Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 179 worden weergegeven.
  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Echt slecht van kwaliteit zijn bij mij:

    - Edge Of Darkness Een BBC miniserie uit de jaren 80. Het is een erg slechte videotransfer, maar de serie vind ik zelf zo geweldig dat me dit niet zoveel uitmaakt. Ik heb hem tenminste in huis. Het geluid is ook niet om over naar huis te schrijven.
    - Blue Velvet De Engelse versie met als extra het interview met Dennis Hopper. Het beeld is waardeloos, het geluid is bagger en de film staat ook al niet in de originele ratio
    - Das Cabinet Des Dr Caligari De versie van Dark Vision. Die ging dus ook meteen terug. Een transfer van een slechte VHS-kopie, zo zag het eruit. Inmiddels heb ik hem vervangen door de Eureka Versie.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  2. #27

    Standaard

    Savage Streets met Linda Blair. Gekocht voor €5 ook.
    @Philippe: Kickboxer vond ik nog wel meevallen en is zeker niet slechter dan de VHS-band die ik heb. Vergeleken met Savage Streets is Kickboxer referentiekwaliteit !

  3. #28

    Standaard

    Jackie Chan collection DVD box (3dvds)
    aleen maar de film ...en trailer van andere films in de collectie ...
    dus echt geen EXTRA :x :x
    Shinji ....you fool

  4. #29

    Standaard

    Toevoeging van m'n vriendin: Harry Potter. Bij opstart NL-ondertiteld en NL-gesproken. Zelfs na instellen via dvd-menu bleef dit zo.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjaak
    Toevoeging van m'n vriendin: Harry Potter. Bij opstart NL-ondertiteld en NL-gesproken. Zelfs na instellen via dvd-menu bleef dit zo.
    Hmm.. om hem daarom nou gelijk slecht te noemen. Je moet maar eens een willekeurige dvd uit de budgetbakken van FRS kopen: dan weet je wel beter (of slechter liever gezegd).

  6. #31

    Standaard

    Sandokan
    Octopus

    Heb ze ook alleen maar gekocht voor de film, niet voor de kwaliteit.

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Zoals al door velen genoemd:
    Cube
    Kentucky Fried Movie
    en
    Last House On The Left
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #34

    Standaard

    Monty Python's Life Of Brian van "Hom Vision".

    Met recht een van de beste humor-films aller tijden is door Hom Vision op een schandalige wijze als DVD op de Nederlandse markt gebracht.

    Te beginnen met de titel voorkant van de DVD hoes waar meteen de naam Python fout gespeld wordt (HOE DOM KUN JE ZIJN!!! ).

    Het beeld is van VIDEOkwaliteit 4:3 formaat en de ondertiteling is op de film zelf "gebrand" en je kunt hem dus niet uitzetten!
    Het lettertype van de ondertiteling is zoals normaal op TV te zien is (en niet het bredere lettertype zoals op DVD's te zien is)
    De ondertiteling is exact dezelfde als die men in de zomer van 2001 op V8 uitzondt; de zelfde spelfouten zaten erin!

    Alles maar dan ook alles is ontzettend slecht vertaald, je zou bijna in slaap vallen als je de teksten leest en dat terwijl de grappen eigenlijk juist fantastisch zijn.
    De goedkope vertaler heeft duidelijk geen gevoel voor humor en kent geen Engels. (ik heb overigens hele sterke vermoedens dat deze film gewoon rechtsreeks na de uitzending op V8 op DVD gezet is waarbij het V8 logo-tje van het scherm is gehaald! Hij is gewoon identiek!!! )

    Verder als extra's de trailers van 11 onbekende flopfilms; dat zijn geen extra's mensen, dat is pure reclame. Als ik reclame wil zien koop ik geen DVD.
    Gelukkig komt er in april dit jaar een nieuwe versie uit van deze unieke film maar ik vind het schandalig dat deze op de markt gebracht is.
    Ik voelde me zeer zéér zwaar belazerd!

    Verder heb ik hem in november 2001 voor 19,99 "gulden" bij de Free Record Shop gehaald terwijl hij bij sommige onlinewinkels nú na 2 jaar voor 20 euro (44 gulden) te koop ligt .

    Zijn er meer liefhebbers van deze Monty Python film en wat is hun ervaring van deze "DVD"
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Het valt mij op dat enkele voetbal DVD's niet zo'n beste kwaliteit hebben. Dit heeft volgens mij niets met de wedstrijd of toernooi te maken, maar meer met de manier waarop het geheel is overgezet op dvd ....

  12. #37

    Standaard

    De engelse versie van Blue Velvet
    Life of Brian, die slechte versie dus.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    Het valt mij op dat enkele voetbal DVD's niet zo'n beste kwaliteit hebben. Dit heeft volgens mij niets met de wedstrijd of toernooi te maken, maar meer met de manier waarop het geheel is overgezet op dvd ....
    En over welke titels praat je nu?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjaak
    Toevoeging van m'n vriendin: Harry Potter. Bij opstart NL-ondertiteld en NL-gesproken. Zelfs na instellen via dvd-menu bleef dit zo.
    Hmm.. om hem daarom nou gelijk slecht te noemen. Je moet maar eens een willekeurige dvd uit de budgetbakken van FRS kopen: dan weet je wel beter (of slechter liever gezegd).
    M'n vriendin heeft vijf eigen dvd's en dit is door die menu-eigenaardigheid de kwalitatief slechtste uit haar collectie, dus het klopt wel :wink:

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Monty Python's Life Of Brian van "Hom Vision".

    Met recht een van de beste humor-films aller tijden is door Hom Vision op een schandalige wijze als DVD op de Nederlandse markt gebracht.

    <knip>

    Zijn er meer liefhebbers van deze Monty Python film en wat is hun ervaring van deze "DVD"
    Ik heb expres de Criterion editie gekocht, alleen maar omdat de nederlandse versie 3 keer niets is. Volgens mij zijn er trouwens wel plannen om een NL SE uit te brengen.

    Nieuwsitem Ik weet niet of de Life of Brian van Columbia de SE is, maar ik hoop van wel. Niet dat ik dan mijn Criterion editie weg doe... :wink:
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  16. #41

    Standaard

    Dances with wolves.

    Duitse ingebakken ondertiteling en als je nl doet is er 30% van je beeld afgeplaakt met een zwarte strook.

    En het ene laatste hoofstuk versprinkt de taal naar frans en is er met geen mogelijkheid ondertiteling verkrijgen.

    knap hoor !

  17. #42

    Standaard

    Zonder enige twijvel: Supertramp: De Story So Far... Wat een ongelooflijke miskoop is dat! Zeer slecht beeld en geluid. Naviagtie is een lachertje... Koop deze niet, tenzij je een wel heeeeel grote fan bent!

  18. #43

    Standaard

    Suske en Wiske: Tedere Tronica...

    Beeld is niet erg stabiel... menu, wat is een menu? Tis dat ie nog dd 5.1 is.

    Ach, mijn zoon vind hem nog wel leuk.
    Mijn stapeltje DVD's, plus een paar voor de kinders ;-)

    Mijn set: Panasonic 42PV60, Harman Kardon AVR4500 Receiver, Harman Kardon DVD25, B&W 602S3 Front, B&W LCR600 Center, B&W 601S3 Surround, REL Quake II Sub.

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Kentucky Fried Movie

  20. #45

    Standaard

    Een kleine opsomming van tegenvallers:

    Elk deel van The Storyteller. Volgens mij betreffen dit rechtstreekse transfers van videotapes. Toch vind ik het niet zo erg: de afleveringen die ik vroeger ooit eens heb opgenomen zien er nog veel slechter uit en de prijs was behoorlijk laag van de dvd's (€7,- per stuk). En The Storyteller ruled natuurlijk behoorlijk 8).

    Aan Lost In Space van RCV irriteer ik me mateloos. Niet alleen ontbreken bijna alle extra's die andere versies wel hebben (de enige "extra's" zijn promos voor andere dvd's ). Ook zit de ondertiteling erin gebrand en vind ik het geluid enigszins tegenvallen.

    Bij de Engelse versie van Highlander valt het geluid en beeld erg tegen. Misschien komt het omdat het een oude film was, of misschien omdat er een aantal maanden later een SE c.q. CE uitkwam, maar het kon allemaal wel wat beter.

    Het beeld in Robin Hood: Prince of Thieves (Best Buy Collection) is zo slecht dat WB zich zou moeten schamen dat ze zo iets op dvd hebben durven zetten. Het is dat de film niet duur was maar toch irriteert het me behoorlijk.
    Enemies make dangerous friends

  21. #46

    Standaard

    Ausin Powers 1 R2 vind ik erg tegenvallen.
    Niet qua film, maar het beeld (4:3) en geluid (DD2.0) hadden van mij beter gemogen.

    Ook een paar extra's waren welkom geweest.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  22. #47
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb een tijdje geleden RPM uit Australie gehaald, had niet te hoge verwachtingen van de film (en ik had daar geen ongelijk in) maar de transfer van het beeld was echt te slecht voor woorden, een ruis over het beeld die zo erg was dat als ik dat op de TV heb ik de kabelmaatschappij ga bellen om te vragen of ze de storing kunnen verhelpen.

    Verder de nederlandse uitgave van American History X, vreselijke hoe ze hier zo'n topper durven te mishandelen.

    Beide films hebben ongeveer 1 dag in mijn collectie gezeten.

  23. #48

    Standaard

    de beeldkwaliteit van dog soldiers vond ik ook niet echt goed..beetje korrelig en zo ..verder wel een goede film
    American history x is ook wel een bekende natuurlijk
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  24. #49

    Standaard Qua geluid...

    Geluidskwaliteit Hellraiser 2: Hellbound --> heel eigenaardig 'blikken' geluid. Op een gegeven moment (net als Julie uit de matras komt) zitten er een paar vreemde klikken in het geluid en dan schakelt het a.h.w. over op een ander soort geluid dat wat warmer aandoet ???...

  25. #50

    Standaard

    American History X vanwege de 4:3 beeld ratio en de ondertiteling die niet uit kan (is trouwens van die typische 'tv' ondertiteling).
    Wel erg mooie beeldkwaliteit trouwens, zeker de zwart-wit beelden: erg scherp.

    Blade Runner director's cut... er is iets sterk mis met dat beeld... heb hem nog niet eens gekeken daarom


    Een van de redenen waarom ik zoveel goedkope dvd's koop in de VS als ik daar eens ben... de goedkope dvd's daar zijn wel van hoge kwaliteit.

    Vaak zelfs hogere kwaliteit dan dure dvd's hier...
    Zoals bijvoorbeeld fullscreen op 1 kant, en widescreen op de andere kant van de DVD.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •