Pagina 3 van 95 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2354 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ja dat klopt eerst viel het mij ook niet op
    maar na de 2e3e4e5e6e enz. kijken viel het me ook op
    maar na de 2e keer hoorde ik het al maar ik kijk die film zo veel keer.
    trouwens de oude trilogie heb ik meer gekeken die vind ik toch dreigender.
    maar ik mag ze niet vergelijken want we leven nu ook in een andere tijd.

  2. #52

    Standaard

    Het lijkt mij duidelijk dat Mace Windu door de hand van Boba Fett zal sterven...

    En over het verhaal dat Leia haar moeder kan herinneren de volgende theorie: gaat het wel over haar échte moeder, of over de vrouw van haar "vader" Bail Organa? Weet ze op dat punt wel dat ze geadopteerd is?


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Het lijkt mij duidelijk dat Mace Windu door de hand van Boba Fett zal sterven...
    Als dat zo zou zijn, zou dat erg teleurstellend zijn. Boba Fett is een kloon zonder groeiversnellers, wat betekent dat ie in de Ep 3 nog altijd een kind/puber zal zijn. Hoe dan ook, ik kan me niet voorstellen dat ie in een gevecht het zou presteren om Mace, die nota bene Jedi *MASTER* is, te verslaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    En over het verhaal dat Leia haar moeder kan herinneren de volgende theorie: gaat het wel over haar échte moeder, of over de vrouw van haar "vader" Bail Organa? Weet ze op dat punt wel dat ze geadopteerd is?
    Luke vraagt specifiek naar haar echte moeder, waarmee de indruk wordt gewekt dat Leia al geweten heeft dat zij geadopteerd was. Ik verwacht ook niet dat Padme in Ep 3 zal overlijden, maar dus met Leia op Alderaan met de Organa familie zal gaan wonen. Daar overlijdt zij enkele jaren of maanden later, iets wat ongetwijfeld onderwerp zal zijn van een van de vele toekomstige expanded universe boeken.

  4. #54

    Standaard

    Ik denk dat dooku, mace windu verslaat

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    Ik denk dat dooku, mace windu verslaat
    Ik denk dat Mace Windu zich opoffert in een strijd tegen Sidious en Vader zodat Obi-Wan en Yoda met de Skywalker Twins kunnen vluchten.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Als dat zo zou zijn, zou dat erg teleurstellend zijn. Boba Fett is een kloon zonder groeiversnellers, wat betekent dat ie in de Ep 3 nog altijd een kind/puber zal zijn. Hoe dan ook, ik kan me niet voorstellen dat ie in een gevecht het zou presteren om Mace, die nota bene Jedi *MASTER* is, te verslaan
    Maar waarom zou er dan in AOTC zo specifiek op worden ingegaan? Er wordt erg de nadruk op gelegd dat Windu de "moord" (in de ogen van Boba) pleegt. Ik zeg overigens niet dat ik het een góede keuze vind, maar hij lijkt mij het meest logisch (en dat kunnen de films van Lucas af en toe wel gebruiken)


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Maar waarom zou er dan in AOTC zo specifiek op worden ingegaan? Er wordt erg de nadruk op gelegd dat Windu de "moord" (in de ogen van Boba) pleegt. Ik zeg overigens niet dat ik het een góede keuze vind, maar hij lijkt mij het meest logisch (en dat kunnen de films van Lucas af en toe wel gebruiken)
    het zou natuurlijk kunnen dat Mace op een onbewaakt moment verrast wordt door Boba Fett, bv met sonic charges tijdens een ruimtevlucht. Maar dat zou ik wel erg goedkoop vinden. In een duel zou BF het natuurlijk nooit kunnen winnen.

    Ik denk nog steeds dat er op Dagobah een van de sleutelscenes gaat plaatsvinden, met oa Yoda, Dooku en Mace Windu wellicht. Dooku verslaat Mace, maar hij wordt door Yoda verslagen. Padme is daar ook en Luke en Leia worden daar geboren. Zodoende dat Luke later in TESB zegt dat er iets vertrouwd aan Dagobah is. En de negatieve energie die daar aanwezig is (in de grot) is het resultaat van Dooku's overlijden.

    Maar het blijven allemaal speculaties dus...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #58

    Standaard Aftellen

    Ik kan niet wachten tot Mei 2005......

    Voor meer info:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ctie+star+wars[/quote]
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik denk nog steeds dat er op Dagobah een van de sleutelscenes gaat plaatsvinden, met oa Yoda, Dooku en Mace Windu wellicht. Dooku verslaat Mace, maar hij wordt door Yoda verslagen. Padme is daar ook en Luke en Leia worden daar geboren. Zodoende dat Luke later in TESB zegt dat er iets vertrouwd aan Dagobah is. En de negatieve energie die daar aanwezig is (in de grot) is het resultaat van Dooku's overlijden.
    Ik vind dit wel een aardig idee, maar ik misschien dat het juist Anakin is die Dooku doodt, en daarmee zijn overgang naar de Dark Side maakt, in dat bos. Dit maakt het allemaal wat persoonlijker voor Luke. Het is tenslotte de plek waar zijn vader evil werd...

    Ik hoop nog altijd op een keiharde battle tussen Sidious en Yoda, met lightsabers en andere force powers tegelijk. Sidious zou ook een aparte lightsaber moeten hebben, zilverkleurig ofzo. Of zwart. In ieder geval iets erg aparts en duister...

    Was het maar 2005

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Ik vind dit wel een aardig idee, maar ik misschien dat het juist Anakin is die Dooku doodt, en daarmee zijn overgang naar de Dark Side maakt, in dat bos. Dit maakt het allemaal wat persoonlijker voor Luke. Het is tenslotte de plek waar zijn vader evil werd...
    Dat is ook een mogelijkheid


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Ik hoop nog altijd op een keiharde battle tussen Sidious en Yoda, met lightsabers en andere force powers tegelijk. Sidious zou ook een aparte lightsaber moeten hebben, zilverkleurig ofzo. Of zwart. In ieder geval iets erg aparts en duister...
    Maar is Sidious wel een Jedi? Volgens mij gebruikt hij alleen maar misbruik van de Force en heeft niet eens een lightsaber.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #61
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Maar is Sidious wel een Jedi? Volgens mij gebruikt hij alleen maar misbruik van de Force en heeft niet eens een lightsaber.
    Het is niet omdat hij geen Jedi zou zijn en/of geen light sabre zou hebben dat hij niet met één overweg zou kunnen ... lijkt me.

    Hij zal dan wel eentje 'pikken' van een rondliggende dode Jedi.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Maar is Sidious wel een Jedi? Volgens mij gebruikt hij alleen maar misbruik van de Force en heeft niet eens een lightsaber.
    Het is niet omdat hij geen Jedi zou zijn en/of geen light sabre zou hebben dat hij niet met één overweg zou kunnen ... lijkt me.
    Dat lijkt me toch niet, alle Jedi's hebben toch een soort van opleiding genoten. Dat heeft Sidious niet lijkt me. Meer een auto-didact op het gebruik van de Force, maar zonder light sabre denk ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #63
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Een light sabre is toch ook maar een wapen zoals een ander?

    Wat maakt het dan uit of je een opleiding hebt gehad of niet?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Maar is Sidious wel een Jedi? Volgens mij gebruikt hij alleen maar misbruik van de Force en heeft niet eens een lightsaber.
    Het is niet omdat hij geen Jedi zou zijn en/of geen light sabre zou hebben dat hij niet met één overweg zou kunnen ... lijkt me.
    Dat lijkt me toch niet, alle Jedi's hebben toch een soort van opleiding genoten. Dat heeft Sidious niet lijkt me. Meer een auto-didact op het gebruik van de Force, maar zonder light sabre denk ik.
    Sidious is een Sith. Ook hij heeft ooit een Master gehad en was hij de apprentice. En van de Sith weten we dat ze sinds minimaal 1000 jaar houden aan de regel dat er ten allen tijde maar twee mogen zijn, een Master en een Apprentice.

    Alle Siths die we tot nu toe hebben gezien vochten met Lightsabre, dus waarom Sidious niet (om deze vraag zelf te beantwoorden, hij is dusdanig sterk met de Force dat hij zich daarmee niet gaat vermoeien).

    Overigens, moeten Sith niet verward worden met afvallige of Dark Jedi. De Sith zijn een heel andere orde, die toevallig ook de Force gebruiken en zwaaien met lichtzwaardjes.

    Een en ander kun je nalezen op starwars.com, daarin wordt ingegaan opde achtergrond van de Sith. Dit komt weliswaar grootendeels uit de Expanded Universe...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Een light sabre is toch ook maar een wapen zoals een ander?

    Wat maakt het dan uit of je een opleiding hebt gehad of niet?

    Ik heb ooit gelezen op starwars.com ofzo dat het in het starwars universum erg onlogisch is om een lightsaber te gebruiken als je in het gebruik ervan niet onwijs goed getrained bent. In starwars maken ze namelijk ook gebruik van laserguns. Die blijken makkelijker te zijn in het gebruik en werken beter op afstand. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Alle Siths die we tot nu toe hebben gezien vochten met Lightsabre, dus waarom Sidious niet (om deze vraag zelf te beantwoorden, hij is dusdanig sterk met de Force dat hij zich daarmee niet gaat vermoeien).
    Dat lijkt mij ook. Miisschien dan ook bij een eventueel duel met Yoda kan het misschien niet anders.
    Aan de andere kant is het wel vreemd dat we Darth Maul nooit de Force hebben zie misbruiken met lightning ofzo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Een light sabre is toch ook maar een wapen zoals een ander?

    Wat maakt het dan uit of je een opleiding hebt gehad of niet?

    Ik heb ooit gelezen op starwars.com ofzo dat het in het starwars universum erg onlogisch is om een lightsaber te gebruiken als je in het gebruik ervan niet onwijs goed getrained bent. In starwars maken ze namelijk ook gebruik van laserguns. Die blijken makkelijker te zijn in het gebruik en werken beter op afstand. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
    Ja zoiets zei ObiWan ook in ANH dacht ik, iets in de trant van "Iedere malloot kan met een blaster omgaan en schieten, maar om een lightsabre nuttig te gebruiken vereist een goede opleiding"
    Het is dan ook het formele wapen van de Jedi.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Aan de andere kant is het wel vreemd dat we Darth Maul nooit de Force hebben zie misbruiken met lightning ofzo.
    Hij gebruikte wel force jump, force pull en force push. Misschien was ie nog niet sterk genoeg om lightning te gebruiken.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Een light sabre is toch ook maar een wapen zoals een ander?

    Wat maakt het dan uit of je een opleiding hebt gehad of niet?

    Ik heb ooit gelezen op starwars.com ofzo dat het in het starwars universum erg onlogisch is om een lightsaber te gebruiken als je in het gebruik ervan niet onwijs goed getrained bent. In starwars maken ze namelijk ook gebruik van laserguns. Die blijken makkelijker te zijn in het gebruik en werken beter op afstand. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
    Ja zoiets zei ObiWan ook in ANH dacht ik, iets in de trant van "Iedere malloot kan met een blaster omgaan en schieten, maar om een lightsabre nuttig te gebruiken vereist een goede opleiding"
    Het is dan ook het formele wapen van de Jedi.
    Lightsaber is volgens mij voornamelijk een defensief wapen (deflecting blastershots bijvoorbeeld), terwijl een blaster wat offensiever is.
    Mijns inziens is het gebruik van een lightsaber wat verfijnder en heeft een statiger karakter dan een blaster. Beide aspecten (het defensieve en het statige) passen beter bij de Jedi's

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Aan de andere kant is het wel vreemd dat we Darth Maul nooit de Force hebben zie misbruiken met lightning ofzo.
    Hij gebruikte wel force jump, force pull en force push. Misschien was ie nog niet sterk genoeg om lightning te gebruiken.
    Ja, want de technieken die jij noemt zijn volgens mij gewoon 'standaard' Force technieken die iedere Padawan al vrij snel onder de knie heeft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Aan de andere kant is het wel vreemd dat we Darth Maul nooit de Force hebben zie misbruiken met lightning ofzo.
    Hij gebruikte wel force jump, force pull en force push. Misschien was ie nog niet sterk genoeg om lightning te gebruiken.
    Ja, want de technieken die jij noemt zijn volgens mij gewoon 'standaard' Force technieken die iedere Padawan al vrij snel onder de knie heeft.
    Wat dat betreft was ik wel verbaasd dat Dooku lightning gebruikte, ik had gedacht dat dat voorbehouden zou zijn aan Sidious. Tenslotte gebruikte Darth Vader die ook nooit. Deze had wel die coole 'choke', mensen op afstand laten stikken...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Tenslotte gebruikte Darth Vader die ook nooit. Deze had wel die coole 'choke', mensen op afstand laten stikken...
    Misschien kon hij de lightning niet gebruiken vanwege zijn kunsthanden :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #73

    Standaard

    http://www.starwars.com/databank/new...s20030313.html

    Let op het plaatje van Coruscant!!! gaan we dit terugzien in StarWars 3???
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  24. #74

    Standaard

    Denk het niet want dat speelt zich pas na episode 6 af

  25. #75

    Standaard

    Even tussendoor: Palpatine neemt in episode II de macht over, betekent dit dat hij de republiek langzaam verandert in het keizerrijk?
    Is 'the rebellion' uit episodes IV t/m VI dan de genoemde 'rebellion of separatists' uit episode II?
    Is Palpatine tevens Darth Sidious, wat-ie geheim houdt om te zorgen dat-ie van binnenuit de republiek over kan nemen?

    Ik ben er pas sinds vandaag achter dat de Clone War al in een van de latere episodes genoemd wordt

Pagina 3 van 95 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •