Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Tja, misschien heb je gelijk. Het is dan wel jammer, maar dan kan ik er ook niks aan doen :)

    Waarschijnlijk ga ik echter toch wel geld verdoen(?) aan Episode III. Hoop doet leven, he.
    Als ze nou maar iniedergeval een goede titel bedenken...

  2. #52

    Standaard

    Deze kocht ik puur omdat de naam 'Star Wars' op de hoes staat: hem NIET kopen zou in mijn vriendenkring bijna als heiligschennis worden beschouwd. :D

    Maarru.. ondanks het spectakel haalt ie op geen einden het niveau van de films van de 2e trilogie. Het is gewoon niet *echt* Star Wars. Te clean en te futuristisch allemaal en het verhaal is gewoon veeeeeel te droog. De casting had ook beter gekunt maar het script is veel meer het probleem denk ik: dat bevat veel te weinig humor en verrassingen om echt te kunnen boeien. Alleen voor de echte fans is deze, of anders in ieder geval voor de liefhebbers van lekker goed gevulde SE's: qua extra's is ie namelijk wel uitstekend natuurlijk.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Te clean en te futuristisch
    Dit is natuurlijk opzettelijk gedaan. We zien de Republiek tijdens de hoogtijdagen ervan. In Ep 4,5,6 zien we een universum waarin al 20 jaar oorlog en onderdrukking heerst en alles en iedereen zwaar afgeragd is (het used-future principe). Je ziet ook dat in de oorspronkelijke trilogie alles veel rechter en kouder is, zoals de schepen en het design van de cockpits, gebouwen, kleren. Dat geeft de fascistische sfeer weer.

    In de nieuwe trilogie heeft alles voor mijn gevoel een jaren 50 gevoel, gezien het feit dat Lucas een fan is van deze periode (American Graffiti), geen vreemd gegeven om dit als voorbeeld te nemen voor de Republikeinse periode in het Star Wars universum...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Te clean en te futuristisch
    Dit is natuurlijk opzettelijk gedaan. We zien de Republiek tijdens de hoogtijdagen ervan. In Ep 4,5,6 zien we een universum waarin al 20 jaar oorlog en onderdrukking heerst en alles en iedereen zwaar afgeragd is (het used-future principe). Je ziet ook dat in de oorspronkelijke trilogie alles veel rechter en kouder is, zoals de schepen en het design van de cockpits, gebouwen, kleren. Dat geeft de fascistische sfeer weer.
    Sorry, maar als ik dat in een SciFi-franchise zou willen zien dan werd ik wel StarTrek-fan ofzo. Lucas heeft met die nieuwe 'look' de fans verraden omdat ie zo graag zijn special effects tentoon wilde stellen: da's mijn theorie.

    Btw: het uiterlijk van de film vond ik nog niet eens de zwakste schakel in deze film, maar dat was meer het verhaal wat ik niet te pruimen vondt.

  5. #55
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Te clean en te futuristisch
    Dit is natuurlijk opzettelijk gedaan. We zien de Republiek tijdens de hoogtijdagen ervan. In Ep 4,5,6 zien we een universum waarin al 20 jaar oorlog en onderdrukking heerst en alles en iedereen zwaar afgeragd is (het used-future principe). Je ziet ook dat in de oorspronkelijke trilogie alles veel rechter en kouder is, zoals de schepen en het design van de cockpits, gebouwen, kleren. Dat geeft de fascistische sfeer weer.
    Sorry, maar als ik dat in een SciFi-franchise zou willen zien dan werd ik wel StarTrek-fan ofzo. Lucas heeft met die nieuwe 'look' de fans verraden omdat ie zo graag zijn special effects tentoon wilde stellen: da's mijn theorie.

    Btw: het uiterlijk van de film vond ik nog niet eens de zwakste schakel in deze film, maar dat was meer het verhaal wat ik niet te pruimen vondt.
    Nou ja kort gezegd zijn er 2 groepen wat betreft Star Wars .... degenen die het goed kunnen hebben en er geen kwaad woord over zeggen en langs de andere kantd e mensen die er alles aan doen om de films af te breken .... dus we kunnen er nog eindeloos over blijven doordiscussiëren zonder ook maar wat te bereiken ....

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "Richard Boon
    Sorry, maar als ik dat in een SciFi-franchise zou willen zien dan werd ik wel StarTrek-fan ofzo. Lucas heeft met die nieuwe 'look' de fans verraden omdat ie zo graag zijn special effects tentoon wilde stellen: da's mijn theorie.

    Btw: het uiterlijk van de film vond ik nog niet eens de zwakste schakel in deze film, maar dat was meer het verhaal wat ik niet te pruimen vondt.
    Dat was wel duidelijk uit je post Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het juist wel leuk vond om de republiek in volle glorie te zien. Persoonlijk was ik juist bang voor een herhaling van de oude trilogie. Wat betreft mijn mening over het verhaal heb reeds genoeg gezegd in andere SW threads. Het enige wat ik beter had gevond is als Anakin in Ep I niet een of ander supersnotneuzerig joch was, maar een puber, van de leeftijd van Padmé. Had wat mij betreft de liefde ook wat aannemelijker gemaakt.

    Maar goed, smaken verschillen. Ik heb van alle 5 de films erg genoten, al is het alleen omdat ik me weer een klein jochie voel iedere keer dat ik ze zie...

  7. #57

    Standaard

    Zelf vond ik dit wel een van de aller beste star wars film tot nu toe.Oke anakin werd erg slecht gespeeld maar voor de rest is het wel een goede film.Waarom ik hem beter vind dan de rest is om dat ik episode 1 gewoon erg slecht vond,slechte decors,jar jar binks was irritant en anakin natuurlijk.star wars a new hope vond ik eigenlijk ook niet slecht alleen het zwaardgevecht op het laatst tussen obi wan kenobi en dart vader vond ik er niet zo goed uit zien.wat ik ook jammer vond van return of the jedi waren die beren maar al met al vind ik na attack of the clones return of the jedi de beste

  8. #58

    Standaard

    Voor een ieder die er interesse in heeft, ik heb hem voor je te koop in nieuwstaat (alleen maar 1x gekeken) voor € 20,= inclusief de verzendkosten.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Voor een ieder die er interesse in heeft, ik heb hem voor je te koop in nieuwstaat (alleen maar 1x gekeken) voor € 20,= inclusief de verzendkosten.
    ik denk dat je hiervoor een aparte thread in het TKA forum moet openen...

  10. #60

    Standaard

    eindelijk zijn de fans het met me eens, dit is echt helemaal nix.

    Ik heb ze omdat veel vrienden van mij het goed vinden en ik ze (heel) goedkoop kon krijgen.


  11. #61

    Standaard

    Hoe kunnen jullie het beeld nou 5 sterren geven, het is zo vaag dat ik drie keer me bril heb opgepoetst om er daarna achter te komen dat het niet aan mijn bril lag, maar dat het gewoon een veel te softe transfer is 3,5 sterren max! zou ik zeggen.

    Wacht maar op de S.E. Box set " met verbeteerde beeldkwaliteit". We worden gewoon uitgemolken door Lucas. Episode 1 met edge enhancement, Episode twee met een te softe transfer.
    Star Wars is al lang niet meer wat het ooit geweest is.

    A long time ago on a DVD far from here.......

  12. #62

    Standaard

    Ik vind episode II behoorlijk tegenvallen, net als episode I. Ik denk dat het komt doordat ik er een erg hoge verwachting van had, omdat episode IV, V en VI wél geweldig zijn, maar de absurde scene-indeling, de slepende liefdesscenes, het belabberde acteerwerk van Christensen en de verschrikkelijke Jar Jar Binks komen niet eens in de búúrt van het geweldige acteerwerk van Harrison Ford en Mark Hamill, de Star Destroyers en de Tie Fighters

    Ik vond overigens het verhaal ook een beetje typisch. Dooku laat een leger bouwen wat vervolgens aan de kant van de Republiek vecht... béétje vaag

    Het gevecht tussen de Jedi en de droids in de gevechtsarena vond ik overigens wel erg leuk om te zien, en Christopher Lee acteert, zoals gewoonlijk, uitmuntend, dus een échte ramp is 't nou ook weer niet

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan van Weelden
    Ben benieuwd wat deel 3 ons brengt...

    gr. Milan
    Het ontstaan van Darth Vader natuurlijk! 8)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Ik vond overigens het verhaal ook een beetje typisch. Dooku laat een leger bouwen wat vervolgens aan de kant van de Republiek vecht... béétje vaag
    Was denk ik toch allemaal een vooropgezet plan van Darth Sidious. Want die gaat straks de plaats van Palpatine innemen, en dus de macht over de miljoenen klonen die hij nodig heeft om The Empire op te bouwen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Hoe kunnen jullie het beeld nou 5 sterren geven, het is zo vaag dat ik drie keer me bril heb opgepoetst om er daarna achter te komen dat het niet aan mijn bril lag, maar dat het gewoon een veel te softe transfer is 3,5 sterren max! zou ik zeggen.

    Wacht maar op de S.E. Box set " met verbeteerde beeldkwaliteit". We worden gewoon uitgemolken door Lucas. Episode 1 met edge enhancement, Episode twee met een te softe transfer.
    Star Wars is al lang niet meer wat het ooit geweest is.

    A long time ago on a DVD far from here.......
    Klopt, ik kijk Dvd vaak op mijn pc en valt detail van beeld altijd goed op, in een paar scenes (bijv. zoektocht in de bar) is het beeld echt slecht , hier merk je opeens een veel lagere bitrate. Maar de meeste scenes spatten van het beeld af met veel detail(en hier merk je hogere bitrate). Maar anders kan bijna niet denk ik want de dvd zit gewoon bijna vol. Maar soft vind ik em niet. De opvolger van DvD moet het maar weer beter kunnen.

  16. #66

    Standaard

    Episode 2... Het acteertalent is in sommige scènes flink onder de maat als gevolg dat het verhaal al niet geloofwaardig wordt gepresenteerd. Daarnaast zien we zoveel speciale effecten in episode 2 dat het als voorloper van de episodes vier, vijf en zes al niet helemaal mooi aansluit, ookal pakken wij de speciale edities erbij als vergelijkingsmateriaal. En toch is de film zonder het geheel te zien een fantastische science fiction film vol actie en mooie effecten. Daarnaast een mooie dvd uitgave waar een goeie recensie van is geschreven .

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Episode 2... Het acteertalent is in sommige scènes flink onder de maat als gevolg dat het verhaal al niet geloofwaardig wordt gepresenteerd. Daarnaast zien we zoveel speciale effecten in episode 2 dat het als voorloper van de episodes vier, vijf en zes al niet helemaal mooi aansluit, ookal pakken wij de speciale edities erbij als vergelijkingsmateriaal. En toch is de film zonder het geheel te zien een fantastische science fiction film vol actie en mooie effecten. Daarnaast een mooie dvd uitgave waar een goeie recensie van is geschreven .
    als het goed is gaan ze episode 3 een oude look geven
    met minder kleuren en andere kapsels

  18. #68

    Standaard

    Het had bij de oude of digitaal opgepoetste trilogy moeten blijven (daar was niets mis mee)! Helaas kan ik over de prequels niets anders zeggen dan dat het alibi's zijn om de Star Wars koe verder uit te melken... het is een verspilling van Ewan McGregors acteertalent, tijd, geld en arbeid. Én als niemand had gezegd dat die Cristensen een mens van vlees en bloed was, zou ik zweren dat ze een nieuwe computeranimatie op het scherm loslieten! Uitdrukkingslozer dan een blok brandhout die kerel.
    "Back when I was picking beans in Guatemala, we used to make fresh coffee, right off the trees I mean. That was good. This is shit but, hey, I'm in a police station."

  19. #69

    Standaard

    Episode 2 is samen te vatten in één woord. Spijtig genoeg is dat woord : "Bleeh"...
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  20. #70

    Standaard

    Ik ben praktisch opgegroeid met Star Wars als jochie van 4. En die eerste liefde is nooit overgegaan todat de hele Episode 1-3 begon.

    Was ik nog redelijk te doen over deel 1 (op Anakin na) viel ik echt door de grond met deel 2. Hoewel Nathalie er gewoon beelschoon uitzag, is de rol van Anakin wederom totaal verkeerd gecast. Ik was zwaar teleur gesteld toen ik een schreeuwerig jochie, met zwaar amerikaans accent, zich moet voordoen als de statige Darth Vader. De liefdes scense leken regelrecht uit een re-make van Heidi te komen.

    Ik heb me maar voorgehouden te richten op andere dingen in de film (zoals die fantastische scene tussen Yoda en Dooku) (en natuurlijk Mr Jango-fet !!)... maar ergens huilt mijn hart toch in stilte.
    "Your Focus Determines Your Reality." -Qui-Gon Jinn

  21. #71

    Standaard vreemd gevoel

    Net als bij deel 1 had ik een deja vu gevoel toen ik hem het eerste keer bekeek in de bioscoop.
    Net alsof je alles al wist wat er ging gebeuren. Heel vreemd...

    Eigenlijk klopt dit wel. Iedereen weet nu wat er in deel drie moet gaan gebeuren. Alleen de vraag is wat Lucas Arts laat zien.

    bv
    - Geboorte van Luke Skywalker
    - 'Geboorte' van Darth Vader

    Misschien dat Princes Leia ook nog in beeld wordt gebracht. Zou het helemaal compleet maken.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  22. #72

    Standaard

    De review zou eigenlijk even aangepast moeten worden want zoals we weten is de dvd al uit.

    Net de dvd zitten kijken, de film is toch beter als ik dacht. Geeft me toch weer goede hoop voor deel 3.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    De review zou eigenlijk even aangepast moeten worden want zoals we weten is de dvd al uit.

    Net de dvd zitten kijken, de film is toch beter als ik dacht. Geeft me toch weer goede hoop voor deel 3.
    idd..ik vond hem ook goed, heb em al sinds de release in mn bezit.
    heb vaak gehoord dat het acteerwerk van hayden christesen (heb ik zn achternaam goed?) ''tenenkrommend slecht'' zou zijn. nou ik vind dat dus kantklare bullshit, vind hem juist goed acteren..
    kan niet w88 op episode 3!!!!!!!!!!!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  24. #74

    Standaard

    Ik heb deze gisteravond voor het eerst bekeken en ik vind hem stukken beter dan deel 1. Alleen hij bevat niet de magie die de oudere SW films wel hadden.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Ik heb deze gisteravond voor het eerst bekeken en ik vind hem stukken beter dan deel 1. Alleen hij bevat niet de magie die de oudere SW films wel hadden.
    dat klopt: hij is gelikter dan de oudere SWfilms, en heeft daardoor net niet datgene wat die 4,5,6 wel hebben. maar er bestaat geen twijfel over; hij is een stuk beter dan 1. kan niet w88 op deel 3!!!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •