De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Derailed

  1. #1

    Standaard Derailed

    Ik vroeg me af of de film Derailed een beetje te genieten is (voor een b-film) of is het helemaal niet aan te zien, t hoef echt geen godfather te zijn..... 8)

  2. #2

    Standaard

    Ik vond het één van de mindere van Damme films.
    En ik ben een liefhebber !!!

    (De Camera man had volgens mij speed gebruikt ofzo.. iig een hele aparte stijl.)
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Ik vond het één van de mindere van Damme films.
    En ik ben een liefhebber !!!

    (De Camera man had volgens mij speed gebruikt ofzo.. iig een hele aparte stijl.)
    Maar t is wel nog leuk?

  4. #4

    Standaard

    Derailed is wel een hele slechte film en zeker Van Damme's slechtste film tot heden. De SFX zijn zo nep, het is een kruising tussen Under Siege, Outbreak en Die Hard. Derailed vond ik zo bagger dat je er niet eens om zal lachen. Beter niet huren, komt wel een keertje op tv.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    Derailed is wel een hele slechte film en zeker Van Damme's slechtste film tot heden. De SFX zijn zo nep, het is een kruising tussen Under Siege, Outbreak en Die Hard. Derailed vond ik zo bagger dat je er niet eens om zal lachen. Beter niet huren, komt wel een keertje op tv.
    Ach over een uurtje staat hij op mijn HD 8)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    Derailed is wel een hele slechte film en zeker Van Damme's slechtste film tot heden. De SFX zijn zo nep, het is een kruising tussen Under Siege, Outbreak en Die Hard. Derailed vond ik zo bagger dat je er niet eens om zal lachen. Beter niet huren, komt wel een keertje op tv.
    Ben het met je eens dat het een slechte film is, maar een van Damme fan moet hem gezien hebben... en er word toch weer leuk gedanst !
    Maar dat je het een kruising van Under Siege & Die Hard, Toch 2 naar mijn mening betere films gaat vergelijken... pffff daar komt ie niet in de buurt.
    Als die cameraman wat stiller had gestaan was het wel een leuke popcorn-film geweest, verstand op nul en lekker kijken.
    ( maar misschien ben ik te optimistisch als van Damme fan )
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  7. #7

    Standaard

    Oh... dit ziet er weer een echte Van Damme uit.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  8. #8

    Standaard

    Net gekeken wat een melig filmpje best aardig videovoer ..... maar ozo slecht .. maar zeker te genieten 8)
    6/10 (b-film schaal)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •