De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 800x600 resolutie bijstellen

    Kan het forum iets minder breed gemaakt worden? Als ik 800x600 draai dan heb ik onderin een schuifbalk, wat toch beetje irritant is als je aan het scrollen bent.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  2. #2

    Standaard

    misschien moet je even naar de hoofdpagina van dvd.nl gaan. linksonder kan je van resolutie veranderen. misschien staat hij bij jou nog op 1024x768. ik heb het net zelf ook veranderd naar een hogere resolutie.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    misschien moet je even naar de hoofdpagina van dvd.nl gaan. linksonder kan je van resolutie veranderen. misschien staat hij bij jou nog op 1024x768. ik heb het net zelf ook veranderd naar een hogere resolutie.
    Neuh, daar ligt het niet aan, het scheelt maar hooguit 5 pics ofzo.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #4

    Standaard

    Ik had het met Opera getest en daar paste het dus net wel.. maar ik zal het aanpassen..

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Ik had het met Opera getest en daar paste het dus net wel.. maar ik zal het aanpassen..
    Met opera klopte die inderdaad wel, maar met IE nu ook!

    Merci
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Ok fixed...
    Leuke avater... ;)

    Nu ter ere van de overstap naar phpBB met brak avatar
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Ok fixed...
    Leuke avater...

    Nu ter ere van de overstap naar phpBB met brak avatar
    Aah dus dat staat er!

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •