Pagina 33 van 95 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 2354 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    ik had dus echt niet verwacht dat Anakin DV zou zijn
    Dit was al bekend aan het eind van de oude trilogie :wink:
    daarom juist .. ik zeg toch ook toen ik als klein kind de eps. 4,5,6 ging kijken :P

  2. #802

    Standaard

    Spoilerrrrrr !!!


    ===============================================
    ===============================================

    Hierbij nog wat beelden uit EP3








  3. #803

  4. #804

    Standaard

    Ik moet zeggen dat er de laatste tijd een hoop van de nieuws over SW 'gelekt' wordt. ..... Zou Lucasfilm dit nu bewust doen ?? ....
    of gaat het eigenlijk bij veel 'beelden' om ontvreemd materiaal ??

    Niet dat ik het erg vind uiteraard (zelf post ik ook genoeg erover) maar ik vroeg het me eigenlijk zo af ...

    :wink:

  5. #805
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Als deel 3 maar beter gaat worden dan deel 2.

  6. #806

    Standaard

    Slechter dan Episode I kán het simpelweg niet worden. Ik was één van die freaks die er voor naar het buitenland ging om de film een aantal maanden eerder te zien, maar ondanks dat dat een leuk avontuur was, viel die film me behoorlijk tegen. Episode II was al een stuk beter. Van III heb ik behoorlijk hoge verwachtingen (al heb ik mezelf al een beetje té veel gespoiled)...

  7. #807

    Standaard

    Nu moeten jullie me dan toch even zeggen .. sorry als het een beetje offtopic is, maar schokkender nieuws dan plaatjes en giffies wordt er toch niet geplaatts; Waarom vinden jullie Ep.II nou beter dan I?
    Ik vind Ep. I veel beter karakters hebben dan deel 2 en er werd veel beter in Ep.I geacteerd, het had veel meer de sfeer en humor van de originele delen en de race was schitterend, zelfs nu 6 jaar later!
    Deel II zag er veelte veel uit als een game, de humor was errrg flauw (bijv. dat van dat omwisselen van de hoofden ) en de acteerprestaties waren erg belabberd (met uitzondering van Mc. Gregor!).. en dan het belangrijkste; het verhaal past totaal niet binnen de SW saga .. een liefdes verhaal .. en dan nog eens een damn slechte ook!

    Maar ik ben er al wel achter dat ik de enige ben zowat .. dus kom maar op met jullie 'tegen argumenten'

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    .. en dan het belangrijkste; het verhaal past totaal niet binnen de SW saga .. een liefdes verhaal .. en dan nog eens een damn slechte ook!
    ahum.. Han Solo - Princess Leia ?

    Ennuh 2 heeft veel lekkerdere gevechten dan deeltje 1... en natuurlijk Samuel L Jackson met lightsabre =


  9. #809

    Standaard

    Dit lijkt mij nou echt zo'n shitfilmpje eigenlijk....gewoon, een gevoel.

  10. #810
    Graven
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Dit lijkt mij nou echt zo'n shitfilmpje eigenlijk....gewoon, een gevoel.
    Ik vind het raar om dit zo te posten. Iedereen heeft een eigen mening, maar dat zo bot te posten, komt bij mij over als posten om je aantal posts te vehogen.

    Leg eens uit waarom het volgens jouw een slechte film wordt.

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Deel II zag er veelte veel uit als een game
    Niet erger dan de race en de gevechten (m.u.v. de confrontatie met Darth Maul) in deel 1.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    , de humor was errrg flauw
    De enkele uitschieter op dit gebied is 'n stuk minder erg dan de 'humor' in deel 1. Jar-Jar Binks. Meer hoef ik toch niet te zeggen?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    en dan het belangrijkste; het verhaal past totaal niet binnen de SW saga .. een liefdes verhaal ..
    Dit snap ik nou niet. Deel 2 is nauwelijks een liefdesverhaal te noemen. Het blijft maar een sub-plot in het grote geheel. Als George Lucas dit deel niet zelf een liefdesverhaal had genoemd, had waarschijnlijk niemand de film als zodanig beschouwd.

    Deel 2 heeft absoluut z'n tekortkomingen (met name houterig acteerwerk en houterige dialogen), maar die tekortkomingen waren in mindere mate aanwezig dan in deel 1 (en daarom minder storend). Voeg daarbij dat naast kinderachtige personages als Wato en Jar-Jar in deel 1 een irritant kind meespeelt, dat er in deel 1 te veel wordt uitgelegd (Midochlorians? Rot op!), dat in deel 2 het verhaal meer vaart krijgt (o.a. de hints naar wat gaat komen in het volgende deel, meer intrige rond Darth Sidious en Palpatine) en een flinke portie actie (wat mij betreft juist minder 'game'-achtig dan in deel 1) en het is wat mij betreft een uitgemaakte zaak. Deel 2 komt ondanks de tekortkomingen in de buurt van het minste deel uit de originile trilogie (Return of the Jedi). Deel 1 niet.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.

    ahum.. Han Solo - Princess Leia ?

    Ennuh 2 heeft veel lekkerdere gevechten dan deeltje 1... en natuurlijk Samuel L Jackson met lightsabre =
    ja .. heb je helemaal gelijk in, maar ik vind dat dat meer een sub plot is dan het liefdes verhaal van Anakin en Padmé; ik vind die films niet echt een liefdesverhaal op zich, terwijl ik dat wel VIND bij Ep. II waarbij de zoektocht van Obi-Wan juist meer als een subplot overkomen.
    Plus dat Leia en Han gewoon veel natuurlijker overkomen .. tsja .. gewoon gevoelsmatig..

    Ik heb Jar Jar nooit echt zo heel erg irritant gevonden, oké .. het werd wel vermoeiend dat lompe dialect van hem .. maar ach .. En Wato vond ik juist wel grappig .. zoals ik zal zei; het is allemaal een mening .. ik ben blij dat we niet allemaal hetzelfde over films denken

  13. #813

    Standaard

    Nu ik steeds meer beelden zie van Episode III, ben ik errug nieuwschierig geworden. Van mij mag het nu wel snel mei worden.

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    ja .. heb je helemaal gelijk in, maar ik vind dat dat meer een sub plot is dan het liefdes verhaal van Anakin en Padmé; ik vind die films niet echt een liefdesverhaal op zich, terwijl ik dat wel VIND bij Ep. II waarbij de zoektocht van Obi-Wan juist meer als een subplot overkomen.
    Plus dat Leia en Han gewoon veel natuurlijker overkomen .. tsja .. gewoon gevoelsmatig..

    Ik heb Jar Jar nooit echt zo heel erg irritant gevonden, oké .. het werd wel vermoeiend dat lompe dialect van hem .. maar ach .. En Wato vond ik juist wel grappig .. zoals ik zal zei; het is allemaal een mening .. ik ben blij dat we niet allemaal hetzelfde over films denken

    Ja maar het punt bij de liefde tussen padme en anakin, is de toekomst... Padme is een van de redenen dat Anakin Sith wordt, en dat is een aanloop naar deeltje III en uiteindelijk deeltje IV
    Dus heeft dit liefdes verhaal meer impact op het uiteindelijke verhaal...
    (DENK IK )


  15. #815

    Standaard

    ik heb er alle vertrouwen in op naar mei
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  16. #816

    Standaard

    ik hrb er alle vertrouwen in op naar mei
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  17. #817

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Als je even met je ogen knippert is het voorbij......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Als je even met je ogen knippert is het voorbij......
    Oooooow, daarom zag ik nix

  20. #820

    Standaard

    Het wachten tot mei begint bijna ondragelijk te worden... Al deze plaatjes, na het uitspelen van de Republic Commando Demo *eindigt leuk met de introductie van General Grievous*

    Ik wil mei...

  21. #821

    Standaard

    Ik ga m in Amerika zien!!! woehoe, studiereisjes van school rule....!!! :wink:

    Niemand die hier iets aan heeft, maar ik vind t wel cool...

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    ja .. heb je helemaal gelijk in, maar ik vind dat dat meer een sub plot is dan het liefdes verhaal van Anakin en Padmé; ik vind die films niet echt een liefdesverhaal op zich, terwijl ik dat wel VIND bij Ep. II waarbij de zoektocht van Obi-Wan juist meer als een subplot overkomen.
    Plus dat Leia en Han gewoon veel natuurlijker overkomen .. tsja .. gewoon gevoelsmatig..

    Ik heb Jar Jar nooit echt zo heel erg irritant gevonden, oké .. het werd wel vermoeiend dat lompe dialect van hem .. maar ach .. En Wato vond ik juist wel grappig .. zoals ik zal zei; het is allemaal een mening .. ik ben blij dat we niet allemaal hetzelfde over films denken

    Ja maar het punt bij de liefde tussen padme en anakin, is de toekomst... Padme is een van de redenen dat Anakin Sith wordt, en dat is een aanloop naar deeltje III en uiteindelijk deeltje IV
    Dus heeft dit liefdes verhaal meer impact op het uiteindelijke verhaal...
    (DENK IK )
    Anders waren er ook nooit en Luke en Lia he...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Als je even met je ogen knippert is het voorbij......
    Belangrijk!: DIT IS EEN FANCREATIE Maar het lijkt idd zeer echt.
    Het is gemaakt door een member op het theforce.net forum genaamd "Pixel".
    Hij is ook bezig met z'n eigen trailer te maken. Echt prachtig! Net echt. Dr zitten 40 effect shots in

    http://boards.theforce.net/Revenge_o...31/17968934/p1

    Ik kon de exacte pagina niet vinden maar dit is alvast de link naar het forum.[/b]

  24. #824

    Standaard

    Dit is toch wel heel echt.
    Dat is duidelijk Hayden.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  25. #825

    Standaard

    (off topic)
    Zijn er eigenlijk in Nederland digitale bioscopen zodat ik 'm in perfect beeld kan zien?
    " George Lucas gonna sue somebody. "

Pagina 33 van 95 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •