De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Is dvdboxoffice.com betrouwbaar??

    Ik wou graag iets bestellen bij www.dvdboxoffice.com. Nou wou ik graag van mensen die ervaring hebben gehad met deze site weten of ze betrouwbaar zijn. Ik heb al in een andere thread gekeken en daar kwamen ze er als redelijk uit. Maar geldt dit ook voor Box sets, want ik wou graag de Die hard box set met alle 3 de films daar bestellen en hoe lang duurt het voordat je het pakje binnen hebt?

    Groeten en Bedankt, David.
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard Re: Is dvdboxoffice.com betrouwbaar??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Ik wou graag iets bestellen bij www.dvdboxoffice.com. Nou wou ik graag van mensen die ervaring hebben gehad met deze site weten of ze betrouwbaar zijn. Ik heb al in een andere thread gekeken en daar kwamen ze er als redelijk uit. Maar geldt dit ook voor Box sets, want ik wou graag de Die hard box set met alle 3 de films daar bestellen en hoe lang duurt het voordat je het pakje binnen hebt?

    Groeten en Bedankt, David.
    Ja, het kan nog wel eens even duren voor dat je pakketje in de bus valt.
    Heb het al een keer gehad dat het 5 weken duurde, nadat het bedrag van mijn CC was afgeschreven en herhaaldelijk mailen, dat de dvd werd verscheept.

  3. #3

    Standaard

    al 23 dvd's daar gekocht en nooit problemen, heb altijd alles binnen +/- 2 weken binnen

  4. #4

    Standaard

    Mooi zo dan ga ik ff iets bestellen bedankt jongens :D
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •