Pagina 2 van 95 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2354 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    damn
    i had de title van de derde deel ..
    maar ben t vergeten ...
    en hij komt in 2005 uit niet 2004 ..
    en hij zal zeker nie 4 uurtjes duren hoor ..
    mischien net nie 3 uren ...
    anywayz .... ik denk dat ie toch de beste Star Wars film zal worden .. :)
    Volgens mij gaat ie "FALL OF THE REPUBLIC" heten.

  2. #27

    Standaard

    idd moet nog wachten maar jah ...fan will do every think

    en die naam ben ik al achtergekomen ...

    :P
    Shinji ....you fool

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Ja, ik vond het hele idee van Endor, de 2e Death Star en de Ewoks niet zo geslaagd. Daartegenover vond ik de scenes met Darth Vader, Luke en de Emperor erg goed. De space battle uit ROTJ vind ik overigens geweldig...
    En wat te denken van de Jabba the Hutt scenes? Toch ook het aanzien meer dan waard dacht ik zo
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Episode 3 wordt een prachtige film waarin Obi-Wan Anakin aan grootjes slaat. Tevens zal Yoda Tyrannus verslaan.
    De Jedi die nog leven zullen inzien dat zij voor de voor de slechterik vechten (de Kanselier/keizer) en zullen worden beschuldigd van verraad. Zij zullen allemaal op 2 na worden vermoord door de troepen die zij eerst nog aanvoerden (Clonetroopers zijn "dosile"en luisteren namelijk altijd naar hun baas, in dit geval de keizer). Ik denk dat we Mace Windu ook nog wel een mooi gevecht gaan zien leveren. Misschien met Tyrannus. Ik denk dat hij het aflegt in deze.
    Je weet het nooit maar ik kijk er in ieder geval naar uit.

    P.S. Episode 2 was de beste, Episode 3 wordt de beste.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Tevens zal Yoda Tyrannus verslaan.
    (knip)
    Ik denk dat we Mace Windu ook nog wel een mooi gevecht gaan zien leveren. Misschien met Tyrannus. Ik denk dat hij het aflegt in deze.
    Ik denk eerder dat Tyrannus Yoda een poepie zal laten ruiken. Als Yoda sterker zou zijn dan Tyrannus en hem zou verslaan dan hadden we geen oude trilogie lijkt me...

    Mace Windu moet natuurlijk als een echte held ten onder gaan, misschien dat hij zichzelf opoffert in een strijd met Tyrannus zodat Yoda en Obi-Wan met Luke & Leia kunnen vluchten?

    Edit: duh, haal ik ff Darth Tyrannus in de war met Darth Sidious
    Ik denk inderdaad zoals het antwoord hieronder dat Anakin Tyrannus verslaat en zijn plaats als Sith apprentince naast Sidious inneemt...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Tevens zal Yoda Tyrannus verslaan.
    Het zou meer in de traditie van Star Wars liggen dat Anakin de Darth Tyranus doodt en vervolgens zijn plaats inneemt (net zoals Luke in Return of the Jedi wordt uitgedaagd Darth Vader te vermoorden en diens plaats in te nemen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Tevens zal Yoda Tyrannus verslaan.
    Het zou meer in de traditie van Star Wars liggen dat Anakin de Darth Tyranus doodt en vervolgens zijn plaats inneemt (net zoals Luke in Return of the Jedi wordt uitgedaagd Darth Vader te vermoorden en diens plaats in te nemen).

    In AotC hebben we gezien dat Anakin niet uitblinkt in Lightsaber gevechten. Hoe moet hij in godsnaam Tyrannus gaan verslaan? Tyrannus schiet bliksem uit z'n hand! De enige manier die ik mij kan bedenken is dat Anakin al enige jaren voor het (komende)gevecht met Tyrannus de technieken van de "darkside" (in het geheim) aan het beoefenen is.

    Dit laatste geloof ik echter niet!

    Bovendien is het wel al zeker dat Obi-Wan Anakin ernstig zal verwonden. Daaruit blijkt dus dat Obi-Wan beter met een lightsaber om kan gaan dan Anakin.
    In AotC had ook Obi-Wan geen schijn van kans tegen Tyrannus. Dus nogmaals: hoe moet Anakin Tyrannus dan ooit gaan verslaan?
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Dus nogmaals: hoe moet Anakin Tyrannus dan ooit gaan verslaan?
    Doordat George Lucas dat in het script zal zetten.

    Het is al vanaf Ep I duidelijk gemaakt dat Anakin een heel sterke force user is, alleen is ie dus nogal onbezonnen en handelt hij ondoordacht (dat heet Puberteit in normale mensen taal ).

    Aangezien Ep3 enkele jaren na Ep2 speelt, zou het goed mogelijk zijn dat Anakin veel heeft bijgeleerd en zijn handelen meer onder controle heeft. Overigens geldt dat ook voor Obi-Wan: ik vermoed dat hij op zijn hoogtepunt zal zijn tijdens Ep 3

  10. #35

    Standaard

    Ik hoop toch wel op wat verrassingen in deel 3. De eerste twee films waren al niet geweldig maar deel 3 zou, als je alles hier zo leest, ook nog eens supervoorspelbaar moeten worden. Dat hoop ik toch echt niet eigenlijk.

    Btw: zie tijdens het typen van dit berichtje de eerste echte trailer van The Hulk op tv voorbijkomen. Wow! Ziet er erg stoer uit!

  11. #36

    Standaard

    te veel SPOEILERS hier btw ...
    Shinji ....you fool

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik hoop toch wel op wat verrassingen in deel 3. De eerste twee films waren al niet geweldig maar deel 3 zou, als je alles hier zo leest, ook nog eens supervoorspelbaar moeten worden. Dat hoop ik toch echt niet eigenlijk.

    Btw: zie tijdens het typen van dit berichtje de eerste echte trailer van The Hulk op tv voorbijkomen. Wow! Ziet er erg stoer uit!
    Is dat niet een beetje eigen aan het feit dat de ep 1 t/m 3 na ep 4 t/m 6 zijn gemaakt? Tenslotte weten we allemaal dat Anakin Darth Vader wordt.

    <offtopic>Ik keek als liefhebber van de Hulk strips en de ouwe Hulk serie (met Lou Ferrigno) erg uit naar deze film, maar vind deze Hulk er erg CGI uitzien)</offtopic>

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    te veel SPOEILERS hier btw ...
    Valt speculatie ook onder spoilers dan?

  14. #39

    Standaard

    Hier wat info van starwars ep3

    Normaal gezien speelt Episode III zich 2 jaar na Episode II af. Episode III zou dan 20 jaar voor Episode IV plaatsvinden. Dit geeft echter problemen met het gegeven dat Luke en Leia 18 zijn in Episode IV en zeker geboren worden in Episode III. Ofwel speelt Episode III zich dus 3 à 4 jaar na Episode II af, ofwel maakt Lucas een tijdssprong wat wel heel ongewoon is voor een Star Wars film.


    Lucas over Episode III
    De Droids krijgen een memory wipe zodat ze zich niets meer herinneren van de prequels.
    De Clone Wars zouden eindigen in het begin van Episode III en daarna zouden het vooral de persoonlijke problemen van Anakin - Padmé en Obi-Wan zijn die getoond worden.
    In de documentaire "Mythology of Star Wars" zei Lucas dat Anakin mechanische benen heeft.
    Enkele characters uit de classics zouden een kleine rol kunnen spelen zolang ze maar passen in het verhaal. Kanshebbers zouden dus bijv.: Tarkin, Mon Mothma, Chewbacca (eerder een cameo) en General Dodonna kunnen zijn.
    Boba Fett zou opnieuw een kleine rol hebben in Episode III.
    Het feit dat Qui-Gon's stem voorkomt in Episode II is dus wel degelijk een link naar de latere verdwijningen & verschijningen van Yoda en Obi-Wan. Lucas zegt ook dat dit verband houdt met het feit hoe Jedi hun identiteit kunnen bewaren na hun dood. Mogelijk keert Qui-Gon Jinn dus nogmaals terug in Episode III.
    De scène waar Anakin Vader wordt is al ongeveer uitgeschreven en het gaat terug naar de klassieke jaren '30 of '40 wat betreft de woordkeuze die zal gebruikt worden in de scène. Het ziet er erg goed uit, vind ik.

    De Films = Bewijzen waar Lucas niet onderuit kan
    Leia over Padmé: "She died when I was very young" - Luke: "What do you remember ? Tell me …". - Leia: "Just images, feelings. She was very beautiful, kind, but sad …". Dit wil zeggen dat Padmé sterft, maar daarom hoeft zij niet te sterven in Episode III. Dit wordt een stevig dilemma voor Lucas. Padmé zou dus moeten sterven als Leia jong is, maar toch oud genoeg is om haar moeder te herinneren. Hoe moet Lucas dit geloofwaardig overbrengen zonder dat men weer gaan beginnen te speculeren op allerlei dingen vermits men haar niet ziet sterven in Episode III. Het zou dus beter zijn moest Lucas Padmé echt laten sterven in de film.
    Leia: "General Kenobi, years ago you served my father in the Clone Wars ...". Obi-Wan wordt dus een General en dient onder Bail Organa. Mogelijk wil dit dus zeggen dat Alderaan zal betrokken worden in de Clone Wars (dit is sowieso het geval aangezien Alderaan na de CW alle wapens van de planeet verwijdert) en dat men de planeet uiteindelijk toch van dichterbij zal zien.
    Leia en Luke werden gescheiden vanaf hun geboorte en verborgen gehouden voor de Emperor en Anakin omdat de Emperor wist dat eventuele nakomelingen van Anakin hem in gevaar zouden kunnen brengen. Luke werd door Obi-Wan naar Tatooine gebracht en Obi-Wan stuurde Padmé met Leia naar Alderaan waar ze onder de voogdij van Bail Organa opgroeide.

    Algemeen wordt aangenomen dat ...
    Obi-Wan en Anakin gaan duelleren. Anakin was flink op weg naar de Dark Side en Obi-Wan probeert hem terug te halen naar de Light Side ("Obi-Wan once thought as you do" Darth Vader). Helaas lukt dat niet en ze beginnen te vechten. Anakin verliest het duel (en valt in lava). Obi-Wan waant hem dood. Anakin overleeft echter, maar moet een pantser dragen met ademhalingsapparatuur dat hem transformeert van een mens, naar een gewetensloze halve machine met littekens en verschillende mechanische ledematen: Darth Vader.
    Anakin niet weet dat hij een zoon & een dochter heeft, totdat hij er tweemaal zelf achterkomt dat dit wel het geval is. In het leesboek van Roj staat dat Anakin vertrok en toen niet wist dat Padmé zwanger was (opmerking: het boek van ROJ vertelt ook dat Owen de broer is van Obi-Wan, terwijl we weten dat dat niet zo is).
    Anakin de Jedi verraadt op één of andere manier en zo zal bijdragen tot hun uitroeiing.

    Geruchten en bijkomende vragen ...
    De lava wereld: algemeen wordt aangenomen dat Obi-Wan en Anakin vechten op een wereld met lava. Dit is plausibel omdat er verscheidene production paintings bestaan van zo een omgeving en Lucas werpt zelden ideetjes weg. Het verklaart ook waarom Anakin zou enorm gewond is en zijn pak van Vader moet dragen.
    Jedi: Gaan we werkelijk alle Jedi zien sneuvelen in Episode III of gaat er worden geïnsinueerd dat de purge voortgaat na Episode III ? Wat is het lot van Mace Windu ? Zullen de Midi-Chlorians nog opduiken ? Maakt Qui-Gon Jinn nog zijn opwachting in Episode III ?
    Wat is het lot van Naboo (wordt deze planeet vernietigd?), Jar Jar Binks & Darth Tyranus ?
    Waarom kunnen Yoda en Obi-Wan in de classics hun identiteit bewaren na hun "dood" en verdwijnt hun lichaam ? Heeft dit iets te maken met hun toenemende affiniteit voor de Living Force ?
    Zijn Stormtroopers exacte kopijen van de Clones ? Gaat Boba Fett nog een rol spelen in Episode III ?
    Gaan we wel zien dat Palpatine eigenlijk Sidious is in Episode III ? Hoeveel mensen gaan dit ooit te weten komen ?
    Feit is dat bijna niemand (bijhalve Vader, Yoda en Obi-Wan) wist dat Emperor Palpatine Force sensitive was.
    Wie was Jedi Master Sifo-Dyas en wie heeft in zijn plaats het Clone Army besteld op Kamino ?
    Luke wordt geboren op Dagobah of zal zich alvast op Dagobah bevinden alvorens Obi-Wan hem naar Tatooine brengt. Men leidt dit af omdat Luke in Episode V over Dagobah zegt: "Something familiar about this place ..." & "Looks like something out of a dream".
    Zal er een verklaring komen waarom Luke gewoon Skywalker bleef heten en dan nog eens op Tatooine verbleef ? Wat indien Watto nog leefde ? Hij kent de connectie tussen Lars en Skywalker ...
    Bijna niemand weet dat Anakin Darth Vader werd. Obi-Wan waande hem voor dood na hun duel en dat zal algemeen worden aangenomen (ook door Padmé ?). Het zal pas later zijn dan zowel Obi-Wan's als Yoda's credit is gevallen en dat ze zeker wisten dat Vader Anakin was.
    Algemeen werd aangenomen dat Obi-Wan was gestorven tussen Episode III en IV. Tarkin over Obi-Wan: "Surely he must be dead by now ..."

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    Enkele characters uit de classics zouden een kleine rol kunnen spelen zolang ze maar passen in het verhaal. Kanshebbers zouden dus bijv.: Tarkin, Mon Mothma, Chewbacca (eerder een cameo) en General Dodonna kunnen zijn.
    En misschien Han Solo als klein jochie? Hij was immers wat ouder dan Luke. Net als Lando overigens

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    Waarom kunnen Yoda en Obi-Wan in de classics hun identiteit bewaren na hun "dood" en verdwijnt hun lichaam ? Heeft dit iets te maken met hun toenemende affiniteit voor de Living Force ?
    Zij hadden hun eigen dood min of meer zelf al geaccepteerd, is een verklaring die ik eens al gelezen heb.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #41

    Standaard

    De Hulk wordt Darth Vader?

    In de categorie 'te dom voor woorden' komt DailyRecord met het gerucht als zou Lou Ferringo, die in de jaren '80 als De Hulk door het leven ging, getekend hebben voor de rol van Darth Vader.
    Ferringo zou dan alleen de vertolking van het lichaam van de Dark Lord voor zijn rekening nemen, James Earl Jones spreekt de stem in.

    Overigens is de link Star Wars - De Hulk tegenwoordig 'hot'. Industrial Light&Magic die de special effects van de Star Wars-films voor hun rekening neemt, doet dat namelijk ook voor de binnenkort te verschijnen bioscoopfilm: The Hulk.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    De Hulk wordt Darth Vader?
    Ferringo zou dan alleen de vertolking van het lichaam van de Dark Lord voor zijn rekening nemen
    Ik weet niet hoor maar ik zag die Ferringo laatst op tv en die is echt moddervet tegenwoordig. Lijkt me niet echt geschikt.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    De Hulk wordt Darth Vader?
    Ferringo zou dan alleen de vertolking van het lichaam van de Dark Lord voor zijn rekening nemen
    Ik weet niet hoor maar ik zag die Ferringo laatst op tv en die is echt moddervet tegenwoordig. Lijkt me niet echt geschikt.
    Waarom niet gewoon David Prowse? Te oud? Of is al niet meer in leven?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    De Hulk wordt Darth Vader?
    Ferringo zou dan alleen de vertolking van het lichaam van de Dark Lord voor zijn rekening nemen
    Ik weet niet hoor maar ik zag die Ferringo laatst op tv en die is echt moddervet tegenwoordig. Lijkt me niet echt geschikt.
    Waarom niet gewoon David Prowse? Te oud? Of is al niet meer in leven?
    Volgens mij valt David Prowse zo'n beetje uit elkaar, hij is geloof ik al meermalen aan van alles en nog wat geopereerd.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid

    Volgens mij valt David Prowse zo'n beetje uit elkaar, hij is geloof ik al meermalen aan van alles en nog wat geopereerd.
    O, maar dat Darth vader pak houdt alles probleemloos bijelkaar hoor


    Waarom gaat Hayden Christensen er niet gewoon in ? :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen

    Waarom gaat Hayden Christensen er niet gewoon in ? :wink:
    Goed idee !
    Zolang ze hem er maar niet terug uit halen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen

    Waarom gaat Hayden Christensen er niet gewoon in ? :wink:
    Goed idee !
    Zolang ze hem er maar niet terug uit halen.
    Daar hoop ik juist op :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #48

    Standaard

    Ik lees in dat stuk van TK 1405 dat Qui-Gon zijn stem is te horen in EPII. Dat is mij echter nog nooit opgevallen. Waar gebeurt dat dan??

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Ik lees in dat stuk van TK 1405 dat Qui-Gon zijn stem is te horen in EPII. Dat is mij echter nog nooit opgevallen. Waar gebeurt dat dan??
    Ik dacht wanneer Yoda aan het mediteren is ergens in de film.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Ik lees in dat stuk van TK 1405 dat Qui-Gon zijn stem is te horen in EPII. Dat is mij echter nog nooit opgevallen. Waar gebeurt dat dan??
    Ik dacht wanneer Yoda aan het mediteren is ergens in de film.
    Ik heb net even een stukje van de film gekeken en het is inderdaad als Yoda aan het mediteren is. Vlak na de slachting van de Tuskens.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

Pagina 2 van 95 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •