een "niet" fan (what the hell that may be) kan een film vanaf een afstand bekijken. en dan nog zijn de acteerprestaties ondermaats...
    oh ja ? ik ben een "niet" - fan van Silence of the Lambs en ik vind het een achterlijke film .... dus hoe realistisch is dat dan ....

  22. #47

    Standaard

    [quote="Hans De Bisschop"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En wat het fan zijn betreft... Wanneer is een fan een verslaafde ? En kan een verslaafde zijn verslaving nog zinnig beoordelen ? ;) :D
    precies

    juist een "niet" fan (what the hell that may be) kan een film vanaf een afstand bekijken. en dan nog zijn de acteerprestaties ondermaats...
    oh ja ? ik ben een "niet" - fan van Silence of the Lambs en ik vind het een achterlijke film .... dus hoe realistisch is dat dan ....
    euhm... volgens mij viel ik jou BIJ, en niet AAN.....
    3d

  23. #48
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    [quote="John"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En wat het fan zijn betreft... Wanneer is een fan een verslaafde ? En kan een verslaafde zijn verslaving nog zinnig beoordelen ?
    precies

    juist een "niet" fan (what the hell that may be) kan een film vanaf een afstand bekijken. en dan nog zijn de acteerprestaties ondermaats...
    oh ja ? ik ben een "niet" - fan van Silence of the Lambs en ik vind het een achterlijke film .... dus hoe realistisch is dat dan ....
    euhm... volgens mij viel ik jou BIJ, en niet AAN.....
    nou de manier waarop je het dan stelt is toch ook wel zeer verwarrend ... of speelt het verschil in taalgebruik tussen Nederland en België ons hier dan weer eens parten ... :wink:

  24. #49

    Standaard

    Episode 2 is een voortborduring op de slechte kwaliteit van Episode 1
    Allebei redelijk vermakelijke films, maar ze kunnen bij lange na niet tippen aan de eerste drie klassiekers.

    De "leukste" scene van Ep2 was wel Anakin met die grote ronde "Koeien". Voor 6 jaar en jongere kinderen dan.

    Kom op zeg... *zucht*

  25. #50
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Threepio
    Episode 2 is een voortborduring op de slechte kwaliteit van Episode 1
    Allebei redelijk vermakelijke films, maar ze kunnen bij lange na niet tippen aan de eerste drie klassiekers.

    De "leukste" scene van Ep2 was wel Anakin met die grote ronde "Koeien". Voor 6 jaar en jongere kinderen dan.

    Kom op zeg... *zucht*
    nou dan zul jij alvast je tijd en geld niet hoeven te verdoen aan episode III ... want het is voor jou toch nooit goed genoeg ... wat wil je nu die nieuwe films gaan vergelijken met die oude .... das appelen met peren vergelijken ....

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •