Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 179 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat zijn jouw kwalitatief slechtste DVD's?

    De mijne zijn:

    The Final Countdown
    Kentucky Fried Movie
    Wedlock

    De meeste VideoCD's die ik bezit hebben mooier beeld.

  2. #2

    Standaard

    Wildschut, regelrechte videotransfer volgens mij. Vooral de donkere scenes zijn superslecht. Hij kostte ook dan maar €5
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    The Punisher (Beyond the Law) is ook een verschrikkelijke uitgave. Mijn videobanden hebben een betere kwaliteit.

  4. #4

    Standaard

    Evil Ed echt een boutfilm ook trouwens, en kwaliteit van likmevessie.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  5. #5

    Standaard

    Heb 'em inmiddels niet meer in m'n collectie, maar de kwaliteit van Fucking Amal vond ik verschrikkelijk tegenvallen. Maar dat was altijd al zo, heb ik gehoord.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #6

    Standaard

    Trance met Christopher Walken Crap die de onderste plank niet ward is.
    Ik vraag me nog steeds af hoe hij in deze film terecht is gekomen

  7. #7
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Ciske de Rat

    Widescreen 1.66:1 (niet anamorf), maar daar is dan ook alles mee gezegd...

  8. #8
    Dane
    Guest

    Standaard

    Heb geen dvd's van slechte kwaliteit volgens mij, ik zal t ff na moeten kijken, maar volgens mij niet :)

    Elwood.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Dat is dan toch Aliens Special Edition regio 2, film is goed maar beeldkwaliteit zuigt hier en daar nogal. Vooral ruis en een kleurovergang die er niet in hoort te zitten. En op een of andere manier is de sfeer door het beeld niet je van het. Op video is de sfeer stukken beter.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  11. #11

    Standaard

    Spetters,

    Wat een ongelooflijke bagger kwaliteit, sommige scene's zijn zo donker dat je niet eens ziet wat er gebeurt. :roll:
    SafeTrader

  12. #12

    Standaard

    8) Alle regio 2 DVD's die met minachting voor de consument door de producent op de markt worden gebracht in een slechtere versie dan ze in andere regio's zijn uitgebracht.

    Dat is ondertussen al een behoorlijk lange lijst.

  13. #13

    Standaard

    Tokyo Decadence ... Brightness op +1000% bij de transfer vanaf een videotape, waar waarschijnlijk eerst 10x een vrachtwagen overheen is gereden, waarna ze de helft van de film in het wildeweg eruit hebben geknipt ... dit is zonder twijfel de koploper ...

    Overige slechte uitvoeringen:
    - Dead Or Alive
    - Rabid
    - Lola Rennt (NL versie)
    - Existenz (NL versie)

    Poeh ik kap maar eens met dit lijstje ... ik heb veel te veel slechte kwaliteit DVD's als ik er zo eens over nadenk ...

  14. #14

    Standaard

    braindead & american history x dan dus valt wel mee 8)

  15. #15

    Standaard

    Bestaat er al geen thread over dit onderwerp?

    De mijne:
    - Cube (meest waardeloze menu ooit, vaste ondertiteling)
    - Blue Velvet, de eerste uitgave (sleeeeeeechte beeldkwaliteit: echt rampzalig minder-dan-vhs eigenlijk)
    - Don't look now (geluid dat dermate slecht is dat je niet eens kunt *verstaan* wat de personages zeggen. Probleem daarbij: GEEN ondertiteling)
    - The Final Countdown (ook een erg beroerde soundtrack)
    - Braindead (video-kwaliteit beeld)

    Dit zijn gelukkig allemaal al wat oudere titels (behalve Don't look now dan). Ik heb de indruk dat zelfs de wat 'goedkopere' maatschappijen toch wat meer aandacht besteden aan kwaliteit.

  16. #16
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wilco666
    Spetters,

    Wat een ongelooflijke bagger kwaliteit, sommige scene's zijn zo donker dat je niet eens ziet wat er gebeurt.
    Ik kan je deze van harte aanbevelen!

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Ik heb er maar twee die slecht zijn door kwaliteit. De rest is rare menu-dingen.

    1. Kentucky fried movie, met stip op 1. Onscherp, vlekken & slecht geluid.
    2. Ring (intro to extreme versie). Vlekken. Geluid ook niet altijd even zuiver (telefoon in het begin is bijvoorbeeld erg irritant).
    3. U571. Iets loopt niet lekker met de opstart. Eerst de copyright-shit, de leeftijdswaarschuwingen enzo, dan stop. Alleen met de menu-toets aan de gang te krijgen, anders kom ik gewoon niet in het menu. Verder alles goed.
    4. The Fast & the furious. Geen menu bij de opstart, maar de film in het Russisch! Na correctie via het menu alles oke.
    5. Shrek & PotA. Beide menu's werkten niet helemaal voor een firmware-uipgrade (philips).

    Met Existenz heb ik weer helemaal geen problemen.

    Allemaal R2 NL, btw.

  19. #19

    Standaard

    bij mij ook : Cube
    "Time for power draw near."

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjaak
    Ik heb er maar twee die slecht zijn door kwaliteit. De rest is rare menu-dingen.

    4. The Fast & the furious. Geen menu bij de opstart, maar de film in het Russisch! Na correctie via het menu alles oke.
    Dit had ik ook in het begin. Je moet maar eens kijken wat de instellingen zijn bij je dvd speler. In het begin had ik er namelijk ook last van, maar nadat ik mijn speler had ingesteld op engels (bij wat voor instelling dan ook) had ik er geen last meer van.

    Mijn slechtste uitvoeringen:
    U-571: de meest beroerde laag wisseling die ik ooit gezien heb
    Kentucky Fried Movie: alsof de film door de over is gehaald zo slecht als het geluid en het beeld: heb em laatst eens bekeken en heb em niet afgekeken zo slecht als de kwaliteit is
    American History X: maar dat maakt hier geen ene moer uit: de film is perfect, dus dat slechte geluid en dat slecht beeld heft het volledig op als je het mij vraagt .
    Ik zal nog wel wat vergeten, maar dit zijn de belangrijksten.

  21. #21

    Standaard

    Mission Impossible: alleen een Trailer als Extra
    Honeymoon in Vegas: 2.0 geluid en 4:3 beeld (kan ook 1:77 zijn,weet het niet zeker) en alleen also avaible.
    The mask: niet echt leuke en veel extra's.

  22. #22

    Standaard

    Al mijn Polygram DVD's met als uitschieter Seven.

    Maar die is inmiddels alweer goedgemaakt door de Universal Editie ervan (slecht 25 oude guldens bij de MM ArenA).

    Zit nog te twijvelen of ik straks de SE van Trainspotting koop (why you wanna do that if you got heroine ), maar zie wel hoe de DVD situatie dan is of ik het doe...
    ...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Kentucky Fried Movie: alsof de film door de over is gehaald zo slecht als het geluid en het beeld:
    Volgens mij is dat ook de bedoeling van de makers geweest
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Kentucky Fried Movie
    Dawn of the Dead (klasse film maar zoals hier op dvd.nl al wordt beschreven geluid klinkt als een grammofoon plaat en beeld is ook niet alles)
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Kickboxer met Van Damme. Kwaliteit van de videoband is beter.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •